1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlestations Midway

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 20 jan 2007.

1. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.360
    heb de trailers van de demo gezien en ik laat deze aan me voorbij gaan

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Heb de Demo ook gedownload en vind 'm erg leuk! Heb zo ie zo al van strategie-games gehouden. Vind vooral de potjes 1 vs 1 of 2 vs 2 erg leuk. Bij 1 vs 1 heb je in je eentje gewoon alle controle (4 schepen/onderzeeërs/combi van en 6 vliegtuig groepen), en bij 2 vs 2 kan je dit lekker verdelen. Met meer spelers daarintegen vind ik het minder leuk worden, omdat je dan maar over heel weinig controle hebt. Niet dat dit niet leuk kan zijn, maar soms zit je gewoon 5 minuten niks te doen. Zo had ik een keer alleen een Shipyard. Ik had 2 schepen gemaakt met artellerie en die liet ik eerst helemaal naar het onderste puntje van de kaart gaan (ik was VS) om vervolgens de kust aan te vallen. Nou, dan ben je ff bezig zeg... :eek:

Maar verder is 't allemaal erg leuk. Als er ook een SinglePlayer Demo komt die boeiend is, koop ik 'm zeker. Voor de MultiPlayer doe ik 't misschien ook wel, want die is gewoon gaaf.

3. Ninja-Frog

Ninja-Frog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat me allemaal iets te traag eigenlijk. Daarnaast vind ik het vrij eentonig tot nu toe, of ik snap er gewoon geen bal van.

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Als je 't snapt, en al wat kennis hebt van wat wel/niet goede taktieken zijn, kan 't heel leuk zijn. Je moet er natuurlijk ook van houden. Ik vind dat 't ook wel een beetje langzaam gaat, maar dat vind ik niet erg. Heb je goed overzicht over wat je moet doen. En 't niet snappen... tja, ik snapte 't eerst ook niet echt. Je kan natuurlijk voor je gaat spelen de Controls lezen...

5. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar al heb ik die controls gelezen werken sommigen dingen alsnog niet :p tblijft een vaag iets.

6. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ja die onderzeers zijn vet.. In het boekje van Battlefield 1942 op de pc stond hoe je hem kon besturen enzo maar ik heb in dat spel echt nog NOOIT een onderzeeer gezien vind het dus wel toch dat ze hem nu wel erin hebben :thumbs:

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb onderzeeers die nooit onder water willen gaan. Eerst deed ik Attack, toen gingen ze wel onder water. Maar met een ander potje werkte dit weer niet. En als je onderwater bent, heb ik geen idee wat ik moet doen zodat ik er alsnog niets aan heb. Ik wil torpedo's vuren en dat gaat niet. Ook met vliegtuigen heb je maar 1 torpedo of 1 bom. Hoe krijg je meer bommen?

8. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    onderzeeers kan je onderwater doen via het d-pad, 1 clickje na beneden en dan kan je nog torpedo's schieten. 2 clickjes niet meer.

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Jep.

Gamersea, kan jij 't al goed? Ik heb nu alles door, ook de verschillende vliegtuigen per vliegveld veranderen. En welke schepen welke zijn enzo. Zullen we dan 's een potje spelen? Ik heb namelijk heel vaak dat mensen weg gaan omdat ik ze finaal in de pan hak... dus ja. En da's niet leuk. Heb nog maar één keer een game echt verloren en nog maar één keer een game echt gewonnen. De rest allemaal gestopt... en doen we dan 1 vs 1 of 2 vs 2? Niet meer, dat vind ik niet leuk.

Ik ga nu weg, dus ik voeg je alvast toe. Als je 't er niet mee eens bent verwijder je me maar gewoon, stuur wel ff een berichtje dat ik 't weet oké?

Laatst bewerkt: 21 jan 2007
  10. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben erzelf nog slecht in maar ik vind toch wel leuk, nu ben ik aant twijfelen als tussendoortje tot FM2 tussen dit en football manager 07

11. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
    Was wel een lache potje zonet!

12. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox liep vast :'-(

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Net ook gespeeld. 2x. Ben nog niet zo goed en ik speelde volgens mij tegen 2 vrienden dus het allebei al goed konde. 2x binnen een half uur kapot en mijn medespeler is 2x weg gegaan :confused:! Dat is wel kut. En idd 2 vs 2 is veel leuker dan 8 tegen 8 :)

14. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
    beginpost even geupdate

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Zeker, zeker! En 't duurde ook gewoon ff. Maar moet je je dan voorstellen dat er nóg grotere maps zijn, met nóg meer spelers!

Dus jij was die RobertN, oke. Wel jammer dat je 360 vastliep dan. Ik denk, 'hé, gaat die gast weg omdat hij verliest.' ;)

16. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik en RobbertN :D.
    Ik was net bezig met al mijn vliegtuigjes aan elkaar tekopelen toen die vastliep.
    Maar kan gebeuren.
    Maar ik was op een gegeven moment ook helemaal alleen.

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vliegtuigen aan elkaar koppelen? Wat bedoel je daarmee. Kan je ze alle 9 tegelijk ergens op af laten gaan?

18. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Alle 18 :D
    Dat ze allemaal in formatie gaan vliegen.

19. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Alle 18? ik heb maar 3x3 steeds :mad: ! En hoe koppel je ze dan? Lijkt me vet!

20. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had alle 2 de Airfield's ;)
    Moet je op Back drukken en dat moet je ze aan elkaar koppelen.

Deel Deze Pagina