Het toont veel overeenkomsten met DMC maar speelt toch echt anders. Er zitten totaal andere gameplay elementen in de combat en de moves zijn ook sneller dan in DMC en de combo's langer.
Stroom heeft ook bommen en die exploderen meteen, gebruik die vaak bij de grotere vijanden om zo hun armor er af te krijgen, en dan switch ik naar het zwaard of guns.
GT Review: [GT]60470[/GT] EDIT: Jezus, wat een extreem heftige review. Iemand deze game al gespeeld? Maar even serieus. Ben het helemaal met de conclusie eens. Voor de beste combat moet je Bayonetta hebben gespeeld. Voor 2010 is Bayonetta in ieder geval voor mij de game waarmee ik vergelijkbare genre games zal meten.
Vette review Ik baal dat ik de game al een week in huis heb maar nog steeds geen tijd heb gehad om hem te spelen
Ik wordt zelf gek. Heb bayonetta en darksiders maar beide games zijn gewoon zo goed dat ik niet weet welke ik moet spelen. Bayonetta heeft vettere sfeer, vijanden, combat, graphics en characters algemeen. Aan de andere kant heeft darksiders een heel vette gameplay met dungeons en toffe abilities en gheae. Met name de afwisseling platformen, vechten en puzzelen is leuk. Maar bij darksiders is de sfeer en characters een stuk minder en de combat minder uitgebreid en minder intens
Godskolere krijg die eindbaas maar niet verslagen,hoeveel levensbalken heeft het wel niet for f*cks sake...
Haha vond die eindbaas niet zo moeilijk, op den duur leer je de aanvallen al en de 4de keer dat ik hem deed had ik het gehaald zonder geraakt te worden.
Een tien is erg overdreven bij elke game, al gun ik het Bayonetta wel. Al is het maar voor de over the top actie en bizarre karakters en storyline. @DulleNL: Je ziet wel een aantal bosses in de GT review, maar het zijn er zoveel in Bayonetta dat ik het maar een milde spoiler vind. Ik zou de review zeker bekijken als je nog twijfelt over de aankoop. Het gaat hem toch om de vette actie en niet zozeer het "unieke" verhaal.
Het is niet zo dat ik twijfel over de aankoop, ik twijfel alleen over het *wanneer* gedeelte. Denk dat ik de review dan toch zal checken. Altijd leuk om je toekomstige game hoge punten te zien krijgen.
Ik hoop dat de game vandaag of morgen toch ook eens bij mij op de mat gaat vallen. Is al een week uit, maar mijn gameboer heeft hem nog steeds op 8 januari staan. Ah well, dat dagje wachten maakt nu natuurlijk ook niet veel meer uit. Ben vooral benieuwd hoe het bewegen/evaden voelt met die Spoiler schaatsen die ik op sommige filmpjes heb gezien.
ik heb nu die vuur/bliskem handschoenen maar hoe wissel je? Als ik ze equip heb ik alleen maar vuur handschoenen
Is al gezegd paar pagina's terug, 360 graden met je stick draaien + Y (als je ze als handschoen hebt) of + B (als je ze als voeten hebt)
ah thnx. Nog een vraag. Hoe laat ik wapens vallen? Ik ben bezig met een Alfeim maar ik krijg steeds een kettingzaag in mijn handen die ik niet wil. Zo gaan vijanden te snel dood en kan ik geen magie opbouwen