Mwa, zou dan niet voor de FX-51 gaan. Eerder voor een 64 3200+. Stuk goedkoper, je hebt geen duur socket 940 moederbord nodig, en je hoeft geen duur ECC geheugen te kopen. De prestaties van de 64 3200+ t.o.v. de FX-51 vind ik het enorme verschil in prijs niet waard. AMD heeft zich met de socket 940 cpu's gericht op de high-end workstation markt. En is voor de 'gewone' consument of high-end gamer niet echt interessant. Tenzij je een teveel aan geld hebt natuurlijk. Of als je gewoon een vette Alienware wil hebben
Kan wel zijn maar HIJ heeft zijn systeem itt tot jouw niet in zijn sig. staan, dat is toch ook patsen of niet? Overgens heel cool zo'n Alienware kast, nu wij het er toch over hebben.....
lijkt wel tweakers topic ipv Vietnam. Anyway, het is zo goed als zeker dat ik deze ga kopen, want de vorige delen vond ik echt super. Vooral de Desert Combat was erg cool.
Dit is je systeem? Een aantal weken geleden beweerde je nog dit systeem te hebben in deze topic Toch opmerkelijk dat je zo'n pc gaat upgraden of een nieuwe koopt /ontopic: Van mij mag ie ook wel eens uitkomen. Heb battlefield helemaal grijs gespeeld, dus iets nieuws gaat er wel in
IK heb hem upgrade omdat toch de nieuwste spellen zoals farcry niet echt lekker lopen en dat vind ik zonde.! dus daarvooor heb ik hem iets upgegrade ik kreeg nog geld terug voor mijn ouder videokaart dat maakte het een stuk interresanter.
Je zal het verschil tussen een 3.1 en een 3.2 wel heel erg merken zeker!! Alles loopt nu zeker super snel!! Die 0,1 ghz maakt echt geen ene reet uit. En hoe kan Far Cry op jouw pc niet lekker lopen?? Want ik heb dit: Intel Pentium 4 3.0GHz 800MHz FSB MSI Neo 875P LSR 2* Kingston HyperX pc3200 512MB (totaal 1.0 gb) DDR 400MHz DualChannel 2* 120GB Western Digital Caviar 7200rpm Hercules 3D Prophet 9800 Pro en daar draait Far Cry in alles max perfect een soepel!! Je claimt eerst een 3.1 te hebben (die trouwens niet eens bestaat!) en een 9700 pro en daar zou Far Cry niet goed op lopen!! Geloof je het zelf!! Of de winkel heeft je genaait en je geen 3.1 (trouwens een 3.1 bestaat niet eens!) verkocht, of je loopt ons te bullshitten.
Daar klopt dus echt geen zak van, alsof je een fucking dure processor gaat upgraden door een nog duurdere processor voor 0.1 ghz . En een 9800 XT is dan wel weer beter maar nog beetje overbodig. 2046 MB Ram DDR, kan dat uberhaupt wel.
Dit is gewoon dikke bullshit:{ 100 mhz upgrade, laat me niet lachen:{ En 2GB geheugen wou ook helpen zeker? Je hebt tegenwoordig al genoeg aan 512, in andere gevallen 1GB. En dit is trouwens gewoon een kwestie van de juiste drivers installeren:{
Ja, het kan wel, maar het is volstrekt overbodig...... Voor Far Cry tenminste he.... Voor Half Life 4 ofzo is het een perfect systeem
Doed, je kan met je 'oude' spullen gemakkelijk Far Cry spelen. M'n neefje heeft een Athlon XP 3000+, 1024MB geheugen en een gewone Radeon 9700. Hij speelt alles op very high in 1024x768 32bit, en't schokt nooit. Ik zou eerder eens defragmenteren ofzo, ad-aware draaien. Maar al helemaal niet upgraden. Zonde van't geld. Mja't is jouw geld dus ik klaag niet. Veel plezier ermee iig
Lol ik heb geen nieuwe processor gekocht, ik heb hem gecloaked, lol, alleen meer geheugen en een nieuwe videokaart, wat denk je nu dat ik een nieuwe processor ga kopen met maar 100 mghz verschil ? ja ik kan farcry ook wel op 1024 x 768 spelen en alles op zijn hoogst maar dan weet ik zeker dat ie ook bij jou neefje niet soepel loopt of je bent gewoon niet zo'n mierenneuker als ik !
Dat is bullshit!! Gezien het systeem van arjan84's neefje kan Far Cry in die resolutie met alles max perfect draaien. Wil je hier nou soms mee zeggen dat je de enige ben op wie zijn computer Far Cry in 1024 x 768 met alles max kan draaien??!!!! Dit is echt meer dan voldoende om Far Cry in 1042 x 768 en in alles max soepel te spelen. Trouwens een 3.1 bestaat helemaal niet.
Grappig dat ie bij mij niet soepel draaide, terwijl ik ook bijna het zelfde had als hij.. het loopt wel maar als je in battle komt merk je echt wel dat de fps zakt. Maar ik weet ook niet wat sommige mensen soepel vinden, kamaraad van em ook die heeft Athlon xp 2600 d8 ik met een gforce ti 4600 d8 ik , maar goed hij zei ja alles op het hoogst loopt dik soepel, ik kom keer kijken loopt voor geen meter de ene frame drop na de andere,! en wel grappig dat er bij gamer.nl ook nog eens stond als je dit spel op zijn allerhoogst wil laten draaien en soepel, dan moet je een pc uit de toekomst hebben, dus al die mensen die zeggen dat ze het spel soepel hebben draaien op het hoogst is FUCKING BULLSHIT!
Gelukkig heb je Far Cry bij alle mensen gespeeld die zeggen dat ie soepel loopt!!! Wat wil nou?? Dat we jouw allemaal aanbidden omdat jij een pc hebt uit het jaar 5094???? En wij allemaal een pc uit het 7050 voor christus?? Ik heb dit: Intel Pentium 4 3.0GHz 800MHz FSB MSI Neo 875P LSR 2* Kingston HyperX pc3200 512MB (totaal 1.0 gb) DDR 400MHz DualChannel 2* 120GB Western Digital Caviar 7200rpm Hercules 3D Prophet 9800 Pro En daar loopt hij in 1042 x 768 met alles max perfect. Ik weet dat hij bij mij goed loopt en als jij beweert dat hij bij mij niet goed loopt dan is dat jouw probleem, want ik weet wel anders.
@ Sab-Zero NL. Joh, maak eens een screenshotje van je systeemeigenschappen en upload die even. Ik geloof je wel, maar bewijs helpt wel natuurlijk. Ben je ook meteen van het gezeur af!