Bavaria City Racing

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 15 aug 2006.

1. JeePee

JeePee Guest

Wat vorig jaar nog MONACO aan de MAAS en Rotterdam Racing genoemd werd, is nu overgenomen door Bavaria, en gaat door het leven als Bavaria City Racing. Toppers als Jos Verstappen, Christijan Albers, Tiago Monteiro en Nico Rosberg gaan 20 augustus aanstaande met hun Formule 1 en A1GP auto's door de afgezette staten van Rotterdam scheuren. Wie gaat?

www.bavariacityracing.nl

Ik heb vanochtend tribune kaartjes voor op de verlengde Willumsbrug gekocht. Welliswaar 60,-, maar ach, m'n ouders betalen :cool:

2. mars15

mars15 Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 15 aug 2006
  3. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is ook een filmpje van die formule 1 wagen op de afsluitdijk, staat in het funny filmpjes topic.Reactie van grave in het topic:Vet filmpje

Met 326 km/u over de afsluitdijk: http://www.flabber.nl/archief/017312.php

Jammergenoeg hadden ze et geheim gehouden anders was ik even erheen gereden

4. JeePee

JeePee Guest

Je kan Zondag ook naar Rotterdam rijden. Staanplaatsen zijn toch gratis, en in plaats van één F1 auto zie je er 3 + nog een shitload aan andere vette bakken. Snelheidsrecord vorig jaar in R'dam was iets hoger dan 250km/h op de Blaak. Dat is eigenlijk best wel ziek :D

5. Dutch Vigilante

Dutch Vigilante gameverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    ja t was vorig jaar aardig gek ben toen ook weze kijken woon toch half uurtje rijden van t centrum. Ik ga dit jaar denk weer kijke altijd lachen:) gewoon beetje vroeg zijn dan heb je een goed plekkie;)

6. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben ook cker weer van de party _O_ vorig jaar was gewoon vet:thumbs: Topevenement:thumbs:

7. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Je hoeft toch geen kaartje te hebben om er iets/genoeg van te kunnen zien?

8. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Nee absoluut niet:) Ik zat vorig jaar op betaalde plaatsen (Coolsingel) wel gratis maar toch:cool: maar ga dit jaar lekker op gratis plekken staan:) Daar was vorig jaar de actie juist...|:-

9. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    O beter, dan ga ik misschien ook maar eens een kijkje nemen. Even wat maten mee regelen ;).

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik ga er morgen ook naar toe met 6 vrienden. Ben vorig jaar niet geweest, omdat ik toen helaas op vakantie was, maar wilde er wel graag heen.

Beetje min puntje is alleen dat mijn zus vandaag vertelde dat ze VIP kaarten kon krijgen, maar niemand had intresse, en ze wist niet dat ik er heen zou gaan:mad:

11. JeePee

JeePee Guest

Ik heb er echt zin in :)
    Wel jammer dat het morgen waarschijnlijk gaat regenen. Beetje moeilijk donuts draaien op de natweerbandjes.

12. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoorde ze vanochtend al rijden, wind stond kennelijk richting onze kant op. Weet niet waar ze dan vandaan kwamen, maar goed.

13. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik ga ook wel ff een kijkje nemen denk ik. ik hoop wel dat het een beetje weer is want bij de dance parade laatst was het echt K weer.

14. JeePee

JeePee Guest

Dat zal Albers wel zijn geweest op de verlengde Willemsbrug. Hij ging zijn elektronica testen.

15. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Was geweldig _O_ alleen jammer van het weer...maar heb me zeker weer vermaakt_O__O__O_

16. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Idd jammer van het weer, en ook jammer dat je niet zo dichtbij kon komen als vorig jaar! Zat toch wel op een mooi plekje, alleen omdat er 3 hekken stonden zijn de foto's niet echt gelukt!

Vond het allemaal erg spectaculair om te zien, met als hoogtepunt uiteraard de donuts op het laatst met christian. Vond het wel jammer dat hij zijn helm niet een paar meter meer naar rechts gooide, want dan had ik hem misschien nog kunnen vangen!

17. JeePee

JeePee Guest

Was weer gruwlijk vandaag :thumbs:
    Allemachtig, 136 decibel, 4 db onder de pijngrens :cool: (Al moet ik zeggen dat het optrekken van Rosberg voor onze neus toch wel zeer deed)

Mooiste moment vond ik nog dat Balkenende in de zon weg reed, en op de terug weg de zwaarste regenbui van de dag te verduren kreeg 8) Op het eind zei hij dat het publiek enthousiast was... hij moest eens weten dat de hele tribune hem aan het uitlachen was :cool:

De BMW M3 GTR had trouwens een machtig geluid, en die karts waren ook zéér vet. Na afloop van het evenement mocht ik nog de paddock in. Daar ben ik er achter gekomen dat de top van die karts 210 km/h was :eek: Dat is nog eens wat anders dan op de gemiddelde indoor kartbaan :+ Ik heb trouwens ook nog op 2 centimeter van Albers gestaan toen hij petjes uitdeelde. Heb een mooie CA pet met handtekening. Die Albers is wel klein zeg :eek:

Ook nog kudos aan Jan Lammers! Zeer knap dat hij in zijn tweede rondje met die A1 wagen donuts ging draaien. Hij had er op dat moment pas 8 kilometer in gereden. Moet je wel lef voor hebben. Vanavond om iets voor 12'en op SBS wordt het verslag uitgezonden!

18. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Helemaal mee eens:) Danny Bleek is een vriend van me (kartcentrum van zijn vader is dicht bij mijn huis:cool: ) Wij heel hard Danny Danny Danny roepen en toen stopte hij voor ons, was blijkbaar verbaasd ons te zien, en maakte een donutje met 2 van zn matenO-) :thumbs: Was mooi om te zien:D

19. JeePee

JeePee Guest

Jep. Ik ben uitgenodigd door één van die gasten (na afloop in de paddock) om een keer naar een NK wedstrijd te kijken in September. Ga ik zeker doen :)

20. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Heb jij nog foto's en video's? Zoja zou je die naar mij willen sturen?

Deel Deze Pagina