1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bayonetta

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 mei 2008.

1. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, het heeft me 10 uren gekost om alle Alfheims te vinden. Blijkbaar was ik 1 hoofdstuk vergeten, en daarom moet ik alle Alfheim opnieuw doorlopen :mad:

Het telt niet mee, als je ene Alfheim op Hard heb gehaald, en niet op Normal. Dus je moet alle Alfheims op dezelfde moeilijkheidsgraad proberen te halen.

Nadat ik alle Alfheims heb afgerond, heb ik nog steeds 2/4 Hart :confused: Krijg je soms resteerde Hart, als je Climax heb uitgespeeld?

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Nee je krijgt harten via Alfeims maar ook via Witch tombs en een enkele keer verstopt los in een hoekje of in de lucht

3. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vergat erbij te zeggen dat ik alle kisten al heb gevonden. Dus hoe zit het :confused: Ik heb ook achievement gehaald voor vinden van alle kisten.

Ik ga maar opnieuw op Youtube bekijken voor alle harten.

Laatst bewerkt: 13 feb 2010
  4. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog eentje in seal, iemand interesse?

5. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu volledige healthy-balk \o/ Ben 2 vergeten in hoofdstuk II. Maar het staat nu nog steeds 0/4 heart. En 0/2 voor Moon Pearl :confused: Betekent dat dat je nog meer heart en moon pearl kan vinden? Je heb toch maximaal gehaald.

Ik dacht dat ik paar Antonic boek mis, maar achievement gaat pas unlocken, als je de boek in item lees. Al moeite voor niks, hele tijd dacht ik dat ik iets mis :mad:

Nu nog laatste achievement te gaan, namelijk uitspelen op Climax }:] Dan heb ik 1000/1000 gehaald. Het zal niet makkelijk worden.

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Game ook gekocht nu en verzonden van zavvi.com voor 20 euro. :p

7. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heet deze techniek? Te zien vanaf 2:25

Lijkt me toffe techniek, vijand vloeren op grote afstand }:]

Ik ben bijna klaar met Bayonetta. Nog 2 hoofdstukken op Climax te gaan.

Update:
    Ja, ik heb Bayonetta 100% uitgepseeld \o/ Totaal 43 uren deed ik over om 1000/1000G te halen. 3x minder als Devil May Cry 4 :9 Gelukkig maar, ik moet niet denken dat ik nog keer zoveel uren besteed aan Bayonetta.

Bayonetta is voorlopig GOTY voor mij. Het is zeer mooie spel gemaakt. Het mankeert weinig aan deze game. De camera kan wat beter.

Ik vind een beetje jammer als je tortue attack uitvoert. Het remt de snelheid van spel. Devil Trigger aanzetten bij DMC4 is veel toffer, en je kan lekker doorvechten met tijdelijke brute kracht }:] Heb geen spijt van aanschaffen van deze spel.

Even kijken welke spel ik nu wil kopen. Dante's Inferno, Darksiders, Bioshock 2?

O, ja. Antwoord op mijn vraag. Je moet 1e move kopen, en daarna Back to Foward en op (B) drukken. Dan kan je op grote afstand kick verkopen _0/

Laatst bewerkt: 15 feb 2010
  8. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Nette prijs zeg:thumbs:
    Ik moet toch eens wat geduldiger gaan worden als het op nieuwe games aankomt. Had me in dit geval zo weer 40 euro gescheeld.

9. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem gister uitgespeeld en eergister gekregen. Echt zo'n super vet spel! Voordat ik Hard mode ga spelen, ga ik denk ik alle Witch Hearts and Pearls vinden. Ik weet het nog niet of ik ook de Alfheims ga doen, misschien wel. Ik ben van plan om 100% op Bayonetta te halen. De enige moeilijk zal denk ik "Legendary Dark Witch" worden. Witch Time disabled wordt zo kut denk ik....Ik wed dat ik bij elke Grace & Glory gevecht minstens 2 keer doodga. :+

Iemand misschien wat tips, o.i.d.?

