1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlestations Midway

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 20 jan 2007.

1. RomeoSquare

RomeoSquare Caribbean Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    De challenge mode bestaat uit drie soorten challenges. Opdrachten specifiek voor ship, plane of sub. Bij de eerste ship-challenge moet je bijvoorbeeld ontsnappen met een Japans Battleship.

Overigens moet ik enigzins op mijn eigen woorden enige posts terug terugkomen. BM is toch een stuk meer arcade (actie) dan ik na mijn eerste indruk en de demo dacht. Dit komt voornamelijk omdat de kaarten waarop de missies zich afspelen respectievelijk klein zijn en je over het algemeen direct tot de aanval kunt overgaan. Persoonlijk vind ik het jammer, maar een ander zal dit weer juist leuker vinden. Gelukkig speelt taktiek bij veel missies nog steeds een belangrijke rol. Single player is idd wel kort. Aan de andere kant hebben de missies voor mij een hoge replay-waarde omdat je een missie vaak op meerdere manieren aan kunt pakken. Voorlopig ben ik er ook nog niet aan toe om de campaign op het moeilijkste niveau te spelen (op de eerste missie na). De challenges gaat ook wel behoorlijk wat tijd in zitten, ik lees in diverse fora dat de moeilijkheidsgraag hierbij behoorlijk hoog ligt.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb 'm nóg niet. Die gast zo: 'Ja, hij staat in bestelling, ik snap 't ook niet.' Met een stem die totáál niet geinterreseerd is, met een bakkie koffie in ze handen dat belangrijker is! 8) Maja, als ik 'm morgen niet heb dan struim ik wat ander winkels af. Zijn er alleen niet zo veel bij mij in de buurt... :+

=(

3. RomeoSquare

RomeoSquare Caribbean Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Heb niet zo heel veel tijd in het spel kunnen steken, maar ben nu toch lekker op weg in de campagne en in de challenges. Op de fora van battlestations.net en van xbox.com kun je nog veel info vinden over taktieken om missies te halen.

Leukst blijft toch echter multiplayer. Als er iemand zin heeft in een potje, voeg me dan toe op live...

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Is goed! (Y)

Ik heb 'm nog steeds niet binnen, hoop op morgen maar denk woensdag. Speel wel de Demo geregeld, dus daar kan je me ook vinden! ;)

5. Linkin Park

Linkin Park Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jo mensen wij hebben hard members nodig die battlestation midway graag en vaak spelen, stuur even een pm naar mij of voewg mij toe om een keer met ons te spelen.
    uitdagen kan ook maar zoals ik al zei hebben we erg weinig members met dit spel en kan het op het moment alleen 2 vs 2.

gr LPGamer NL

Laatst bewerkt: 20 feb 2007
  6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik wil je zelfs graag toevoegen! Heb 't spel nog niet binnen, maar ben hard pro in de Demo! :+

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Er komt nieuwe content aan!

New DLC on the way!

Er zullen twee nieuwe amerikaanse vlieguiten zijn, één nieuwe japanse onderzeeër, één nieuwe japanse Destroyer en één nieuw japans vliegtuig! Er komt één nieuwe SP-Missie en één nieuwe MP-Missie!

In maart kunnen we 'm verwachten, en er komt nog meer! :D

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ruim een jaar (!!) later! :eek:

Zijn er nog mensen die dit spelen? Ik heb namelijk schurft aan al die mensen die proberen engels te praten, een klote verbinding hebben of weet ik't... Zoek wat nederlands om mee te spelen!

9. Freerider

Freerider - Oldskool NL -

Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker !
    En we hadden het plan om eens te spelen...helaas had ik het behoorlijk druk de laatste tijd..
    Zal wat worden...ik heb het met 4 man zitten spelen en dan heb je het al druk met al die units !

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik weet het, haha. Uit die single player kreeg ik helemaal het gevoel in mijn eentje een heel leger te kunnen aanvoeren, maar op Xbox Live word je dan genadeloos afgeslacht. :+ Te veel om in je eentje rekening mee te houden, pfoe! Ik hoop dat ik met je kan spelen, want om één of andere vreemde reden heb ik (blijkbaar) een Moderate N.A.T. en loopt niet alles even soepel als eerst. Ik heb geen idee of het ook voor Midway iets betekent, maar mensen joinen of mee chatten via invite in DOA4 en Gears of War gaat héél moeilijk.

11. Freerider

Freerider - Oldskool NL -

Leuk Bevonden:
    0
    Willem je hebt een PM !
    We gaan volgende week spelen ;)

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Jij ook, hehe. NAT is gefixed, dus wellicht kom ik langs!

13. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Iemand die dit spel nog speelt. Ik heb de laatste dagen ontzettend leuke potjes online met wat Amerikanen gehad. Ik vind dit nog steeds een van de leuke spellen die je af en toe weer eens erin moet stoppen. De strategie in combinatie met de vrijheid die je hebt is ontzettend gaaf. Daarnaast ben ik wel een beetje oorlogs-schepen-geil.

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nou, wat dat betreft zijn wij dan precies hetzelfde. :+ Vind precies wat jij noemt leuk aan het spel. Ik heb nu echter een dode Xbox, maandag belletje plegen. Dus zal nog even duren eer ik 's in de gelegenheid ben een spelletje te spelen. ;)

15. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Erg goed om te horen dat in ieder geval wij de echte waarde kennen van deze game. Ik kan dan ook niet wachten de opvolger van deze game te kopen. Die naar verluid nog grootser en vooral gedetailleerder zal worden. Stuur als je wilt een friend invite om eens een potje te gamen als je xbox terug is. :)

Deel Deze Pagina