1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bayonetta

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 mei 2008.

  1. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd die vieze palin moet dat zijn.
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    wie is die middelste?

    Ik zag laatst ook een andere vergelijking:

    Kip+bibliothecaresse=Bayonetta
     
  3. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Bayonetta bij Gamehubs besteld :D En nu afwachten. Ik heb ook mijn avatar aangepast }:]

    Wat over die afbeelding betreft, is volgens mij geen Palin. Want Palin heeft bruine haar. Deze foto lijkt meer op Britney Spears, vind ik 8)

    Mega64: Bayonetta :D

     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2010
  4. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik bedoelde dat bayonetta op palin lijkt slimbo.
     
  5. Chopin

    Chopin Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    De middelste is een stripster die te zien was in de intro van House of the Dead Overkill ;)
     
  6. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Waren de replica guns alleen weggeven bij de preorders?
     
  7. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ja,
    Maar die moeten nog steeds komen...
    Die hadden een vertraging van een paar weken..
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Jammer dat als je de
    fire & electric claws
    (weet ff de naam niet meer) upgrade koopt, dat je nauwelijks meer kan zien wat je aan het doen bent. Dingen zijn wel sterk, maar je scherm wordt een chaos:mad:
     
  9. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Bayonetta Accolade trailer HD

     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Als alleen die censor er nou niet zat in het begin...
     
  11. James Pond

    James Pond Guest

    Ik weet dat het niet het juiste topic is, maar niet gevraagd is altijd mis zeg maar :p.

    Ik ben bijna klaar met Darksiders, wat echt een ongelofelijke topgame was, maar als iemand interesse heeft om bayonetta tegen Darksiders te ruilen als die er klaar mee is laat het me dan even weten!

    Greets!
     
  12. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag binnen en gelijk gaan spelen. Zit nu in de 5e act. Man, wat een vette chaos. Boss battles achter elkaar, de één nog groter en bombastischer dan de ander. Allemaal verpakt in een heerlijk over de top sausje.

    Kan iemand me misschien wat vertellen over de hoeveelheid en verscheidenheid van de wapens? Momenteel staan er bij mij maar 3 opties in het menuutje bij Rodin in z'n cafeetje. Ik neem aan dat er wel meer in zitten.
     
  13. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Er zijn inderdaad meer, je kan ze krijgen door LP platen te verzamelen. Je hoeft ze vervolgens NIET te kopen bij Rodin, de wapens die Rodin verkoopt zijn alternatieve versie's van de LP wapens. Als je bijv. de shotgun LP vind dan krijg je shotguns die je aan je handen OF voeten kan bevestigen. Bij Rodin kan je dan de alternatieve versie kopen zodat je shotguns aan je handen EN voeten kan monteren.

    Als je bij act 5 bent heb je de shotguns en (volgens mij) een zweep kunnen vrijspelen .
     
  14. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Zo, afgelopen weekend uitgespeeld op normal. Laatste eindbaas is een beetje MWAH door de cameravoering, maar voor de rest (en op het motor-level na) een fantastische game.

    Vooral dat level
    op de missile, soort van Gradius meets Starfox vond ik echt een toffe afwisseling. lekker knallen en het beeld laten draaien. Heerlijk chaotisch.

    De combat begin ik behoorlijk onder de knie te krijgen, hoewel op hard het wel meteen werken geblazen is, daar ga ik nu dus maar eens goed voor zitten.

    EDIT:/ weet iemand trouwens of de Alfheims ook daadwerkelijk moeilijker zijn (sterkere tegenstanders bijv.) op hard dan wanneer je ze op normal zou spelen?
    Ben met mijn hard run bezig en kom (nog) niet langs die Alfheim van level 6.

    Moet met 7 torture attacks de tegenstanders afmaken, maar de torture attacks tellen alleen wanneer ik die op de grote gasten toepas (en ze ermee afmaak natuurlijk). Is dat op normal dan dus anders en kun je ook de kleintjes dan mee laten tellen? Want dat zou zoveel makkelijker zijn. Gasten staan ook nog eens in de fik, dus dat maakt het extra irritant.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2010
  15. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Damn wat is het dodelijk saai/rustig in dit topic:confused:

    Het enthousiasme was voorafgaand aan de launch groot, dus mag ik concluderen dat de game de meesten hier toch wat tegen valt nu iedereen hem gespeeld heeft?

    Ik ben er in ieder geval nog wel even druk mee, want ik blijf het heerlijk vinden spelen. Krijg die muziek ook mijn kop niet meer uit. Loop de hele dag te neuriën "take me to the moon, lalala":x)

    Heb trouwens gisteren die alfheim in missie 6 ook nog even op normal gedaan en dan is hij zo ongeveer 10x makkelijker. Dus normal/hard mode heeft wel degelijk invloed op de alfheims blijkbaar. Ik ga mijn alfheim-run in ieder geval op normal verder doen.
     
  16. elduderino

    elduderino Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Na darksiders te hebben uitgespeeld toch ook maar voor deze titel gegaan vanwege de recensies en de positieve reacties. Nou ben ff bezig maar qua smaak past de game totaal niet bij mij. Pakt me ook niet , graphics zijn wel top maar camera is dramatisch. En vind het allemaal wat te eentonig worden eerlijk gezegd, ook de muziek.. De scenes tussen door zijn wel leuk gemaakt maar tergend langzaam.

    Denk wel dat ik ff doorspeel want heb op het moment ook weinig anders liggen maar wacht nu al op de nieuwe final fantasy.
     
  17. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Tja smaken verschillen (gelukkig) nu eenmaal.
    Bayonetta is wel zo'n game waarbij je het niet erg moet vinden om iedere keer opnieuw te vechten en dus min of meer "hetzelfde" te doen.

    Alleen wanneer die combat zo goed in elkaar zit, zo lekker speelt en je zelf de eentonigheid in de hand hebt, omdat er zo waanzinnig veel combo's en wapencombi's mogelijk zijn dan kan ik er persoonlijk geen genoeg van krijgen.
    Heb dit ook nog steeds met DMC4. Bloody palace af en toe doorspelen blijft tof in die game.
     
  18. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Viel mij ook al op dat de thread al zo snel dood was helaas:{
    Snap ook niet waarom..
    Ik heb alleen niet zoveel tijd om te gamen maar daar weet je alles van he;)
    Muziek blijft echt in je kop zitten ja;)
    Vooral dit nummer;)



    hahah Precies.
    Bayonetta blijft echt een super game.Maar Dmc 4 trok me veel meer en ik speel nog steeds vaak de Bloody Palace;)
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik heb Bayonetta al een tijdje geleden uitgespeeld, vandaar dat ik wat minder in deze lopic post.

    Ik vind het een geweldige game en ik weet nu al dat dit één van de beste in zijn genre wordt dit jaar. Meer mensen moeten het alleen spelen en niet te oppervlakkig oordelen over het uiterlijk. Snap ook niet waarom er een opmerking over eentonigheid gemaakt wordt. In een shooter doe je toch ook niets anders dan schieten? Juist de uitdaging van de gevechten maakt het spel zo leuk en al helemaal het level en monster design. Bayonetta is voor mij bijna perfect in wat het probeert te doen.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2010
  20. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het verbaast me ook dat het erg rustig is in deze topic :confused: Het lijkt of Darksiders populairder is dan Bayonetta. Niet dat ramp is, maar dat had ik gewoon niet verwacht.

    Ik wil dolgraag Bayonetta spelen, maar de spel is nog steeds niet bezorgd. Heb bij Gamehubs besteld. Hopelijk krijg ik hem volgende week binnen.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2010

Deel Deze Pagina