1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bayonetta

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 mei 2008.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Je kunt meerdere combinaties maken tussen handen en voeten, bijvoorbeeld zwaard en claws, of claws en claws, of zwaard en guns (shotgun, gewone gun). Dan moet je wel de alternatieve versies van elk wapen kopen.

2. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Ik denk het wel:)
    Vandaag op Hard uitgespeeld en ben nu halverwege op Non-Stop Infinite Climax Mode..:thumbs:
    Denk dat ik hem morgen wel op 1000 heb:b:
    Blijft toffe game Maar DMC 4 blijft de betere game;)

3. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    ik zag gisteren al dat je hard door de achievements heen ging ja, 900 al of niet?
    Nu ik hem een tijd heb gespeeld moet ik ook wel concluderen dat ik DMC4 net wat lekkerder vind. Al was het maar omdat de vijanden daar gewoon maar 1 levensbalk hebben (die heel langzaam terugloopt, maar dat is beter dan 30 balken:emo:)

4. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Klopt,900 nu..
    Nog 4 missies te gaan en ik heb hem uitgespeeld..
    Climax mode is wel best pittig aangezien je dan geen witch time meer hebt..
    Gelukkig helpen sommige Accessories je wel:)

Edit..
    Uitgespeeld en 1000 punten..
    Ben er nu wel beetje klaar mee..
    Hij is niet zo lang houdbaar als DMC 4.
    Ik ga binnenkort nog ff proberen om Platinum Medals te halen..:b:

Laatst bewerkt: 4 feb 2010
  5. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    netjes hoor, snel gedaan weer.
    Denk dat ik deze toch ook wel op 1000 punten moet kunnen krijgen, maar ben eerst even heel druk met mass effect2 nog....

6. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    tnx.
    Tuurlijk gaat je dat lukken man:9
    Hij is ook niet echt super moeilijk om op 1000 te krijgen..

7. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, dat gaat supersnel. Zag gisteren ook dat je 900G heb gehaald 8)

Welke website gebruik je om alle locatie van allerlei dingen te vinden? Alfheimer etc.

Heb je nog tips over hoe je de slang best kan doden? Hij blijft maar rond vliegen, en kost me veel tijd om hem te doden. Boot is ook irritant. Ik raak veel healty kwijt door raket.

Hoeveel uren heb je aan Bayonetta besteden, denk je? Wat vind je beter, Bay of DMC4 :9

8. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Een goede site is deze..
    http://scathingaccuracy.com/article.asp?guide/2009.11.08-S.A._Renegade

Inspired doet ik zo,,
    Die is simpel..
    Gewoon schieten,dan valt die uit de lucht en dan meteen hakken..
    Soms als die langs vliegt kan je er op springen als Y en B in beeld komen voor extra damage.

Kinship moet je gewoon op springen en dan die rode bal raken.En als er dan op je af komt gewoon snel ontwijken en weer verder die bal raken.Dan gaat die niet in No time.

Ik heb nu alle achievs gehaald in iets van 40 uur.
    Maar heb heel weinig platinum Medals.
    Denk dat ik binnenkort nog ff wat ga halen..
    Want kan nog aardig wat dingen unlocken;)

DMC 4 staat nog steeds hoog bovenaan!

Bayonetta | The Official Guide | Trailer;)

Laatst bewerkt: 4 feb 2010
  9. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx voor je post.

Ik schoot Inspired neer, maar Inspired bleef kort op de grond. Waardoor de gevecht langer duurt. Plus heb ik klauw nog niet gekocht.

Ik heb nu rond 200.000 halo's. Wat raad je me aan? Klauw of Moon (automatisch witch)?

Nu moet ik vechten tegen:
    jeanne in witte kleding

Soms verschijnt de button op beeld, dan heb ik half second tijd om te reageren 8) Dat is superkort, en word ik dan geraakt :mad:

Als je Alfheim voltooid, krijg je gebroken hart. Maar je kan de hart gewoon in winkel kopen. Is de voorraad beperkt, en daarom moet je via Alfheim doen? Ik vind zonde van halo om hart in winkel te kopen.

10. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270

Die Moon kan je vinden bij Accessories en helpt je met blocken.
    Wapens moet je niet kopen.Die kan je vinden door die LP platen te vinden en die moet je dan brengen in de Gates of Hell.

