1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bayonetta

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 mei 2008.

  1. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Bayonetta is ook meer van hetzelfde hoor. Alleen dan met steeds heftigere bossfights. Ik denk ook dat Darksiders gevarieerder zal zijn. Ik hou van veeleisende games btw :p
     
  2. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Valt opzich nog wel mee, maar idd darksiders zal wat meer rpg elementen bevatten.

    In bayonetta mag je in een level wel op een motorfiets rijden en later in het spel zelfs een raket besturen!
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    En je kunt ook nog in verschillende beesten veranderen. Dat is ook minder uitbreid in Darksiders dacht ik. Dus ik durf zo nog niet te zeggen of Darksiders nu een gevarieerdere titel is. De graphics zijn in ieder geval kleurrijker.
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Bayonetta is inderdaad zeer gevarieerd binnen de combat, zo heb je veel verschillende wapens die je ook aan je benen vast kan maken etc. Veel keus. Maar ik denk dat hij meer op variatie doelt buiten de combat om. Darksiders heeft naast de combat meer zoals het puzzle-element. Het is meer een adventure, waar Bayonetta echt neerkomt op het slachten van je vijanden. Beide games zijn dan ook niet vergelijkbaar, vind ik.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2009
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mja, maar de Darksiders is meer RPG, minder combo-hard, beetje tombraiderish en wat meer free roaming. en daarom meer mijn ding. Maar beide zien er veel belovend uit. Boyonetta is iets te hardcore action fighting voor mij... (NG con mij ook niet bekoren)
     
  6. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Die vergelijking met tomb raider durfde ik nog niet te maken maar ben blij dat iemand anders het ook ziet :b:

    Als Ninja Gaiden je niet kan bekoren dan zal Bayonetta ook niks voor je zijn.

    Combat van Bayonetta is het leukste en meest gevarieerde wat ik tot nu toe gespeeld heb. Elke keer kom je weer achter een efficiƫntere manier om vijanden te verslaan en je kan het zelf zo leuk maken als je wilt. Bij Darksiders zal je vaker terugvallen op dezelfde combo(de sterkste).
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2009
  7. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar moet je ook niet al te veel van verwachten hoor.
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Heb jij de game al gespeeld dan?
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    De combinatie van TR met RPG en de demons setting is hetgeen het vor mij doet...
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het genre blijft toch echt hetzelfde. Modern Warfare is een heel andere shooter dan Rainbow Six, het zijn toch echt beide FPS games. In genres heb je natuurlijk verschillende graduaties. Dat GoW III het anders doet dan Bayonetta wil niet zeggen dat het dan ook maar verschillende genres zijn. Ze vullen het gewoon beide op hun eigen manier in. Maar dat het beide hack and slash games zijn, lijkt me toch wel duidelijk.

    Als ik GoW III dan vergelijk met Bayonetta dan moet je niet roepen dat er weer iemand twee games van een verschillend genre vergelijkt. Want dat is gewoon simpelweg niet zo.

    Ik heb beide demo's gespeeld, en GoW III heeft op mij veel meer indruk gemaakt. Ik vond Bayonetta gewoon te chaotisch en niet bepaald een hoogvlieger op grafisch gebied. Dat ik Bayonetta niet echt dig ligt gewoon aan mijn smaak. Ook DMC vind ik beter dan wat ik van Bayonetta in de demo heb gezien.

    Een beetje een overkill aan moves, waarvan ik twijfel of het gewoon een gimmick is of dat het nodig is om het spel uit te spelen. Maar dat kan ik niet zien aan de hand van een demo. Ik ben iig nog lange niet overtuigt dus ik ren vooralsnog niet naar de winkel om hem te gaan halen.
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Betekent dat, NOG MEER MOVES dan Ninja Gaiden? Ik geloof dat je in Ninja Gaiden al circa 50 per wapen hebt, dus ongeveer 400 verschillende moves. Laat een aantal op elkaar lijken, dan houd je nog 200 moves over. Gaat Bayonetta daaroverheen?
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    50 wapens? Misschien 15 wapens (max!)

    Bayonetta laat je wapens combineren enzovoort dus daardoor ontstaan er nog meer moves.
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Wat een game echt supervet!
    Kan niet stoppen met gamen,en allemachtig wat een epische bossbattles!
    Fuck de demo,het echte spel is veel beter \o/
     
  14. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Hoe kan jij hem al hebben dan????
     
  15. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Gameshop den haag.

    Wel import maar volledig in engels te zetten en subtitles ook.
     
  16. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Komt de game nu nog morgen uit? Meeste winkels melden 8 januari ( Bart Smit o.a. ) , terwijl FRS en Music Store morgen als datum melden. Iemand die hier iets zinnigs over kan vertellen? Hoop dat die alsnog deze week hier in de winkels ligt maar na zoveel verschillende data de laatste dagen begin ik wel te twijfelen of we hem dit jaar nog spelen.
     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb het over 50 moves per wapen. 8 wapens maakt 400 moves.
     
  18. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Niet dat elke move uniek was, meeste wapens delen dezelfde moves, verschil was dat het ene wapen sneller was of langzamer maar meer damage deed. Dit is trouwens hetzelfde in Bayonetta.
     
  19. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Vanmiddag bij een maat gespeeld, hij downloadt zijn spellen...

    Wat een vette game zeg! Speelt echt heerlijk... De actie is en blijft gewoon bruut! De manier waarop je vijanden af kan maken, als je je metertje gevuld hebt, is ook ontzettend gaaf! De tussenfilmpjes zitten vol met humor en dit geeft de game een leuke sfeer mee :)

    Ik heb hem iig besteld :)
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Zo ben nu iets verder in het spel,en merk wel dat het nog best pittig is op normal.

    Verder is dit echt een heerlijke game!

    Vraagje aan degene die het spel ook al hebben.

    Kan je jezelf healen tijdens de gevechten?
    Want ik zie wel dat je een soort van quick inventory menu hebt links onder in beeld.

    Ook zie ik dat je zelf een soort van potions kan maken?
     

Deel Deze Pagina