1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bayonetta

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 mei 2008.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat neem ik toch aan van wel. ;) Het is niet voor niks van de site afgehaald.
    Vind het alleen wel wat lui. :p
     
  2. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    die coverart is nep
     
  3. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Had m nog liggen voor een regenachtige zondag (geen van beide, maar goed..) en wat een brute game zeg.

    Het is jammer dat de jaartjes beginnen te tellen en ik al het al gruwelijk moeilijk vind om platinum op normal te halen 8)

    En... hoe moeilijk is het om te zien dat je 3 torture attacks in vestibule nodig hebt... :lol:

    Heb ff doorgespeeld met brakke combo scores en zwaard/zweep gescoord. Met de zweep is het helemaal belabberd, maar de eerder genoemde zwaard combo's helpen wel iets. Ik snap nog steeds niet hoe mensen zo'n uber combo scoren halen: vaak moet ik weer een eind lopen/springen/dodgen naar de volgende en begin weer opnieuw.. Tellen torture attacks trouwens ook voor combo score?
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2010
  4. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Treasure Fanatic achievement begint nu een beetje kut te worden, heb alle videos gekeken op Youtube, alles behaald op die vid maar nogsteeds geen achievement. Geen zin om de hele game door te lopen, heb alleen op de plekken gezocht waar ik zeker wist die ik niet eerder had. Kreeg ook keurig een heart/pearl. >.>
     
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ehm hoe link je een wicked weave aan zo'n gekochte ability? :) Er staat dat het mogelijk is maar het lukt me niet op de een of andere manier.

    En het verhaal is me nog steeds niet geheel duidelijk,
    heb nu in chapter 4 Fortitudo verslagen en heb echt geen idee wie die Jeanne nu precies is, wie die mannen stem is en wie me nou weer uit dat meer heeft gewaakt.
    Ook het intro filmpje, word daar nou d'r moeder vermoord of wat? :p

    Als dit allemaal later duidelijk word gelieve niets te zeggen ivm met spoilers etc ;)!

    Heerlijk spel overigens, schaam me diep dat ik er nu pas aan ben begonnen.
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Er wordt later meer duidelijk al blijft het gewoon Japans vaag. :+
    En dat linken doe je gewoon met combo's. Oefenen.
     
  7. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ok, zie het wel dan 8)

    Mja hoe chain ik een WW achter een special? :) Valt weinig te oefenen als je niet weet hoe :p
     
  8. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal moet je na de combo als laatste B drukken. B is meestal een Wicked Weave attack na een 3 hit of meer combo.
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Gister op normal uitgespeeld wat een finale _O__O__O__O__O__

    Nu druk met Hard bezig en ff gekeken wat er allemaal te unlocken valt, nu wil ik Jeanne unlocken bijvoorbeeld en dan moet je alle verses op Platinum hebben. Op zich te doen maar moeten die platinums allemaal op dezelfde moelijkheids graad of kan het ook op Hard? Ik haal nu bijvoorbeeld veel meer platinums op Hard omdat ik de levels en vijanden beter ken.

    En wat doen die normale Handguns die je unlocked precies, zie het nut van die dingen echt totaal niet :+

    Verhaal blijft apart:
    Waar komt die jonge Cereza vandaan?
    Waarom hield Jeanne die Left Eye niet gewoon toen ze hem had en wekte ze met haarzelf gewoon Jubileus?
    Die vader van Luka had toch Bayonetta gewekt, hoe de fuck kon hij die kist openmaken als hij zo magisch gesealed was en waarom deed Baldar dat niet gewoon ff? :+

    Sorry, had je reply gemist, was er inmiddels al achter dat je gewoon voordat ze weer in neutrale positie ging staan op Y of B moest drukken 8)
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2010
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Bayonetta, nog steeds één van de beste actie spellen dit jaar IMO.



