WTF.... ik dacht eigenlijk dat Vietnam een extension was.... kom ik in de winkel... gewoon fucking 50 euro !!! vind Battlefield wel leuk maar dan wacht ik toch liever even op Far Cry
Bwhahaha Extension..... hoe kom ik daar nou bij Expansion oke Heb eerlijk gezegt helemaal geen nieuws gelezen over Vietnam Dacht van... "ik zie het wel als hij er is " koop hem wel een keer als ik wat meer centjes over hebt. Na de demo van Far Cry.... ga ik toch liever eerst daarvoor
Far cry is idd erg cool man. Ik heb de hele versie en hij heeft genoeg afwisseling. Dan weer te voet, dan met voertuigen, boot of zweegvliegding. Is echt cool, wapens vet. Hoe doe je spoiler? Maar de vrijheid is enorm, je kunt dus overal wat je kunt zien, alleen is daar vaak helemaal niets behalve bomen. maar voor de rest super cool. EDIT: Spoiler OP een gegeven moment krijg je een verrekijker waarmee je 24X kan inzoomen. Ook kun je hiermee gesprekken van de vijand opnemen, echt cool gedaan. Ook de AW50 sniper rifle is kix. Hiermee kun je geloof ik 18X inzoomen, en als je spatie inhoudt zoomt ie nog wat meer in . Ook zie je de afstand waar je op mikt met de sniper of verrekijker! EDIT2: Thnx The answer
Als je die groene balk zoals dit Spoiler bedoeld dan met je het volgende doen: [SPOILER(spatie wegdoen) ]blabla[/SPOILER]
Ik heb een vraag. Past battlefield Vietnam op mijn PC: Athlon 3000+(2,17) 512DDR Ati radeon 9200SE 128 MB Videogeheugen Ik wil geen gestorter.
Hmm, jouw grafische kaart is sowieso al 'zwak' en dan zijn er nog eens problemen met ATi kaarten en BFV (ligt aan de ontwikkelaars van BFV). Misschien dat alles op low en op een resolutie van maximaal 1024x7.. juist gaat.
Op zich voldoet je pc aan de eisen, maar zoals The Answer al zei is je videokaart vrij zwak (en dan ligt het niet aan het geheugen van je video kaart en het ligt er ook niet aan dat het een Ati kaart is (die heb ik zelf namelijk ook en alles werkt perfect), maar meer aan de GPU snelheid...)
Wat is de GPU snelhijd? En volgens mij is de geheugen meer dab genoeg. 512 is toch meer dan genoeg geheugen...
De GPU snelheid is het aantal MHz'en van de grafische processor op je videokaart. The Answer bedoelde het geheugen op de videokaart niet je systeem geheugen, dat is idd voldoende! Hier een review van de Radeon 9200SE, testen tegen een GeForce FX5200: klik
Ja het geheugen op je videokaart is wel voldoende (ik gebruik zelf ook een 128 mb kaart), maar de snelheid van het geheugen én de GPU zijn gewoon niet genoeg... Je videokaart is gewoon de bottleneck...
Het spel is het beste te spelen met een Nvidia kaart volgens mij... Laat ik nu net weer een ATI hebben
Ja, het spel word 'gesponsord' door nvidia, dus die kaarten hebben het minste last van bugs... Maar met de nieuwere Ati kaarten doet ie het ook prima.