Heb de Demo ook gedownload en vind 'm erg leuk! Heb zo ie zo al van strategie-games gehouden. Vind vooral de potjes 1 vs 1 of 2 vs 2 erg leuk. Bij 1 vs 1 heb je in je eentje gewoon alle controle (4 schepen/onderzeeërs/combi van en 6 vliegtuig groepen), en bij 2 vs 2 kan je dit lekker verdelen. Met meer spelers daarintegen vind ik het minder leuk worden, omdat je dan maar over heel weinig controle hebt. Niet dat dit niet leuk kan zijn, maar soms zit je gewoon 5 minuten niks te doen. Zo had ik een keer alleen een Shipyard. Ik had 2 schepen gemaakt met artellerie en die liet ik eerst helemaal naar het onderste puntje van de kaart gaan (ik was VS) om vervolgens de kust aan te vallen. Nou, dan ben je ff bezig zeg... Maar verder is 't allemaal erg leuk. Als er ook een SinglePlayer Demo komt die boeiend is, koop ik 'm zeker. Voor de MultiPlayer doe ik 't misschien ook wel, want die is gewoon gaaf.
Het gaat me allemaal iets te traag eigenlijk. Daarnaast vind ik het vrij eentonig tot nu toe, of ik snap er gewoon geen bal van.
Als je 't snapt, en al wat kennis hebt van wat wel/niet goede taktieken zijn, kan 't heel leuk zijn. Je moet er natuurlijk ook van houden. Ik vind dat 't ook wel een beetje langzaam gaat, maar dat vind ik niet erg. Heb je goed overzicht over wat je moet doen. En 't niet snappen... tja, ik snapte 't eerst ook niet echt. Je kan natuurlijk voor je gaat spelen de Controls lezen...
Ja die onderzeers zijn vet.. In het boekje van Battlefield 1942 op de pc stond hoe je hem kon besturen enzo maar ik heb in dat spel echt nog NOOIT een onderzeeer gezien vind het dus wel toch dat ze hem nu wel erin hebben
Ik heb onderzeeers die nooit onder water willen gaan. Eerst deed ik Attack, toen gingen ze wel onder water. Maar met een ander potje werkte dit weer niet. En als je onderwater bent, heb ik geen idee wat ik moet doen zodat ik er alsnog niets aan heb. Ik wil torpedo's vuren en dat gaat niet. Ook met vliegtuigen heb je maar 1 torpedo of 1 bom. Hoe krijg je meer bommen?
onderzeeers kan je onderwater doen via het d-pad, 1 clickje na beneden en dan kan je nog torpedo's schieten. 2 clickjes niet meer.
Jep. Gamersea, kan jij 't al goed? Ik heb nu alles door, ook de verschillende vliegtuigen per vliegveld veranderen. En welke schepen welke zijn enzo. Zullen we dan 's een potje spelen? Ik heb namelijk heel vaak dat mensen weg gaan omdat ik ze finaal in de pan hak... dus ja. En da's niet leuk. Heb nog maar één keer een game echt verloren en nog maar één keer een game echt gewonnen. De rest allemaal gestopt... en doen we dan 1 vs 1 of 2 vs 2? Niet meer, dat vind ik niet leuk. Ik ga nu weg, dus ik voeg je alvast toe. Als je 't er niet mee eens bent verwijder je me maar gewoon, stuur wel ff een berichtje dat ik 't weet oké?
Ik ben erzelf nog slecht in maar ik vind toch wel leuk, nu ben ik aant twijfelen als tussendoortje tot FM2 tussen dit en football manager 07
Net ook gespeeld. 2x. Ben nog niet zo goed en ik speelde volgens mij tegen 2 vrienden dus het allebei al goed konde. 2x binnen een half uur kapot en mijn medespeler is 2x weg gegaan ! Dat is wel kut. En idd 2 vs 2 is veel leuker dan 8 tegen 8
Zeker, zeker! En 't duurde ook gewoon ff. Maar moet je je dan voorstellen dat er nóg grotere maps zijn, met nóg meer spelers! Dus jij was die RobertN, oke. Wel jammer dat je 360 vastliep dan. Ik denk, 'hé, gaat die gast weg omdat hij verliest.'
Ja ik en RobbertN . Ik was net bezig met al mijn vliegtuigjes aan elkaar tekopelen toen die vastliep. Maar kan gebeuren. Maar ik was op een gegeven moment ook helemaal alleen.
Vliegtuigen aan elkaar koppelen? Wat bedoel je daarmee. Kan je ze alle 9 tegelijk ergens op af laten gaan?