1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bayonetta

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 mei 2008.

1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    2 nieuwe filmpjes van GamesCon '09.
    [GT]54462[/GT]
    [GT]54459[/GT]

2. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was een prachtige climax :p

3. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Vet dope shit._O__O__O__O__O_
    Alleen jammer dat we alles al kennen..
    Ze moeten een keer nieuwe dingen laten zien want volgens mij komen alle beelden steeds uit dezelfde demo;)

Bayonetta Community interview:b:

Dus geen Easy Automatic gebruiken mensen;)

Laatst bewerkt: 19 aug 2009
  4. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Was ik gelukkig toch al niet van plan....

Gisteren op de Gamescon geweest trouwens en helaas geen speelbare Bayonetta in het entertainment gedeelte.:mad:
    Het si dat ik voor mijn werk erheen moest, anders was ik echt zwaar teleurgesteld naar huis gegaan.

5. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
  6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Grappig.

7. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Thanks
    Maar Fuck easy Automatic..
    Waar is daar nu de uitdaging van...
    Dit soort games gaat om skills.
    Easy Automatic is voor Casual Gamers die niet dood willen.

Bayonetta Very Easy Automatic Mode Gameplay Video

8. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op zich wel een leuke toevoeging. Heb nog nooit eerder zoiets gezien, maar ik denk niet dat ik hem ga gebruiken.

9. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Mijn god, wat is dat een trieste toevoeging zeg.:mad:
    Ik snap best dat ze meer casual gamers aan deze game willen laten ruiken, maar:
    a) gaat dat zeer waarschijnlijk toch niet gebeuren en
    b) vindt niemand het leuk om 10 uur lang (als de game zo lang is) op één en dezelfde knop te drukken.

Dan kun je net zo goed een film gaan kijken, hoef je ook niets te doen.

What's next? een game die je gewoon op demo mode zet en die dan zichzelf uitspeelt voor je? Het heft gewoonweg het hele idee van interactiviteit op en daar zijn videogames juist op gebaseerd.

EDIT: Ik hoop trouwens ook wel dat die modus alleen op de makkelijke standen te gebruiken is en zich op de hoge moeilijkheidsgraden uitschakeld, want het zou echt te triest voor woorden zijn als je er met één knop doorheen rost op die hoge standen.
    Anders krijg je geheid dat achievement hunters met een modded controller gewoon lekker door de hoogste moeilijkheidsgraad fietsen en de lol van de "moeilijke achievements" behoorlijk bederven.

Laatst bewerkt: 26 aug 2009
  10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Misschien relevant voor Nightbringer?

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66

Ben blij dat jij voor andere mensen beslist wat leuk is en hoe ze hun geld besteden.

Dit is een goede toevoeging voor mensen die nooit gamen, of zelfs mensen met een handicap ofzo.

Smash brothers op de N64 had dit ook en ik heb me toch nog wel een beetje vermaakt als ik bijvoorbeeld tegen m'n vriendin ging, of zelfs m'n oma :thumbs:

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik weet niet wat mensen onder casual gamers verstaan.

Ik denk daarbij aan gamers die niet zo vaak game spelen als de fanatieke gamers.
    Die willen echt niet dat je de game zo makkelijk maakt door alles op 1 knop te zetten.
    Die gaan zich ook vervelen.

Maak dan de monsters zwakker of je aanvallen sterker als je hen wilt helpen. Dit slaat echt nergens op.

Alleen voor kinderen van een jaar of 5 die alleen knopjes rammen is dit interessant. Maarja daar is de game te geweldadig voor.

13. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Heb je al zo'n kut dag 8) en nu dit, maar idd Dulle zeer relevant voor mij.

Hier ben ik niet zo blij mee -_-, ma'ja wie weet heb ik geluk.

Vind het overigens zwaar lame dat ze een regiolock doen zeker omdat eigenlijk elke ps3 game regiovrij is.

14. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Inderdaad.ik neem aan dat de achievements niet unlocken als je die easy shit gaat gebruiken..
    Dus denk wel dat het goed komt.
    Zal wel net zo extreem worden als DMC 4 en dat hoop ik echt.
    Want ze zeiden dat de game erg Hardcore zou worden..:thumbs:
    Dat je echt tijd en skill in de game moet steken.

En als de Casual gamers de game te moeilijk vinden spelen ze maar wat anders.

15. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Ik beslis niet voor anderen wat ze wel of niet leuk moeten vinden, ik geef gewoon mijn mening.
    En hoe je bij dat geld komt? ik ga mijn geld wel aan deze game uitgeven hoor, dat is het probleem hier niet.

Ik blijf wel van mening dat deze optie niets met gamen te maken heeft, het is ongeveer net zo interactief als het kijken van een film. (hetgeen ik liever doe dan urenlang één knopje indrukken;))

Je was me net voor:)

16. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Wel aardig van de makers dat ze ook aan de mensen denken die gewoon wat minder tijd in een game willen steken. Buiten dat kan je toch zelf de moeilijkheidsgraad instellen op het door jou gewenste niveau, dus begrijp ophef niet echt. En zoals als gezegd werd: Denk eens aan mensen met een handicap, voor hun is zoiets juist de uitkomst om de game te kunnen spelen. Ikzelf begin gewoon op normaal of hard, maar ja dit soort games kijk ik ook altijd wel naar uit en speel ik meestal wel de nodige uurtjes.

17. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    begrijp me niet verkeerd, ik ga de game ook wel gewoon zo spelen als ik dat al van plan was en iedereen die het met easy automatic doet moet dat helemaal zelf weten.

Zoals jij al aangeeft zijn er vast mensen die er (veel) minder tijd in zullen willen steken als ik. Maar ook die mensen willen toch wel een game spelen denk ik zo. Niet alleen maar één lullig knopje indrukken om een soort van bayonetta-film te kunnen kijken. Naar mijn mening doet het dus gewoon afbreuk aan alles wat een videogame een leuke bezigheid maakt.
    (dat principe gaat me eigenlijk meer aan het hart dan deze toevoeging an sich)

De ophef valt dus wat mij betreft wel mee, maar ik ben gewoon niet overtuigd.
    Uitdaging misschien voor de mensen die er wel in geloven dat het een leuke toevoeging is?

Laatst bewerkt: 26 aug 2009
  18. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    ben ik met je eens maar ze zeiden ook dat je halverwege de game kon switchen met die stijl en dat vind ik wat minder.

en jullie weten ook als je Very Easy automatic kiest dat je niet eens dood kan.Dus wat is daar de lol van=(.Krijg je wel een beetje Prince of Persia gevoel van..

19. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs al speel je bijna nooit een game, je zou toch geen game willen spelen door constant maar 1 knop in te drukken?
    Ik snap niet dat de ontwikkelaar zich met deze onzin bezig houdt.

Hopelijk komen er veel achievements die je minstens op normal moet halen.

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Er zijn ook mensen die de game gewoon willen ervaren.
    Er zijn mensen die de vette moves willen doen maar zelf niet de skills bezitten om die uit te voeren.

Nee, die mode is niks voor jullie, maar ja er zijn zeer zeker mensen die er gebruik van gaan maken.
    De mensen die dit soort games altijd links laten liggen vanwege hun moelijkheidsgraad.

Niet? Wat dacht je van meer verkopen?

Deel Deze Pagina