Ik word die winkels hier echt zat! Op bijna alle website's van die winkels staat: Battlefield Vietnam, nu leverbaar, bestel hem direct. Dan ga je de winkels bellen en krijg ik telkens het volgende antwoord: Eh, battlefield?? Wat is dat? Oja, dat spel! Eh... die krijgen we volgende week/deze maand. Dat word ik dus echt zat! Zetten ze hem als leverbaar op hun website maar als je hun winkels gaat bellen hebben ze hem niet eens!
Heb je persé het orginele spel nodig om online te kunnen? En is het echt vernieuwend? Of is het meer van hetzelfde zeg maar?
En voor diegene die de standaard maps nu al zat is, hebben ze alweer een nieuwe map gereleased: Download Valley Assault Demo is er nog niet...
Yo heb de game vandaag binnen gekregen via gamecom. Muziek is echt te vet (lijkt op wat me pa draait maar in deze setting is het vet )
Best wel een cool spel, maar bijna iedereen heeft er wel problemen mee. Het spel zit echt nog vol bugs en had, imho, zo eigenlijk niet uitgebracht mogen worden. Bij mij is 'gelukkig' alleen de tekst een beetje onleesbaar, maar als je de support forums checkt...
ik heb helemaal geen bugs ontdekt, gelukkig, Maar dan word er natuurlijk weer gepatched, en des te meer kans op nieuwe levels of voertuigen als troost
Moet zeggen dat ik er iets meer van had verwacht...zeker grafisch. Des al niet te min blijft de gameplay super en is deze iets uitgediept. Ik denk een aanrader voor een ieder die de orginele Battlefield grijs heeft gespeeld
Ik heb hem gister binnen gekregen en de hele avond gespeeld, bij sommige levels zat ik gewoon vast in huizen dat was wel jammer. En veel lag , maar het blijft een goed spel!
Voor screenshots. Hmm aangezien deze shit het niet doet, Ga dan maar ff naar mijn ftp shit Door HIER te klikken
Ik heb hem afgelopen dinsdag bij de Makro in Delft gekocht. Er stonden nog maar 4 Battlefield Vietnam's, dus ik had geluk. Ben de afgelopen dagen flink aan het spelen geweest en ik vind hem echt heel veel beter dan 1942. De sfeer, de actie, de levels, de wapens, voertuigen zijn makkelijker te besturen en het ziet er mooier uit. En natuurlijk de coole soundtrack.