1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlestations Midway

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 20 jan 2007.

1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Oke, ik ga het straks weer ff proberen! Maar als 3 kan doen, hoe krijg je ze dan alle 18 bij elkaar. Want nu krijg je 2 groepen van 9 :)

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Is je het wel al gelukt om twee groepen van 9 te maken?! :eek: Maar hoe je dan die grote groep maakt weet ik niet. Misschien kan dat wel niet. Is nog logisch ook eigenlijk hé. Per Hangar groepen of één groep, want per Hangar heb je contact met je vliegtuigen. En niet van één Hangar naar 18 zeg maar.

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Nee nog niet gelukt, ben nu aan het leren O-) ! Hoorde dat sommige groepen van 18 maakten. Dus ben benieuwd!

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik ga nu niet spelen, dus zoek 't misschien pas vanavond uit. Maar als 't je lukt, zegt 't ff he!

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik speel denk vandaag helemaal niet meer, maar als ik het ga doen dan probeer ik het ook wel ff!

6. matrixjunk

matrixjunk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [QUOTE=

Nop, dat is voor US. Wij hier in Europa moeten tot de 17e van februari wachten.

Bij Game mania wordt hij toch verwacht op 9 februari.:confused:

7. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    klopt hij komt gewoon de negende uit.

8. the lizard

the lizard Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de demo gedownload en het ziet er erg vet uit!!
    is wel moeilijk volgens mij
    maar 9 februari komt hij wel in onze colectie

greetz

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Op IGN staat anders:

Release Date:
    US: January 30, 2007
    Europe: February 9, 2007
    Australia: February 28, 2007

En IGN is een zeer degelijke site!

10. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Het is ook gewoon 9 februari!

11. RomeoSquare

RomeoSquare Caribbean Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Super tof spel waar ik al enkele maanden naar uitkijk (was ik ivm met mijn werk ook wel een beetje aan mezelf verplicht). Vraag me echter af of het uitbrengen van deze demo zo'n goed idee is. In het spel zelf krijg je eerst zeer uitgebreide tutorials voor de kiezen alvorens je zelf aan de slag gaat. In deze demo wordt je behoorlijk in het diepe gegooit waardoor er volgens mij veel afhakers zijn. Als je echter even doorzet kom je er vanzelf achter hoe diep het spel gaat qua gameplay.

Vraag me wel af hoeveel nut het heeft om zelf de controls over te nemen (behalve dan de fun die het is om een mooie torpedo run uit te voeren). Merk in iedergeval dat ik vrij veel tijd op de kaart bezig ben om alle eenheden opdrachten te geven.

Gisteren in 25 minuten de US in de pan gehakt. Direct bij aanvang 18 torpedojagers op de vliegkampschepen afgestuurd en daar had de tegenstander geen antwoord voor klaar!

Nog twee weekjes wachten (zucht)...

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad ja! Stom van me. :+

Ja, inderdaad. Heb je wel gelijk in. Maar ik had de basis al snel door, en vond 't vervolgens heel erg leuk. Als ik straks in 't uiteindelijke spel alle kleine maar stoere dingestjes uit vind, wordt dat heel vet! Wie heeft er zin om over 10 min. een potje te spelen?

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    IGN heeft de review, met als cijfer een 8.5, alleen is daar een andere schrijven bij IGN het niet mee eens. Lees de hele review, want 't is toch best wat leuke info.

Laatst bewerkt: 29 jan 2007
  14. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    _O_ dit spel is echt maaster

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ga jij 't kopen? En heb je de Demo? Misschien kunnen we dan wat tegen/met elkaar spelen?

16. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Hoe zet je precies een route uit voor die vliegtuigen? Had ergens gezien dat het kan, maar het is me nog niet gelukt.

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Als je op de kaart (Back) met A gewoon ergens drukt gaat je eenheid daar naar toe. Als je vervolgens nog een keer op A drukt gaat je eenheid na de eerste positie bereikt te hebben naar de volgende. Jammer genoeg werkt dit niet met het aanvallen van eenheden.

18. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    Ok, dus ik kan niet zeggen dat ze een route moeten vliegen en na de route te hebben afgerond het doel aanvallen? Dat was eigenlijk wat ik wel wil...

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nee, dat kan dus niet. Dat zou ik ook 't liefst willen. Want als je bij het Demo level Japanse speelt, dat is één van de mogelijke taktieken om de Shipyards aan te vallen eerst rond het eiland te vliegen en dia via het eiland aan te vallen. Dan zou ik dat commanda 't liefst in één keer uit zetten, maar dat gaat dus niet!

20. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    Yep, daar zat ik ook aan te denken. Wie weet is de definitieve versie iets uitgebreider wat dat aangaat (al vermoed ik van niet).

De game spreekt me erg aan, wel zijn de controls naar mijn mening wat te simpel geport van de PC-game.

Deel Deze Pagina