Echt strak gemaakt,weet je deze game vind ik veelbelovender dan die Star wars Unleashed en dat zeg ik als Star Wars fan. Niet om een vergelijking te trekken,maar ik bedoel maar even.
ontwerp van de hoofdpersoon spreekt me niet zo aan, maar ben zelf een fan van het genre en kloon of niet een extra franchise is altijd welkom in dit steeds kleiner wordende genre.
En dat is wat me juist wel aanspreekt,eindelijk eens iets anders dan die chick met die grote t**ten en onschuldige lach. Ook heeft ze een bril,de meeste gamekarakters zijn me vaak veel te over de top uitgewerkt.
dat ben ik helemaal met je eens, maar vind deze gewoon niet zo mooi qya stijl. Met name die puntmuts achtige iets op haar hoofd en het ontwerp van het kostuum. Nee van mij hoeft het niet weer een Lara Croft of Anime achtige big boob chick te wroden
Ik vind het kostuum juistem wel gaaf, is een keer totaal tegen de draad in. Is een keer niet een bijna alles verhullende outfit met te grote boobs en een perfect koppie! Ze lijkt wel een beetje een nerd girl op hol geslagen, I find it funny.
Yep precies,net alsof ze for years gepest is geweest en daarna opeens zoiets kreeg 'En nu ben ik het zat!' Geweldig
Hele vette trailer. En het spel ziet er ook heel vet uit. Hopelijk krijgen we binnenkort wat meer info.
Toen de titel aangekondigd werd had ik er niet veel interesse, maar nu de impressies op het internet verschijnen begin ik wel benieuwd te worden. Zeer waarschijnlijk zullen wen tijdens de TGS veel meer van deze game te zien krijgen . Een paar impressies: Insidegamer impressie: 1UP impressie: Kotaku impressie:
Word niet veel wijzer van de laatste trailer. Van het kleine beetje wat er word getoond zie je duidelijk de vormgeving van DMC4 terugkomen, een beetje teveel zelfs voor mijn smaak. En de manier waarop ze loopt, er is een limiet van wat wel, en wat niet kan en die hebben ze overschreden. Ondanks dat alles ziet het er nog steeds goed uit en ben dan ook reuze benieuwd naar het vechtsysteem.
Spoiler *knip* En naar de startpost toe. 2e en 4e plaatje Ik had al gehoord dat dit zou gebeuren, maar het blijft toch vreemd. [gt]41070[/gt]
dit word echt een vette game. lijkt veel op devil may cry.. en dan is een goed teken\o/ dit is de betere versie.. [gt]41158[/gt]