    Prachtige moves & combo's, fine tuned combat mechanics, uitdagende combat en imposante bossbattles. Wat wil je nog meer? Nog steeds niet gespeeld? Go and grab it!
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2010
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Goddomme wat is deze game toch vet _O_ Dat hoopte ik al sinds de eerste teaser (heb het topic niet voor niks aangemaakt) en wist het al sinds de demo maar ik ben er nu pas aan toe gekomen. No regrets! Behalve dat ik het niet eerder heb gekocht natuurlijk. ;)
    Ik ben er niet echt goed in maar het is allemaal zo awesome en flashy dat ik wel dat gevoel krijg. :cool: Wel leuk als een game je dat gevoel kan geven.
    Zo over the top en met een heerlijke snelheid. \o/

    Kom net in die shop ook de Breakdance move tegen. SOLD! :D Eens zien of ze nog meer van dat soort moves hebben (waarschijnlijk wel)
     
  12. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Hehe, Eindelijk Dulle;)
    ben trots op je haha:b:
    Wacht maar tot je goed bent als hier in;)

     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zal zometeen eens kijken. ;) Krijg nu de hele tijd Stone Awards. :+ Het eindresultaat is er vaak wel (zoals het scherm wat nu voor me staat; goud voor Combo en Platinum voor tijd op een eindbaas), maar de weg ernaartoe is wat hobbelig. :p

    En ik let vaak slecht op bij QTE's. Ik leg altijd de controller neer bij een cutscene dus ik moet er vaak er opeens naartoe grijpen omdat ik opeens op (X) moet drukken.
    Je zou toch denken dat ik na de eerste keer zou doorhebben dat ik in deze game de controller niet moet neerleggen. 8) Ben hardleers.
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijke game was het inderdaad. Vooral als je ook daadwerkelijk progressie begint te maken, je de moves steeds meer onder de knie krijgt en je je bewust wordt van wat er allemaal gebeurt in die chaotische gevechten.
     
  15. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Die slechte award hou je nog wel ff omdat je nog veel moves enzo moet kopen/unlocken..
    Komt wel goed
    Nooit je controller weg leggen he;)
     
  16. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ook weer begonnen en wat een heerlijk spel is het toch, wordt mn 3de playtrough.
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Na een hele lange tijd weer ff opgestart. Moest eerst weer ff zoeken hoe die 2e playthrough te starten op hard.
    Pffff, best moeilijk nog op hard. Gaat nu nog meer om niet geraakt worden dan weinig geraakt worden.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind wel dat je veel te traag Halo's krijgt. :p Te moeilijke keuzes waar ik het aan ga uitgeven. Nieuwe move? Meer health? Lollipops? Of doorsparen voor die guns?
    Kan me niet voorstellen dat ik (bijna) alles heb aan het eind van de game. Dat maakt de keuzes des te moeilijker. Daar ben ik niet goed in! :mad:

    Nu trouwens toch ook maar eens uitzoeken waarvoor die bolletjes onder je levensbalk ook alweer zijn. :+ Ik weet zeker dat dit me uitgelegd is, maar dat is alweer een paar weken geleden.
     
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Aan het einde van 1 playthrough heb je net 2 accessoires gekocht en wat moves e.d. :p
    En bij de 2e moet je gewoon continue doen met je laatste savegame en dan kies je hard en ga je verder met alles wat je al hebt.

    Net gewoon een silver gehaald voor het eerste stuk of zo. 2 keer platinum, 1 keer 1 gastje maar of zo en zo'n bossfight(je) met 2 die drakenkoppen.

    En die magie is voor een aantal dingen. Accessoires activeren, torture moves, weave moves ook(?).
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2011
  20. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    nee gek he.
    Dit is net als DMC.
    Je kan nooit alle moves upgrades halen in 1 x..
    Want je moet de game ook nog op hard/Climax uitspelen he;)
    Je moet moves kopen.
    Wapens Krijg je door die Lp's te zoeken in een level..
    (kan ook kopen maar waarom zou je dat doen als je ze gratis krijgt)
    Leven moet je wel kopen en leven krijg je ook als je ook door alle Alfheim trials te halen(wat ik wel zou doen in Normal mode Dulle)








     

Deel Deze Pagina