De harten kan je ook kopen in de winkel maar dan zijn er maar 6 geloof ik.
    IK had eerst alle harten gehad via het vinden in een level en via alfheim.
    Toen zag ik dat me leven nog niet helemaal vol was en zag dat je nog wat kon kopen in de shop.

Ik zou wel beetje sparen met de Halo's voor de latere moves.
    Koop wel eerst de Air Dodge.En dan ook de Moon of Mahaa-Kalaa.
    De rest moet je dan maar ff kijken;)

11. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Moon gekocht, maar de blokkering werkt niet altijd :confused: Werkt deze move soms alleen bij zwakke vijand? Bijv: ik vecht tegen hond, en ik kan staartaanval en vuurbal niet blokkeren. En tegen reuze met schild en zwaard kan ik op enkele manier blokkeren :mad:

Ik wist niet dat je alle wapen via LP kan verzamelen. Geldt het ook voor wapen die aan benen bevestigd zijn?

Air Dodge heb ik meteen gekocht. Is heel handige move.

Nu je Bayonetta heb uitgespeeld, ga je Dante's Inferno proberen :+ Ben van plan om deze spel te kopen, nadat ik Bayonetta 100% heb uitgespeeld.

12. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Nee, je kan allles blocken met de Moon,
    je moet het alleen goed timen.

Moon of Mahaa-Kalaa blocking and countering

je unlockt wapens door die LP te vinden in het level en dan te brengen naar de Gates of Hell.
    Als je er 1 unlockt hebt kan je hem je nog een keer kopen zodat je er 2 hebt maar dan vind ik niet echt nodig..

Check hier de plekken waar je het kan vinden..

Bayonetta -LP Record Collector

Ik heb nu eerst Darksiders gekocht en daarna heel misschien Dante's Inferno maar daar vond ik de demo niet echt leuk .

13. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En hoe werkt de block met moon? Het staat dat je moet bedienen met LS. Als ik LS richting de vijand stuur, en word aangevallen. Dan gebeurt er dan niks :confused:

Moet je LS sturen, vlak voordat je aangevallen wordt?

Zit nu volgens mij bij de laatste hoofdstuk. Moet nu vechten tegen reuze :D

Laatst bewerkt: 5 feb 2010
  14. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Heb je de Moon wel aangezet?;)
    Je moet naar de vijand toedrukken zodra hij contact met je maakt..

Kijk hier maar ff.
    Bayonetta - Touch And It Will (Really) Hurt, Nice And Relaxed Achievement Guide

15. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was vergeten om Moon aan te zetten :lol:

Het werkt nu inderaad, het ziet prachtig uit :thumbs: Als je voor elkaar krijgt om Moon te activeren, dood je de vijand automatisch. Lekker makkelijk :cool:

O, ja. Gisteren heb ik Bayonetta uitgespeeld. Ik deed ongeveer 15 uur over en heb 430G gehaald \o/ Laatste chapter had ik veel moeite mee. Telkens werd ik opgezogen in zwarte gat, dan ben ik in 1x dood :mad: Ook verander ik steeds in kleintje, nadat je blauwe ding raakt. Nu weet ik hoe je moet vermijden :9 Gelukkig heb ik deze chapter gehaald, dankzij YouTube.

Ben nu bezig op Hard. Zwaard is mijn favoriete wapen. Klauw is krachtig, maar te traag voor grote vijand. Dus ik gebruik de klauw alleen voor zwakke vijand.

Als je alle achievement wil halen, moet je aantal dingen letten, zoals:
    - Break Hart;
    - Break Moon;
    - Notes;
    - (Break) LP;
    - Umbran (rode vogels);

Pfff, ik moet oppassen dat ik niks vergeten. En kan je zien welke Alheimer je al heb gedaan. Allereerste Alheimer (in chapter 2) die je de vijand moet verslaan tijdens witch timer. Ik deed minimaal 40 maal over |:- Hopelijk is de rest stuk makkelijker.

Een grootste minpunt van deze game is dat de camera niet altijd goed werkt. Vooral waar je in kleine ruimte of weinig oppervlakte moet vechten. Verder is deze spel uitstekend. Grafisch is prachtig, en je kan lekker eindeloos vechten }:]

Enkele achievements die ik niet snap:
    - Wicked Weave Master
    Execute 20 Wicked Weave attacks while using Dodge Offset.

Wicked Weave is toch magische arm van Bayonetta. Heb al vaak genoeg gezien in Witch Timer. Toch krijg ik hem inet. Of snap ik verkeerd?

