1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bayonetta

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 mei 2008.

  1. djaxelb23

    djaxelb23 Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees nu iets waar mijn hart ietsies harder van gaat kloppen.....en tegelijkertyd komt er een vraag in mn hoofd.

    Bayonetta die EERDER uit gaat komen??Oke dan !!
    Vraag me alleen af, hoe ik aan het geld ga komen.
    Want dat is nou eventjes HET probleem.
    Zucht, ik had DIT niet moeten lezen, ik had al een slaap probleem ( gestopt met wiet roken ), NU slaap ik helemaal niet meer.....
     
  2. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Heavy attack? Ken alleen punch en kick (en x om te schieten) Als ik punch ingedrukt houd dan laat ze het zwaard op maar dan komt er geen laserstraal.
     
  3. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb het al gevonden, de target lock knop ingedrukt houden (RB) en zodra de cirkel rond is de Y knop in drukken.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Die bedoelde ik. ;)
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Over heavy attacks gesproken, ik vind het stoer dat je midden in veel combo's en in de lucht ook een heavy attack er uit kan gooien. Midden in een air / juggle combo blijf je in de lucht hangen en bouw je die aanval op. Nice. :cool:
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hele vette demo. In het begin had ik zoiets van...zal wel. Maar je moet nooit te snel oordelen. De character vind ik zelf helemaal niks, gewoon echt geen coole character. Sara Palin achtig, heb er echt niks mee. Grafisch is het een 'mixed bag' vind ik, soms is het totaal niet indrukwekkend en soms behoorlijk nice weer. Die Climax is echt bruut met dat beest.

    Maar de demo kapt dingen af he? Bij die laatste baas op die brug....die kun je niet afmaken, of heeft het met een timer te maken? En nadat ik die eerste grote baas had gedood...kon ik zijn wapen niet oppakken. Er stond 'Pick up ' en ze pakt het wapen op en laat het ook gelijk vallen, ik zag een gele balk...is het gewoon zo dat die balk
    laat zien dat ik nog niet sterk genoeg ben om dat wapen te dragen?
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2009
  7. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    De demo is het eerste level van het spel, bij het begin loop je nog wat rond en af en toe een gevecht maar in latere levels is het non-stop actie. De boss in de demo kan je inderdaad niet afmaken, in de playstation 3 demo wel schijnt.

    Raar dat je het wapen niet kon oppakken, bij mij kan het wel. Zodra je left stick indrukt laat je het wapen weer vallen. De gele balk laat zien hoevaak je het wapen nog kan gebruiken, zodra deze op is verdwijnt het opgepakte wapen.

    Dit filmpje laat wel een beetje zien wat je uit het spel kan halen met wat oefening, zitten geen spoilers in.

     
  8. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch gewoon te vet voor woorden _O_ Maar die moves krijg je echt niet uit de demo hoor!
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heel weird ja, ik drukte op X en ze liet het wapen gelijk vallen.
    Ik drukte misschien wel de analog stick omhoog om weer verder te lopen ,maar dat lijkt me niet het probleem te zijn. Ah well. Toch heeft de demo me behoorlijk verrast. Ik zou bijna zeggen dat ik Bayonetta fijner vind spelen dan Devil may cry.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Heftige combo's Sjorrit.

    De laatste boss in de demo wordt inderdaad afgekapt. Je moet hem in het volledige spel daarna nog een keer bevechten, terwijl hij het plateau op probeert te klimmen waarop jij staat.
     
  11. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    ^In de ps3 demo kun je dat stuk wel spelen :)

    Nog een weekje en dan heb ik hem! :D
    Kan niet wachten!
     
  12. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    De tering zeg.....:9
    Hele vette combo's ja. Ben sowieso altijd fan van aerial combo's dus dat gaat goe komen in deze game.

    Vooral die laatste paar zijn tof, ben echt onwijs benieuwd naar hoe die zwepen gaan spelen.
     
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Weet iemand hoe groot die Replica is van de gun ?

    Als het iets is van 12 cm of zo dan hoef ik dat niet en bestel ik hem gewoon bij gamehubs.
     
  14. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Tadaaaaa
     
  15. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Waar heb je die gekocht ?
     
  16. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Nergens, is een promotie plaatje :D
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    kun je ook klappertjes in dat roze pistool doen ;)
     
  18. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Hoorde vandaag bij Futurezone dat ze de game bij Gameplayer in Gouda al verkopen

    Zo. Even besteld bij de FRS voor 43,60 euro. Ik zeg topdeal :D
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2009
  19. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Wil deze game graag leuk vinden aangezien ik dit genre meestal erg cool vind (DMC) en ook krijgt de game hoge cijfers.
    Maar heb de demo gespeeld en vind het zo chaotisch allemaal. ik zie soms niet eens waar ik ben of wat ik doe.

    Is dit het gehele spel zo? Heb geen epilepsie maar dit ging wel erg ver :+
     
  20. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Mwa valt wel mee, demo wordt je een beetje erin gegooid en moet je maar zien hoe en wat, in de volledige versie wordt het allemaal wel goed opgebouwd. Bij het begin is het sowieso chaotisch maar als je beter wordt dan valt het allemaal erg mee.

    Ik heb er nu al een 6uur in zitten en heb daarna voor de gein even DMC4 gedaan maar dat voelde direct een stuk slomer aan. Bayonetta heeft veel meer bewegingsvrijheid en ook de transformaties zijn geweldig.

    Het dodge/slowmotion is ook geweldig, dodge je goed dan gaat alles een paar seconden in slow motion behalve jijzelf. Op den duur kan je dit perfect timen en speelt het erg relaxed allemaal.
     

Deel Deze Pagina