LOL ieder zn mening natuurlijk, maar ik moet er wel om lachen. Juist god of war fans zullen van deze game smullen.
^Indeed Ben een enorme GOW fan Beste games die ik ooit heb gespeeld En Bayonetta vind ik ook helemaal geweldig! Echt heerlijk! Het speelt zo soepel EDIT: is er trouwens al een speelduur bekend?
Weet iemand eigenlijk of er progessie in het spel zit? Dan bedoel ik dat je bepaalde wapens unlocked na een tijd. Of dat je alles gelijkt al hebt in het begin.
??? Verkopen de winkels Bayonetta al in kerstvakantie Is dat toegestaan? 8 januari is releasedatum, dacht ik? Je krijgt toch geen ban voor Leuk dat XBW een reclame voor Bayonetta maakt Jammer dat de browser hierdoor vreselijk langzaam wordt
fyp En ik denk inderdaad niet dat ze bij deze titel zo streng op de releasedatum zullen letten als bij bijv COD:MW2 en een ban zul je er zeker niet voor krijgen want het is niet aan jou om je aan de releasedate te houden maar aan de winkel
Op het forum van Platinum Games komen berichten binnen, dat winkels (Saturn) in Duitsland Bayonetta al VERKOPEN! SEGA is dus kennelijk niet bang meer van Modern Warfare 2 en gunt ons de game nog voor de kerst. Het kan dus geen kwaad gameshops af te of zij al iets meer weten.
Hij is anders 59,99 euries bij FRS? Als hij nog voor de kerst uit komt is dat fantastisch, maar als ik een game koop zoek ik toch eentje voor onder de 50 euro.
Hoe fucking bruut zijn die fatalities hier wel niet . Het kriebelt heel erg om Bayonetta te bestellen ghehe.
Vind al die verschillende data maar vaag. Bij de ene winkel staat 18 december, bij de volgende weer 24 december en bij de volgende weer 8 januari. Het lijkt me toch wel dat alle zaken hem rond dezelfde tijd binnen krijgen.
In Duitsland ligt deze al, was gister in Leer kerstversiering kopen. Niet meegenomen want ik weet niet zeker of er Duitse stemmen werden gebruikt.
Sword style selecteren en dan (ik dacht) heavy attack ingedrukt houden. Iets in die richting in ieder geval. Die laserstraal die je dan wegschiet is behoorlijk sterk, maar de build up is behoorlijk lang (je hebt veel kans om tussendoor te worden geraakt).