In het menu kan je zelf lollies maken, door de verschillende ingrediƫnten te mixen (met de rechter stik draaien) kan je groene lollies (hp) paarse lollies(magic) gele(shield) en rode(extra attack power) maken. Die lollies kan je weer binden aan je pijltjes toets zodat je ze snel tijdens een gevecht kan gebruiken. Ook kan je een item kopen die je een beetje hp terug geeft wanneer je taunt .
De Game is vandaag verkrijgbaar !! Zojuist gebeld met de FRS en de game ligt vandaag al in de winkels. De release datum is dus toch weer wat vervroegd naar vandaag. De online orders van de frs gaan vandaag de deur uit en morgen aan huis geleverd. De Replica Gun heeft overigens wel vertraging opgelopen en wordt nageleverd. Op Voorraad bij: FRS Gamemania Dimensionplus
Hier is hij ook gewoon beschikbaar, gelijk maar even besteld http://www.bol.com/nl/s/algemeen/zo...ue/searchType/qck/index.html?_requestid=18509
Mijn exemplaar is ook vandaag verzonden, dus blijkbaar heeft Sega geen problemen meer met de levering
Bayonetta lag bij de Gamesmania shop in Weert al in de schappen. Ik heb mijn belofte gebroken en heb hem toch meteen gekocht... gewoon omdat ik daar zin in had. En omdat ik mijn RPG spree (Risen) tijdelijk wilde onderbreken. De gamw wordt nu op de HDD geinstalleerd. Ik heb nog sowieso een hele week vrij, dus dat wordt lekker Bayonetta spelen!
Ik had ook mail gehad van FRS dat die vandaag is verzonden\o/ Alleen de gun komt wat later stond er bij
Healthpotions zelf brouwen en bij m,n quickselect zetten is gelukt! Zit nu in chapter III btw. Epic spel!
Inderdaad, FRS stuurde een mailtje dat de game vandaag werd verzonden. De pre-order gun zou nageleverd worden binnen twee weken. Ben benieuwd naar het spel.
Zoals ik al vertelde in mijn voorgaande post: Ik gebruik 1 maal een rekensommetje en iedereen raakt helemaal in de war!
Even een korte koffie pauze genomen ( Wiener Melange ftw ) van mijn bayonetta sessie, ik ga zo dadelijk weer verder. Het spel bevalt erg goed, moet nog steeds een beetje oefenen met dat ontwijken maar verder gaat het wel goed. Ga nu aan chapter 3 beginnen _0/
Net zojuist gestopt van dik vijf uur Bajonetta achtereen. Ik knipperde wat verward met mijn ogen... het was ineens helemaal donker in mijn kamer en ik had het nog niet eens gemerkt! Laat staan dat ik al mijn avondeten heb gekookt. Zojusit maar snel een pizza in de magnetron geschoven, mag ook wel een keer. Damn, wat een geniale game is dit. Bayonetta is nu al voor me wat DMC4 niet was (maar wel hoopte). Two thumps up, way up! (En Darksiders: eat your heart out. Je bent een goeie als je deze kunt verslaan.)
Zif toch! DS is een heel andere game! (gelukkig maar voor mij). Volgens mij bedoelde je te zeggen Dante's Inferno eat your heart out!
Wat zorgt ervoor dat je niet verleid wordt tot button mashen? want in de demo lukte de combo's aardig in die arena soort van, maar eenmaal spelend begon ik toch te rammen als een malle
Als je combo's varieert krijg je meer punten dus meer ringen waardoor je weer eerder items kan kopen.