Is gewoon dezelfde neem ik aan.. Die heb jij toch ook al? Toffe demo trouwens.. Speel hem nog regelmatig:b:
Ik denk ook dat demo dezelfde is als Japan. Heb hem idd al , dus het is niet nodig om demo opnieuw te downloaden. Het is niet duidelijk wat D-pad doet. Als ik item selecteer, gebeurt er niks Behalve de verandering van de kleur. Weet je al hoe je control-configuratie wil hebben Charge-shot bij LB bij DMC4 is goeie tip, vind ik
Uitgebreide Eurogamer PS3 vs 360 Bayonetta face-off. Er zijn behoorlijk heftige grafische & performance verschillen tussen de consoles. De 360 versie wordt duidelijk aanbevolen.
Ps3 is ook een port van de 360 versie. Ik zou Bayonetta eerst importeren voor de ps3 maar ik wacht toch maar even.
Behoorlijk streng ja, ,maar Dragon Age 360 is een blijft een tegenvallende port van een geweldig spel. Eurogamer geeft wat mij betreft de beste vergelijkingsartikelen tussen 360 / PS3, met echte data ipv alleen een filmpje waar je de versie verschillen alleen met je ogen kunt zien. Maar Bayonetta... deze game wordt zo goed... I can feel it.
Gespeeld op Firstlook en ik was meteen verkocht. En in die paar minuten spelen heb ik al een paar beeldvullende enemies neer gehaald. Dus deze game is zeker een aanrader alleen maar actie
Zag dit plaatje op de vorige pagina. Die schaduwen dat zijn Baoynetta en Dante niet? Zit Dante dan in dit spel?
Yup, dat zijn hun schaduwen. Nee, Dante zit er niet in maar Bayonetta is ontworpen door de persoon die ook Devil May Cry (en dus Dante) heeft ontworpen.
Ik kan me best inbeelden dat Dante erin zit. Wellicht dat hij in een cutscene voorbij komt en dan een gevatte opmerking maakt naar Bayonetta die hem afwijst waarna ze verder gaat met haar missie oid.
hahahah nee. Dante zit hier niet in. Maar de game is van de zelfde maker als DMC 1. De vijand links aan de bar (Bianco Angelo) is van de DMC reeks en aan de rechterkant is een vijand van Bayonetta
Dit spel zou toch 8 januari uitkomen? Ik was net op de site van blahdvd, maar zie daar 29 januari staan.
Morgen de demo even proberen. Mijn Gold loopt bijna af, dus nog net op tijd om de demo te downloaden. Ik ben benieuwd, ook al ga ik ervan uit dat die cool is. Ook al is het niet mijn favo genre.