1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlestations: Pacific

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 24 dec 2008.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tja. Gameplay is er op zich wel wat veranderd. Je kan nu met elke unit op elk moment LB intikken om via een wiel je units te kiezen. Dat is handiger en sneller dan in het origineel. Daarnaast, cockpit-view is wel leuk en vleugels e.d. breken wel af. En er zitten een boel meer MP-modes in, daar kijk ik naar uit. En het kan in skirmish! Plus, vind die LST-schepen en paratroopers wel cool. :cool: Het is vooral meer en uitgebreider. Super veel nieuw is er niet. HUD is aangepast, je kan snel zien hoeveel leven een vijand heeft enzo.
    Overigens vind ik dit spel wel veel mooier dan het origineel. Je kan langs de kust goed onder water kijken en ziet dan ook de schroef. Heb de sub nog niet geprobeerd voor meer details, though. Golven e.d. zien er mooier uit en schepen bewegen meer. Het spel zal ook verschillende weertypes bevatten inclusief nag en dachtmissies, waar Midway er slechts één in de avond had.

    Dus, ik kijk er wel naar uit. ;)
     
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Klopt, op grafisch gebied is deze game veel uitgebreider dan Midway, maar toch vind ik het niet helemaal wat ik er van verwacht heb. Ik zal morgen de demo nog eens spelen en er nogmaals een kritische blik op werpen.
     
  3. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo is leuk, maar inderdaad eerder een 1.5 dan een deel 2. Maar ik ga deel 2 zeker aanschaffen :)
     
  4. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ik heb hem vandaag nogmaals geprobeerd en daarbij wat meer opgelet dan gister. En het is tof! De explosies zien er vet uit en de cockpit-view is erg gaaf. Ik vind alleen het repareren van je schepen minder dan dat van deel 1. Ik wist in het begin niet of ik hem nu geselecteerd had of niet. Beetje onduidelijk dus. Maar overall; de geluiden klinken beter, de explosies zien er vet uit, het water is erg mooi en de manier waarop je nu een vijand kan onschadelijk maken is een grote vooruitsprong (fuel, engine, magazine).
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja. Ik vind dat repareren ook duidelijk minder, ik zit steeds te twijfelen of ie nou wel of niet werkt! Maar volgens mij kan je dat rechts zien. Daar staan die vier iconen, en als er één omcirkeld is wordt er aan gewerkt (volgens mij).

    Ik vind trouwens die filmpjes nog steeds kut. Die lichte sepiatint en filmouderdom is niet cool. :mad: Stemmen zijn ook maar zo-zo.
     
  6. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Die stemmen zijn inderdaad erg zwak. Totaal geen gevoel. Hopelijk stoppen ze er niet weer van de maffe cutscenes in zoals Midway had. 8)
     
  7. wht

    wht Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is kun je dat bij options uitzetten.
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, heel die stijl was zo raar. Beetje Thunderbirdspoppen-gevoel had ik...

    Oké, cool. Moet ik nog even bekijken dan.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Demo toch maar eens downloaden; ziet er leuk uit: :>
    [gt]49258[/gt]
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Positieve review, nice! Enne... 20 uur per campaign? :eek: Dat is écht veel! :D
     
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Wanneer komt deze in de winkels
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Sinds gisteren zou je hem in de winkels moeten kunnen vinden! :eek:
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Dank U!
    Ga maandag ff shoppen dan vind hem de moeite ward.
     
  14. CopyCatz

    CopyCatz Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelt iemand hem al? Ik verwacht mijn gamehubs exemplaar morgen of overmorgen, dan ff de Iowa BB vrijspelen en online gaan knallen :)
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb het spel nu ook! Vind hem erg gaaf. :9

    @CopyCatz: de Iowa is vet moeilijk vrij te spelen. :mad: Misschien wel één van de moeilijkste missies om een gouden medaille op te halen. Weet jij misschien wat je moet doen om een gouden medaille te halen?
     
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet het niet... de demo voelde toch erg saai aan.
    Gametrailer review was wel erg positef.

    Eerst maar weer geld en dan games kopen die nog liever wil en dan nog maar weer eens kijken. :p
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het is ook een traag spel. Hoewel de dogfights soms erg snel gaan en bijvoorbeeld het ontwijken van AA met een torpedo bomber spannend is, blijft het een vrij traag spel. ;) Zeker met onderzeeërs of een slagschip.

    En wauw! :D Speelde vandaag met in Training (nieuwe mode) met een speciaal BB-schip, die had nog een vliegtuig aan boord, die op het water kan landen. Meteen even uitgeprobeerd, en het kan! :+ Dat vliegtuigje heeft Depth Charges, kan nu meteen beter tegen duikboten vechten.
    Ben ook al mijnenvelden tegengekomen. Ben aan het varen met m'n schip, was binnen een minuut naar de klote. :emo:
     
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet meer van toepassing.
    Spel gekocht. :)
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2009
  19. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb beide delen op de pc gespeeld. Vind deel 2 (dit deel dus) absoluut beter, alleen vind ik het eerste deel toch wat boeiender. Komt denk ik ook omdat je dan zegmaar het verhaal van een iemand speelt. Dat mis ik in dit deel toch wel. Elke keer hoor je in het begin v/d missie die oude brom snor wat zeggen en dan begint het.

    Merk aan dit deel toch ook wel duidelijk dat die meer voor de console is gemaakt. Waar ik de controles van het eerste deel echt super logisch en duidelijk vond. is dat bij dit deel een stuk minder.

    Wat wel een verbetering is is de lengte v/d campain mode. Waar er in deel 1 slechts een stuk of 7 missies waren was je gewoon klaar. op die paar extra missies na dan.
    Ben nu ongeveer 10 uur bezig en nog steeds bezig met de US missies. Ook de toevoeging van die skirmishes vind ik wel erg geslaagd.

    En de graphics zijn natuurlijk ook echt ge-wel-dig. Het water, De explosies zijn zo gruwelijk.
     
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet meer van toepassing.
    Spel gekocht. :)
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2009

Deel Deze Pagina