Wat een slecht KUT spel is dat dan Wie maakt er nou een spel die beter speelt op Nvidia raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
Spel is daardoor niet gelijk kut; kijk maar naar call of duty... Dat spel draaide ook niet heel buggy op een ati kaart, maar gewoon goed. Nvidia heeft gewoon veel geld betaald, zodat zij voorrang krijgen op bugfixes enz. Maar 1 lichtpuntje, half-life 2 wordt 'gesponsord' door Ati!
ik heb nooit problemen gehad met call of duty (had eerst een radeon 9800 pro, nu een 9800 xt van hercules), en ook in bf geen enkel probleem, ook in Far Cry niet... specs 1024 mb ram 3,0 intel procesor hercules 9800 xt 256 mb
Ik heb een Radeon 9800SE en daar speelt het prima op. Zorg ervoor dat je genoeg ram hebt (1 GB liefst). Daarnaast kan lag ook aan de server liggen. Probeer eens een lokale server.
ownage heb je ook die speciale versie? die 1200floppydisks versie? Dies vet he nog ff wachtten tot juni, dan heb ik ook top pc De Belangrijke specs: P4 3,2Ghz HT 800Mhz FSB (Prescott) 1mb cache 1024MB (2x 512MB) DDR Ram 400 256MB ATI Radeon 9800, VGA, ViVo DVI Sound Blaster® Audigy™ 2 ZS Creative® Inspire™ T7700 7.1 7.1 woei!!!! over die videokaart is dat de pro of xt staat er niet bij pro scheen aardig heet te worden...
Ik heb hem toch maar gekocht ik wou het met mijn eigen ogen zien of ie het deet of niet. En hij deet het prima op m'n PC. Ps:Vet spel!!
gerjan, wat hebben we aan die informatie, je hebt hem nog geen eens, je moet hem nog krijgen met je 7.1 soundsysteem, overdreven noemen ze dat, 2.1 vind ik moet genoeg voor op de pc mazzel
K'heb dus een Gygabite Radeon 9600 serie, en is Btf: Vietnam nu onspeelbaar op mijn pc ? (voor de rest heb ik: Pentium 4, 2,81 Ghz, 512 MB-RAM geheugen)
slurpgeit hebbie ut tegen mij punkass? ik heb net een hagel nieuwe computer, dus nee geen jaloerse actie, ik zeg alleen dat ik het overdreven vind groetjes van mij aan
zijn er al nieuwe levels voor bf vietnam te download ik heb er 1 gedownload valley..hbben jullie er al 1 zelf gemaakt of zo stuurd ide dan maar naar mij toe later