1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bayonetta

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 mei 2008.

  1. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt block met moon, kan je hier vinden. Is dat wat je zoek?

    Ik gebruik moon block en nog item die ervoor zorgt dat witch timer activeert, als ik geraakt word.

    En als je tegen Grace en Glory vecht, versla dan 1e vijand met vuurkracht. Dan pak je z'n wapen, als ie dood. En vervolgens druk je op knop (B) (indruk houden), dan is vijand (stroom) in 1x dood.

    Sorry als het onduidelijk is, het is lang geleden dat ik Bayonetta heb gespeeld. Daardoor weet ik namen van allerlei dingen niet meer precies.

    Nadat je chapter voltooit, krijg je bonus level waarin je engels moet schieten. Als je genoeg halo heb verzameld, koop dan groene lolly. Koop wel groene lolly van 50 halo's. Is ook goedkoper dan je gewoon in winkel koop. Dat heb je hard nodig bij spelen op niveau Hard. En item die je healty krijgt, als je taunt uitvoert, is gewoon waardeloos ( vind ik )
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, alleen nog Chapter 15 op Hard en dan ben ik weer klaar. Vond het over het algemeen wel goed te doen. Sommige stukjes waren dan wel weer behoorlijk irritant zoals het flashback-gevecht met Jeanne en het gevecht met de 3 Grace of Glory op Route 666 waar je telkens geschept werd door een langsracende auto en Witchtime amper leek te werken(na een dodge leek het scherm even te freezen maar witchtime ging hij vreemd genoeg niet in). En Chapter 15 zal vast ook wel nasty zijn.

    Climax mode ga ik denk ik niet doen aangezien ik hem niet op 100 % ga halen. Zag dat je ook nog eens al die chests moest vinden, daar heb ik echt geen zin in en ook die Angelic Hymn LP waar je 100 chapters voor moet clearen zie ik niet echt zitten.
     
  3. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft niet alle LP te vinden voor achievement, zoals 100x chapter spelen. Welke LP je moet vinden, kan je via youtube opzoeken.
     
  4. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, Hard mode uitgespeeld. :)
    Nog 5 achievements te gaan. 2 Alfheim achievements, Antonio's Notebooks achievement, Umbra Chest achievement en Non-stop Climax achievement. :)

    De eerste 4 gaan denk ik nog wel, maar Non-Stop Climax uitspelen word echt een bitch...Hard mode vond ik kut genoeg, Non-Stop Climax is moeilijker + geen Witch-Time. :emo:
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Netjes. :thumbs:
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem nu ook op Hard uitgespeeld. Climax moet denk ik wel te doen zijn als je die Evil Harvest Rosary hebt. Overigens zijn die Alfheims ook nog een hoop werk, ben ik denk ik wel zo'n 8 uur mee bezig geweest.
     
  7. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, nu ben ik een beetje pissig. Heb zo net alle Alfheims gedaan, kreeg keurig de "Path to Heavens" achievement, maar niet de achievement "Angel Slayer" (beat all Alfheims). :mad:
    Moet je de missie ook helemaal uitspelen? Want bij de laatste 4 Alfheims ging ik gewoon de Alfheims uitspelen en daarna gewoon missie quitten en dan de volgende missie doen, werd een beetje saai na een tijdje. :+
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat hoeft niet. Weet je echt zeker dat je alle Alfheims hebt gecomplete?
     
  9. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik bijna zeker, ik kreeg de achievement "Path to all Heavens" en ik heb denk ik elke Alfheim gedaan die ik tegenkwam. :x

    Maarja, de eerste 13 achievement maar eens overdoen, ik zal er daar vast wel eentje gemist hebben.

    Kan je niet ergens zien welke Alfheims je hebt gedaan?
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je in een Alfheim ingaat die je al hebt gedaan, krijg je 'Previously Completed' te zien. Maar je hebt niet echt een lijstje waar ze allemaal opstaan geloof ik, je moet ze echt weer afgaan dan.
     
  11. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah kutzooi, ga ik vanavond wel weer doen. Wel handig dat 'Previously Completed', das wel een pluspunt. :)

    Weet iemand trouwens nog een goede site/video voor de Chests/Notes?
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Notes zijn niet al te moeilijk, moet je ff kijken in het menu bij Files en dan Antonio's Notebook. Waarschijnlijk heb je er net eentje gemist ofzo en die moet je dan ff opzoeken op google/youtube.

    Die chests weet ik helaas niet. Die moet ik zelf ook nog maar heb echt geen zin om 44 kistjes te gaan zoeken.
     
  13. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wel alle alfheims afronden op DEZELFDE moeilijkheidsgraad. Dus als je ene alfheim op easy en ene op normal, dan krijg je deze achievement niet. Dat kwam ik achter. Je zult alle alfheims opnieuw moet nalopen :mad: Daardoor ben ik hoop tijd kwijt :F:
     
  14. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Ging nog eens mijn Alfheims doorlopen, en ik had blijkbaar de Alfheim op chapter 6 gemist. Ff gedaan en kreeg keurig de achievement. :)

    @Shin David: Bedankt voor de tip over Antonio's Notes, ik weet nu precies welke ik mis en welke ik nog moet, thanks! :)

    @norwest: Dat had ik al gelezen ergens voordat ik mijn Alfheims deed, dus ik deed alles gewoon keurig op Normal, maar ik miste chapter 6's Alfheim dus. :)
     
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Bayonetta-related reveal this week

    Bayonetta game director Yusuke Hashimoto has promised to share "new information" related to the acclaimed beat-'em-up this week.

    Could this be a sequel?

    "Good morning," tweeted Hashimoto, cheerily (via andriasang). "It looks like we'll be able to share new information related to Bayonetta this week. Look forward to it."

    SEGA offered a flat "no comment" to Eurogamer when approached earlier.

    Supporting the sequel argument are comments made by SEGA West boss Mike Hayes in March this year, who said the publisher could "sequel-ise" Bayonetta.

    The andriasang report added that Hashimoto has apparently expressed interest in developing a spin-off game set in the Bayonetta world.

    Bayonetta was released in October 2009 in Japan, and in January in the West. Eurogamer bloody loved it.


    Bron



    Dusss, misschien dlc of een vervolg.
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Of spin-off, lijkt me geen DLC daar had die gast geen zin in.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Geen DLC, geen vervolg en geen spin-off.
    Het is:
    [​IMG]

    Ook nog eens alleen in Japan? :mad: Vind de cover namelijk best mooi.
     
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Pfff lekker boeiend dan.

    Ze heeft op deze cover wel overduidelijk een paar cupjes erbij gehad trouwens :+
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ze hebben die art trouwens gejat van Deviantart. :+
    De originele:
    [​IMG]
    (staat er nu niet meer op)
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Denk dat ze er gewoon netjes voor betaald hebben :)
     

Deel Deze Pagina