1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bayonetta

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 mei 2008.

  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Alfeims zijn wel pittig. (ik speel normal, weet niet of ze op andere difficulty anders zijn?)

    maar wel erg verslavend. Ik wil ze gewoon halen!
     
  2. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb je de Alfheim wel gehaald? Want je krijgt namelijk een achievement voor het ontdekken en een achievement voor het halen ervan. En Angel Slayer krijg je alleen als je ze allemaal hebt gehaald.

    Bij mij is het RB als je op de kaart bent (krijg je zon menu) en dan Chapter Select, en dan staat Angel Slayer helemaal onderaan (na Requim)
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2010
  3. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Vandaag eindelijk ff tijd om aan de game te beginnen:)
    Ben benieuwd:p


    Bayonetta TV Commercial



    Bayonetta review


    [​IMG]

    [​IMG]
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    haha die LP's. Ik kreeg er 2 maar was aan het sparen voor een goede accessoire dus ging niet langs Rodin. Ik dacht dat wapens verkregen werden via bosses zoals in DMC goed dat iemand hier vertelde wat je ermee moest doen.

    Weten jullie trouwens hoe je magie gebruikt? Een aantal moves die je kunt kopen zoals(left) (right) (Y)

    of (left) (right) (B) geven bij de omschrijving aan dat je magie kan verbruiken voor een sterkere aanval.
     
  5. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Magie wordt automatisch gebruikt mits je het dan hebt. Beste is om gewoon die moves te oefenen in het loading screen, als je daar bent en je drukt op BACK dan kan je na het laden doorgaan met oefenen totdat je weer op BACK drukt, dan start het level.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Geweldige tip, dat wist ik dus niet.

    Je kunt, net als in een echte brawler ook andere combo's loslaten door tempo af te wisselen bij het op de knoppen drukken. Heb je bijvoorbeeld het zwaard gevonden dan kun je de volgende move doen: Y, Y, halve seconde wachten, Y (eventueel ingedrukt houden), Y etc... Je wisselt dan je sword slash combo af met twee keer een opgeladen slag. Vermoord bijna alle tegenstanders in één combo.
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2010
  7. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Doe ik met die fistweapons (stroom) en dan Y(even ingedrukt houden) Beven (ingedrukt houden) en dan weer Y (even ingedrukt houden). Met zwaard kan je ook Y B Y spammen, de laatste Y doet ze een wijde slash waarmee je veel vijanden in 1x kan raken.
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik pref toch met dat fistweapon vuur, werkt (vaak) stukken beter.
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Alfeim 9 is echt lastig zeg, das die met witch time verplicht en dan alleen grotere poppetjes
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Wachten op een klap van die big guys en dan ontwijken. Dat vond ik zelf niet de lastigste challenges. Het kan ook gemakkelijker. Er is een artifact die zelfs witch time automatisch voor je activeert. 100.000 Halo's dacht ik, al weet ik de naam niet meer.

    BTW, ik heb 28 uur over mijn eerste playtrough gedaan en daarin 720 punten unlocked. Niet slecht! Angel Slayer level ook unlocked; wel de achievements al gehaald, maar ik ben na de laatste Alfheim meteen het level gequit. Je moet het level dus wel eerst uitspelen. Ik moest nu weer die Alfheim halen, maar daarna kreeg ik meteen het verborgen level erbij.
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2010
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    dan is het wel makkelijk ja, maar mag je die items wel gebruiken in een Alfeim?
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Waarom niet? Je betaalt er ook grof geld voor. ;) Het gaat ook niet om one-shot items (als je die gebruikt is je bonus lager na een gehaald level), maar artifacts die je altijd equipped hebt.

    Zelf heb ik het hele spel gespeeld met een artifact die je healed als je succesvol taunt. De andere was een artifact om aanvallen compleet te blokkeren + counteren. Werkt super.
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    die heal wanner je taunt ben ik nu voor aan het sparen
     
  14. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Vuur slaat langzamer en de bommen (Y of B ingedrukt houden) exploderen later, stroom is (vaak) beter. Maar je kan natuurlijk je eigen speelstijl hebben ;)
     
  15. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Verwacht er niet teveel van, er komt echt maar een minuscuul stukje health bij. Je kan beter eerst het item nemen waarmee je automatisch in witch time gaat wanneer je geraakt wordt door een aanval.
     
  16. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ben jaloers op jullie, gisteren de PS3 versie gehaald van Bayonetta en ben echt teleurgesteld over hoe slecht deze op de PS3 draait.
    Aanschaffen van een 360 waard naar mijn mening ;)
     
  17. Jynx

    Jynx Shirtjes maker

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het zo lees bevalt het spel de meeste wel. Lijkt het nu uiteindelijk echt erg veel op Devil May Cry of is het toch wel wat anders?
     
  18. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je met Dante kon spelen was dit gewoon de echte DMC2 geweest.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2010
  19. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan meer over de top
     
  20. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    En de combo's gaan vloeiender, ook is Bayonetta veel "mobieler" dan dante, je kan makkelijk alle kanten op dodgen/rennen. Vind de combat echt geweldig gedaan in dit spel!
     

Deel Deze Pagina