Bepaalde challenges ofzo Tof. 【bayo】アルフヘイム-C02-V05 【bayo】アルフヘイム-C02-V06 【bayo】アルフヘイム -C01-V03 【bayo】アルフヘイム-C05-V10 【bayo】アルフヘイム-C05-V03 【bayo】アルフヘイム-C03-V11 【bayo】アルフヘイム-C05-V08 Bayonetta en Jeanne :b:
Wat gave trailers \o/ Ik heb niet alle filmpjes gekeken, want ik wil niet alles weten Het lijkt een beetje op Bloody Palace van DMC4. Als je voor elkaar krijg om Witch Time te pakken, maakt het gevecht stuk eenvoudiger. Maar ik hoop niet dat het te makkelijker wordt.
Daarom post ik ook alleen dit,. Op youtube staan al weer filmpjes van welk level en dat is gewoon niet leuk om al te zien.. We hebben eigenlijk al te veel gezien Maar dat krijg je als de game 2 maanden eerder uit is in Japan.
Die challenges zien er wel tof uit zeg! en het ziet er naar mijn mening nu al beter uit dan de gameplay van Devil may cry 4. Het lijkt allemaal veel soepeler en die evade move lijk je wel vanuit iedere move waar je mee bezig bent te kunnen activeren (of de move cancellen tot een evade, hoe je het wil noemen). heel soepel en onwijs toffe gevechten om te zien daardoor. vind ik de kleine slowmo actie bij het inzetten van een aanval met zon grote hak of vuist erg lekker. Die combo-finishers komen ECHT aan ziet er goed uit allemaal:b:
Die challenges zijn tof ja,, Lijken erg op de Secret Missions in DMC 4 Ik denk dat de combat ook erg uitgebreid is... Aangezien je kan kiezen wat voor wapens je aan je voeten enzo:b: Had je ook die Dance clip gezien?
Jesus mina, is deze uber vette trailer al gepost? [GT]56508[/GT] Wat een smaakmaker... en het beste nieuws: 5 januari al.
De Japanse versie is region locked en de Ps3 versie die door sega geproduceerd is blijkt veel problemen te hebben
Dat weet ik, al scoort die versie ook gewoon erg goed. Alleen is de 360 versie inderdaad beter. (heb beide demo's gespeeld)
Hoop wel dat sommige winkels hem gaan verkopen;. Anders moet ik ff iemand vragen om hem te inporteren denkik