Laatst bewerkt: 25 feb 2010
  10. Thomaskm

Thomaskm Active Member

Leuk Bevonden:
    19
    Ik ben net begonnen met deze game, heeft iemand nog wat tips kwa het verzamelen van dingen tijdens het spel? (zodat ik het straks niet allemaal opnieuw moet doen)
    Andere tips en tricks ook welkom ;D (ik speel op normal)

11. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Tja goed om je heen kijken of walkthrough/youtube gebruiken.

Zit net in Chapter 5, 1e accessoire (healthtaunt) gekocht.
    Kom er wel net achter dat ik al een shotgun/sword had. Moet wat vaker op back drukken. ^^
    Ik zag die shotgun wel in de shop dus ik dacht dat ik die ook nog moest kopen. Ah wel, komt goed op tijd nu met die nieuwe gastjes die ik nu tegenkom. :+

12. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Grace & Glory dodge, dodge en doge. Daarna voert je Tortue Attack uit. Wat het ook helpt, is dat je voor zwaard kiest. Voer combo YBY uit, dan krijg je reuze zwaard. Je moet wel snel op YBY drukken. Maar je voert eerst 2 moves ( YB* ) niet bij vijand uit, en sla gewoon tegen lucht. Pas bij de laatste move ( **Y ), dodge je naar vijand en drukt op Y. Als je geluk heb, raak je 2 vijanden. Ik schakel liefst 1e vijand met vuurkracht uit, dan gebruik je de wapen van vijand. Knop (B) indruk houden.

Het werkt ook erg goed bij reuze met zwaard en schild. Hoop dat het duidelijk is.

Als je alle Heart en Pearl wil halen, kan je best op Normal doen. Ik heb het op Hard geprobeerd en ben meer dan 1 uur bezig, en niet 1 gehaald :mad: Op Normal is al moelijk genoeg. Voor de locatie kan je bij mijn post #957 kijken ( de vorige pagina )

@Thomaskm
    Je kan best meteen techniek "Air Dodge" en "vleermuis" kopen. Met deze techniek kan je veel schade voorkomen, wat het ten goed komt voor score. Je zult toch meerdere keer moeten uitspelen om alle items/techniek te halen.

Ik deed totaal 43 uren over om 1000/1000 te halen. Alfheim afronden heeft me veel tijd gekost.

13. Thomaskm

Thomaskm Active Member

Leuk Bevonden:
    19
    Techniek 'vleermuis'? Ik speel het spel in het engels maar heb in de store nog geen skill kunnen vinden die vleermuis c.q. bat heet :p
    let me know

14. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    The Bat move komt pas later in de game..
    Geloof pas vanaf chapter 6 dacht ik./.

15. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Bat Within krijg je nadat je Panther Within hebt gekregen. Rond Chapter 6~ dus.

En norwest, bedankt voor de tips. :) Kan de tips van een Bayonetta veteraan wel gebruiken. :9

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Bayonetta op normal uitgespeeld. 16 uur, 1 minuut en 14 seconden. :)
    Veel gedoe met de aftiteling en alles erna. :thumbs:

_O_ Bayonetta _O_

Laatst bewerkt: 27 feb 2010
  17. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb Bayonetta gewonnen met een prijsvraag! Binnenkort zie je mij hier dus ook meer posten. ;D

18. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
  19. Thomaskm

Thomaskm Active Member

Leuk Bevonden:
    19
    Ik heb de game eergister ofzo uitgespeeld op normal, en alle alfheims gecomplete. Nu ben ik begonnen op hard, en merkte ik dat ik al mijn items, health bars, magic gauge, de hele meuk, kwijt ben. De timer van mijn save game staat ook weer gewoon op 0. Betekent dit dat ik helemaal opnieuw moet beginnen? alle alfheims weer moet voltooien om weer in die extra modus die je er voor vrijspeelt terug te krijgen? Ik dacht dat ik gewoon verder kon gaan met mijn oude items als ik een nieuwe game aanmaakte. :mad:

20. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Zo te zien ben je alles kwijt dan8)
    Dat is dan een fout.
    Want je hoort alles te houden als je overnieuw gaat..
    Of heb je helemaal New Game gekozen?

Deel Deze Pagina