1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bayonetta

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 mei 2008.

  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem net ook gespeeld. Prachtig stijltje zeg! Echt mooi vormgegeven. Die muziek is wel.. apart. 8) Vechten ging ook wel lekker, moet zeggen, in het begin had ik geen flauw idee wat er allemaal gebeurde. Komt allemaal wat chaotisch over. Later begon ik het wat meer door te krijgen, helaas was de demo toen alweer afgelopen. Personage vind ik tot nu toe alleen nog niet echt geweldig.

    Twijfel nu wel tussen Darksiders en Bayonetta. Waarom komen ze dan ook tegelijkertijd uit.
     
  2. djaxelb23

    djaxelb23 Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was ff balen zeg, las hier vorige week dat mensen m al in bezit hebben.
    Dus ik, naar Game-Mania toe......hmprffff nee sorry 23 december pas.....
    Maar, haha morgen is het 23 december.
    Dus wat gaat er morgen gebeuren???
    HALENNNNNNNNNNNN hahahahahahah yes yes yes yes yes !!!
    En die demo.....hahahah ik ook dat stukje op die torenklok die naar beneden valt.Tig keer was ik 'haar' kwijt geraakt....gebeurde zooo veel....wauwzersssss
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Bayonetta is inmiddels uitgesteld naar 31 december ;)
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Geef die jongen een zakdoek. :cool:
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Alweer begonnen met wiet roken? 8)
     
  6. djaxelb23

    djaxelb23 Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat !!! no way kan niet hoor neeeeejjj hahahahahaahahaa nee echt serieus?? uitgesteld??? aarghhhh wahahahahahahahahahaa ik merk t morgen wel...en nope no more ganja for me...bevalt me prima nu ik weer zicht heb op alles....;)

    Trouwens, ben almost 35....dus een ouwe vent....maar gamen wahahah never too old to play dem games !!

    /Mod Dubbelpost samengevoegd, gelieve de Edit-knop te gebruiken als je nog wat wilt toevoegen. - Matrix
     
  7. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Wat ben jij toch een geweldige kerel, heerlijk enthousiast!:D
     
  8. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Volgens mij een hele goede keus...
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    weet ik niet hoor.

    Darksiders heeft wel adventure elementen maar de combat zal in Bayonetta stukken dieper gaan en vetter zijn dan in Darksiders.

    Het is maar net waar je van houdt.
     
  10. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik zie reviewers met cijfers gooien van allemaal rond de negens, zelf weet ik het niet. Ik vind games zoals DMC en NG ontzettend tof maar bij Bayonetta heb ik het gevoel dat het allemaal net teveel van het goede is, hier komt nog bij dat ik mij absoluut niet kan relateren met een character zoals zij. Ik neem aan dat al die cijfers er niet voor niets zijn en wanneer ik de game speel mijn hele beeld ervan veranderd maar tot dan wacht ik wel tot hij in de budgetbakken ligt(doe ik bij de meeste SP games)
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Wat is er toch zo speciaal aan Darksiders? Ik krijg alweer het gevoel dat ik een andere game heb gezien. 't Zag er leuk uit, maar weinig opvallend. Een leuke hack'n slash titel met wat exploratie erin gegooid, maar zeker geen high profile titel wat mij betreft. Ik neem aan dat de stijl van Darksiders meer gamers zal aanspreken. Het ziet er heel toegankelijk uit. Maar de gothische stijl van Bayonetta: behoorlijk apart. En juist daarom een groot pluspunt bij deze laatste game.

    Trouwens, Bayonetta heeft zich in de reviews al bewezen en Darksiders (nog) niet. Wie zegt dat het uberhaupt wel zo'n goede game zal worden? Reden genoeg voor mij om de fanfare voor Darksiders nog niet in te huren.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2009
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199

    Darksiders lijkt mij ook een leuk spel maar omdat iedereen het opeens een mix noemt van Zelda meets hack and slash gaan mensen het ook vergelijken met games zoals Zelda of Okami en denken gelijk dat het net zo goed zal zijn.
     
  13. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Darksiders heeft een 9 in de PU gekregen. Ik haal gewoon beide (bayonetta heb ik al) en later in het jaar haal ik Dante's Inferno ook! Waarom jezelf beperken tot 1 spel ;)

    Bayonetta is van de makers van Okami
    In Bayonetta krijg je in het spel ook een transformatie dat je in een panter kan veranderen om zo sneller te lopen en verder te springen. In panter vorm laat je net zoals in Okami een spoor van bloemetjes achter je maar dan zijn het geen bloemen maar schedels
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2009
  14. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat het meer geld kost, en niet iedereen heeft of wilt dat spenderen.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2009
  15. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Naja voor de mensen met geld:

    [​IMG]

    ;)
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Daarom verkoop ik mijn spellen altijd door nadat ik ze heb uitgespeeld. Niet omdat ik geld tekort heb, maar als je veel gamed scheelt het wel een hele boel poen. Als je niet te lang wacht met uitspelen vangen de meeste games nog (gemiddeld) zo'n 30 euries. Koop je dan ook nog goedkoop in (importeren en voordelige internet adressen uitzoeken!), dan is je verlies beperkt.

    Een paar uitzonderingen daargelaten hebben de meeste games mij uiteindelijk maar zo'n 15 a 20 euro gekost dit jaar.

    @Sjorrit: Heh, ik dacht even dat je zei "Darksiders is gemaakt door de makers van Okami". Ogen en oren gespitst... maar het bleek Bayonetta te zijn. Wat ook wel logisch is gezien de aparte stijl.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2009
  17. djaxelb23

    djaxelb23 Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahah thanks dude !!
    en tjah, wat kan ik zeggen.
    in mijn jongere jaren was gamen al leuk, maar t wordt alleen maar leuker en leuker...verbazing wekkend en tegelijkertijd ontzettend cool om te beseffen wat het spelen van games doet met de mens !!
    Kijkende naar mezelf, ik speel Forza 3 behoorlijk graag ennuh ik zit soms als het ware zo in het spel, dat het lijkt alsof ik zelf in de auto zit...Zit ik echt te schelden op een tegenstander die me lichtjes aantikt om dat ie net eventjes te laat remde ofzo...om vervolgens hetzelfde te doen, zo van wat jij kan ken ik ook hatsee opzouten met die bak van je, ik ben toch sneller!!:)boem whahahahaahhaahahahaah
    Trouwens, als de game Bayonetta niet in de schappen van de Game-Mania ligt ( keek net op hun site en idd 31 december komt ie uit ), euh weet iemand dan waar ik dat spel wel kan scoren???
    En nee, ben nog niet de deur uit gegaan....me chicken namelijk too afraid stel dat het idd zo is, dat ik dat spel nog niet kan aanschaffen.
    VERHEUG ME EROP AARGHHHHHHHHHH!!!!!!!namelijk.
     
  18. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Bayonetta ligt nog niet in Nederland, Duitsland wel.
     
  19. djaxelb23

    djaxelb23 Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm, ok dus het heeft geen nut voor mij, de winkels af te gaan.
    Jammerrrrrrrrrrrr, darn it !!
    En Duitsland bezoeken, hm, hm, hm, hm wil ik zo ver gaan??
    nope...:)

    Thanks voor je antwoord !!
     
  20. djaxelb23

    djaxelb23 Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Wacht ff, ik ga wel de Game/Mania bezoeken.
    Misschien kennen ze hem wel faxen vanuit duitsland.....
     

Deel Deze Pagina