1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlestations Midway

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 20 jan 2007.

1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Oke vet, na het voetbal ff proberen :)!

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Op Back drukken is de kaart, maar dan?

Jij gaat 'm zeker ook halen?

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ohww ja back is kaart. Mischien gewoon op allemaal drukken!

4. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Nee X en dan FORMATION volgens mij heb het spel ff gespeeld maar ik vind het niet echt een feest .. Totaal geen actie en je moet 39212320 x op een schip schieten voordat die zinkt?

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nee, duidelijk dat jij 't niet snapt. :) Gewoon gevechtsvliegtuigen zullen weinig effect hebben ja. Tegen zulke grote, sterke doelen moet je bombarderen of met een torpedo beschieten. Of je gebruikt zwaar artellerie vuur. De gewone gevechtsvlieguiten zijn effectief tegen andere vliegtuigen en kust-artellerie. ;)

6. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Mm had ik toch gelijk dit spel is gewoon niks voor mij ;)

7. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het ook al aardig door maar ben toch benieuwd naar die tutorials van deze game.

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hoe kan je nou een groep uitbreiden? Ik kan wel vliegtuigen opdragen een ander doel te volgen, maar ze samenvoegen snap ik niet. Regroup heeft ook geen zin.

9. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    ik vindt het ook heel vet hoe een schip overheld en bijna onder water dreigt te lopen na een torpedo, ben helemaal verslaafd aan dit spel! _O_

10. matrixjunk

matrixjunk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die een zeer verslavende spel !! Alleen spijtig dat de Japanse schepen duidelijk in de overmacht zijn in deze demo.

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Volgens mij zijn de schepen een stuk krachtiger dan de vliegtuigen. Met die schepen kan je de hele tijd raketten blijven schieten. In een mum van tijd had ik de Shipyards en Hangars van de tegenstander vernietigd, dus het potje gewonnen. Maar met die vliegtuigen heb je maar 1 bom of torpedo. Zelfs als je raak gooit, doet het weinig damage. Als je gewoon schiet met je Flak zie je de HP van je tegenstander niet eens dalen. Gister zaten er een aantal vliegtuigen op me te schieten, maar mijn schip had daar weinig last van. Daarom kies ik altijd de schepen. Met die vliegtuigen schiet ik niet eens een kanariepietje uit de lucht ;)

12. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nog nooit van dit spel gehoord. Zal hem toch eens gaan checken...

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Als je een klein beetje tijd steekt in de demo, is ie onverwacht leuk.
    Ook al snap ik nog steeds bepaalde dingen niet, zie mijn post boven je ;)

14. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zolang het spel/menu niet 1 grote wirwar is heb ik er altijd wel geduld voor. Strategie is ook tof en het genre spreekt mij aan, dus ben benieuwd. Ligt nog niet in de winkels toch?

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat is erg mooi gemaakt ja! Als je na 't afvuren van een bom of torpede je R-Trigger ingedrukt houd, kan je de baan van je bom/torpedo volgen en ben je zeker of 't nou wel of niet raak was!

Ja? Ik speel eigenlijk alleen maar als Japanners, dus heb dat nog niet ondervonden. Maar de onderzeeër van de Amerikanen is volgens mij wel sterker.

Dat is niet waar. Althans, dat gevoel heb ik niet. Want als je 6 groepen van 3 Dive Bombers hebt (18 vliegtuigen dus!) en die allemaal tegelijkertijd hun bommen laat droppen op een Shipyard/Hangar, dan is die zeker geheel gesloopt. De vliegtuigen die jij niet zelf stuurt kúnnen natuurlijk missen, maar ja, dat krijg je als je ze niet zelf bestuurt!

Je kan in de Demo zelfs de controls bekijken! Dus dat zit dan wel knus. Ook gaat het niet allemaal enorm snel, een potje is nooit op een kwartier beslist. Nou ja, voor mensen die het spel door hebben niet. Want iemand die 't niet snapt, heb je zo neer natuurlijk.

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Maar hoe koppel je ze nou aan elkaar. Ik zie staat als ik orders doe op het vliegveld: Group on/off. Zet die op on. Maar weet niet hoe ik ze tot 18 vliegtuigen kan groeperen :confused:

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Doe je dat op het vliegveld? Moet je dan daar Orders doen?

18. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Nouja, daar staat Group/ on/off. Dus dacht dat ik ze zo kon groeperen. maar dat lukt niet
    nu moet in me vliegtuigen 1 voor 1 erop af sturen!

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik geloof dat die vanaf 9 februari in de winkel ligt

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Als je D-Pad naar onder doet kan je kiezen welke klasse, en nog een keer kan je kezen het aantal. Dat kan van één tot 3, dus misschien moet je eerst 3 hebben en dan Group On ofzo? Of in je Hangar eerst drie groepen 'Lauchen' en dan Group On... ofzo.

Nop, dat is voor US. Wij hier in Europa moeten tot de 17e van februari wachten.

Laatst bewerkt: 23 jan 2007

Deel Deze Pagina