1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bayonetta

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 mei 2008.

  1. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    10
    new game ja 8-) dat is toch logisch als je aan een nieuw spel begint:mad:
    Is er een manier om mijn save game te retrieven?
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je het spel uit speelt kun je met die game gewoon verder op hard. Dan pak je gewoon dezelfde savegame switch je terug naar normal voor je een game start indien je daar verder mee wilt.
    Als je via het hoofdmenu een nieuwe game start en over de savegame(s) heeft saved dan zal het wel foetsie zijn.
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2010
  3. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    is deze game echt zo moeilijk als er gezegt word?
    en hoelang is de singleplayer campaign ongeveer?
     
  4. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game is niet heel moeilijk op de standaard moeilijkheidsgraad en de game is een uurtje of 10 in een normale playthrough.
     
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    De game is niet direct makkelijk op de standaard moeilijkheids graag. Vooral niet als je ook echt beter dan een stone award wilt.
    Maar er zijn nog 2 difficulties onder dus opties genoeg.
     
  6. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Vond ik ook niet echt! Maar de 2 moeilijkheidsgraden eronder hebben toch altijd een 'auto fight' optie ofzo enabled dat je amper nog iets hoeft te doen?

    In elk geval, bayonetta 3D op de xbox 360;

    [​IMG]
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    volgens mij speelt hij het op een dev pc met nvidia 3d bril en een 360 controller voor pc
     
  8. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben al een paar daagjes in Bayonetta bezig maar het is best wel moeilijk op normaal, moet zelfs soms hem op easy zetten om het level te halen . Zeer mooie graphics en humor
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game ook laatst gekocht. Vraag me af op welk niveau ik moet beginnen. Ik heb echt al 3x de fout gemaakt dat ik te makkelijk begon: bij Viking, Batman en Darksiders begon ik telkens weer op Normal wat uiteindelijk veel te simpel bleek. Is Bayonetta ook zo of is dit pittiger(zoals vaker bij van die Japanse games)?
     
  10. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    pittiger..
    begin op normal,Dan Hard en dan op Climax.
    Je behoud namelijk al je upgrades in elke playtrough en die heb je wel nodig op de hardere niveau's
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Aaah deze heb ik ook nog liggen...had me voorgenomen eerst bulletwitch uit te spelen maar dat laatste gevecht is zo tergend saai dat ik er anders nooit aankom 8)

    Welke vind jij nou eigenlijk beter Gys, Bayonetta of DMC4? :)
     
  12. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    HAhha
    Heb je Bullet Witch nou nog niet gehaald?
    Moet ik het ff doen dan voor je;)

    DMC 4 vind ik echt veel leuker en beter..
    Bayonetta was ook erg vet maar kan niet tippen aan DMC4;)
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hahah neeuhn :+ hij heeft er een paar keer ingezeten maar als ik er dan eenmaal aan wil gaan beginnen heb ik er echt geen zin meer in. Mja ik ga Bayonetta niet doen todat ik die op 999 heb, misschien 1000 maar de kans daarop is niet zo gek groot zeg maar :D

    DMC ook maar's bestellen iig, bedankt
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke mooi, hou wel van hack 'n slash-games die wat meer een uitdaging zijn. Wel jammer dat je hem zo vaak uit moet spelen.
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Moet niks. Kan.
    Wat dus gewoon een goede bonus is.
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Zin was ook niet helemaal af. Als je voor de 100 % gaat bedoel ik.
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand wat tips voor die beesten met die klauwen? Weet ff niet hoe ze heten. Zit nu in Chapter 6 en daar moet ik er tegen 2 waarna er vervolgens weer 2 spawnen. Lukt me telkens niet. Als ik geraakt word door die combo's van hun dan ben ik gelijk al bijna dood. :mad:
     
  18. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    bijna ieder gevecht ben ik in Bayonetta doorgekomen door de combo Y,B,Y (eindigt met vuist wicked weave attack vooruit) te gebruiken en dan met name met de katana.

    Dan eindigt die wicked weave namelijk niet als vuist, maar als een hele brede zwaardslag, waarmee je ze van een kilometer afstand raakt.

    Meestal gebruikte ik buiten bereik al Y,B om dan B vast te houden en te dodgen naar een goede uitgangspositie (of om daadwerkelijk iets te ontwijken) zolang je B vast houd blijft de combo intact, dus als je na de rol weer Y gebruikt komt die wicked weave er als eerste uit.

    Kan op de duur saai worden, maar je molt er wel alles mee:cool:

    EDIT:/ zelfde principe gaat op voor de zware combo's finishers. gewoon buiten bereik combo starten, de voorlaatste knop vasthouden, dichtbij rollen en FINISH HIM!
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2010
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Dodgen is veel belangrijker dan je denkt. Zorg dat je die witchtime beheerd.
    Maak een goede combo, dodge en je kunt weer verder met dezelfde combo als je wilt. Er is blijkbaar ook een geweldige guide voor ~15 euro of zo die echt ver boven de standaard guides uitkomt. (youtube maar)
     
  20. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270


    Leer echt goed te ontwijken zodat je steeds je witch time krijgt..
    En ik gebruikte altijd het zwaard omdat ik daar gewoon het beste mee ben;)
    Of koop items dat je eerder witch time hebt.
    Suc6..
     

Deel Deze Pagina