- Double, Double, Toil And Trouble
    Create 20 Concoctions.

Hoe doe je dat? Snap niet veel van. Als je naar item tabs blader, dan zie je allemaal items. Met LS krijg je 3 dingen te zien. Je moet de knop indruk houden. Ik weet niet hoe ik moet uitleggen. Wat moet je doen om deze G te halen?

16. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Wat een vragen man:lol:

Okee.
    Double, Double, Toil And Trouble achievement
    In levels vind je items in potten en bankjes enzo..
    Daar kan je spullen van maken in het item menu..
    Stel je pakt de groene,Laat je oplopen tot 10 en dan met RS draaien en je hebt een Groene lolly.
    Dat moet je 20 x doen.
    Zou van te voren ff saven zodat je niet alles meteen kwijt bent,..

Wicked Weave Master
    Begreep ik ook eerst niet maar had filmpje gezien en is eigenlijk best makkelijk.
    hoeft niet bij vijand,,
    Kan gewoon ff in een lege ruimte proberen,..

Y ingedrukt houden zodat je gaat schieten.Dan snel een ontwijk beweging maken,Y los laten,Dan meteen op B drukken en dan snel weer op Y.,dan doe je hem.
    Is ff wennen maar is best simpel.

Beyonetta- Guide to Wicked Weaver and Wicked Weave Master Achievements

Je kan zien als je een Alfheim gedaan hebt aan een teken wat dan op zn gele plek zit en er staat dan ook bij dat je hem al gedaan hebt als je er naar binnen wilt..
    Zijn wel harder op Hard he..
    Hou daar rekening mee..

En ohja,
    Laatste eindbaas zuigt echt en vond er geen hol aan;)

Suc6

17. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, het is duidelijk.

Het is nu me geluk om G voor "Double, Double, Toil And Trouble" te halen. Ik gebruik de item nooit, dan krijg je de strafpunten voor.

Blijkbaar is er grote verschillende tussen Normal en Hard, als je Alfheim wil halen. Je krijgt meer vijanden op Hard, dan op Normal :confused: Dus ik ga 1e op Hard uitspelen, en daarna alle Alfheim op Normal halen. Ehh, dus wat je al zei.

Alle locations van Alfheim en hoe kan je winnen:

Ik heb paar Alfheim op Hard geprobeerd, en ben al meer dan 1 uur bezig. Ik heb nog steeds niet gehaald :mad: Gisteren was ik ook bijna 1 uur bezig om 1 achievement te halen, namelijk 3x succesvol blokkeren met Moon. Heb al paar 3x gehaald, maar het wil niet unlocken. Het ging pas unlocken, nadat ik het 4x heb uitgevoerd 8)

Wat over guide van Wicked Weaver betreft, wist ik veel wat het allemaal wordt gezegd. Ik kan niet verstaan, maar dankzij je uitleg, kan ik nu proberen :thumbs:

18. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Ik vind het persoonlijk fijner om die wicked weave aanval te bufferen op je tweede of derde aanval.

als je bijvoorbeeld gaat (met katana) voor het y,B,Y combo houd je na je eerste keer Y de B vast, ontwijk je een aanval (of maak je de afstand tot je tegenstander kleiner) door te evaden en dan hoef je als je dichtbij staat nog maar een knop te drukken voor een wicked weave aanval.

werkt ook heel lekker om gewoon vast 4x slag te doen (Y) op de 4e vasthouden, evaden en dan meteen zo'n barrage van slagen of schoppen eruit te gooien als je dichtbij de vijand staat.

Dat bufferen vind ik zo'n beetje het meest geniale aspect van de combat in Bayonetta, je kan ieder combo meteen voortzetten na een evade, als je de laatst gebruikte knop maar inhoud voor je wegduikt.

19. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren op Hard uitgespeeld en zit nu op 25 uur :thumbs:

Voordat ik Climax begin, ga ik eerst alle Alfheim bezoeken. Zodat ik meer healthy en Moon krijg, en dat heb ik nodig bij Climax, denk ik.

Sommige vijanden zijn immuun voor Witch Timer, en daar ging ik vaak dood. Vooral bij snelle monsters :mad: Maar je kan Witch Timer toch activeren door Moon Block te gebruiken.

Ondanks dat ik 2x verhaallijn heb uitgespeeld, heb ik nog steeds niet alle Boek gevonden :'-( Dat komt later wel.

Deel Deze Pagina