vind d'r gewoon teveel lijken op een bibliothecaresse die pissed off is omdat iemand een boek te laat terugbracht
Ze schiet wel met scherp voor zo'n slechtziend vrouwtje. Die bril had van mij ook niet gehoeven, maar het is op zich best origineel.
Nightbringer... (of iemand anders die misschien de PS3 versie wilde) Nu wordt het misschien nog opgelost, maar het is toch iets wat je in je achterhoofd moet houden als je twijfelt tussen de 2 versies
Tja, wat maakt het nou helemaal uit hoe de pixels waarmee je het spel speelt gevormd zijn? maakt mij echt geen zak uit of ik met een (lekkere) chick, een stoere bink, of een dikke hobbezak speel hoor. Als het spel maar goed is en trouwens dat van die framerate probleme op de PS3 een paar posts hierboven, daar had de demo van Ninja Gaiden Sigma 2 die ik op de GamesCom speelde ook onwijs last van. Was bij vlagen echt NIET te spelen zo langzaam. Is dat een algemene issue op de PS3 dan, of toeval in dit geval?
Damn, waarom komt er toch zo weinig info over deze game Hands-On Preview of Bayonetta Japanse cover Fanart
Mooie afbeelding, zeg Als ik naar filmbeeld kijk, zie ik dat camera veel bewogen wordt. Hopelijk is het niet lastig om combo te besturen, tijdens dynamische camera.
Ik denk dat wel goed komt je kan de camera nu helemaal draaien en is dus niet zo als de camera in DMC 4:b:
dit begint belachelijk te worden. Het gaat meer om de kont en tieten van het hoofdpersonage lijkt het wel als het spel zelf!
Ah joh de game ziet er sick uit, de gevechten en combo's subliem. Laat ze lekker advertisen met de babe van de game. Toch betere reclame dan een monster of zo.