BBC 2 18oo.183o uur: Microsoft's Big Games Gamble

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door INXBOX, 3 nov 2005.

1. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het maar een beetje een programma waarvan ik het meeste al wel wist, maar wat die gasten van 16-18 (iets in die richting) zeiden vond ik wel typerend, ik vind de PS2 beter maar als ik op de xbox ga spelen is die toch ook wel heel goed. Volgens mij vond hij de xbox eigenlijk wel beter, maar wilde niet toe geven dat hij dom was geweest om te zeggen dat de PS2 beter was en die waarschijnlijk ook thuis heeft staan.

En die kleine britse mannetjes, die hebben al een glimlach van oor tot oor als ze het woord playstation horen, omdat ze die waarschijnlijk hebben gezien op een reclame voor de voetbalwedstrijden of iets dergelijks.

En britse moeders moet je ook niet vragen of ze zo'n ding willen kopen, want engeland ligt veels te dicht bij nederland en die mensen hebben gezien dat gierig zijn toch wel z'n voordelen heeft:p . Maar ik denk dat de xbox360 beter aan zal slaan bij de amerikaanse moeders, omdat amerikanen meer zo zijn dat ze de nieuwste gadsets willen, zoals een dikke tv, een vette geluidsinstalatie enz. Maar bij amerikanen is de naam MS wat voor de britse kindertjes de naam PS is.

!!!!!!!!!!!!300-ste post!!!!!!!!!

Laatst bewerkt: 5 nov 2005
  2. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Jups, is ook wel.
    Die kleine mannetjes waren erg Playstation gefocust.

En die negers wisten het idd ook niet helemaal.
    Ze vonden de Playstation wel erg mooi, en de Xbox lelijker.
    (who gives a f*ck)

Maar als je de Xbox idd een kans zou geven, dan zou je zien dat hij toch wel erg goed was.

Dat vind ik dus onzin, ik ga mijn CONSOLE Écht NIET op uiterlijk kopen. Het gaat mij gewoon om de spellen en natuurlijk ook de Graphics.

3. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
  4. wolfNL

wolfNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig bedankt _O_ Had hem namelijk gemist

5. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Zei er nou iemand dat hij de xbox 360 lelijk vond... Dit is wel zon btje de mooiste console vind ik. En playstation 3 is gwoon niet zo mooi.

6. wolfNL

wolfNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het wel een leuk programma maar jammer dat ze kinderen vragen die nog niet eens zindelijke zijn naar hun mening over de xbox.
    Waarom vragen ze niet echte gammers die vaak ook meer geld te besteden hebben naar hun mening.

7. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    net filmpje gezien --> whahahahahahhaahahaha playstation denkt dat psp het gaat maken. Ze denken dat ze xbox 360 gaan verslaan. Maar ze worden al verslagen door nintendo ds. En ook zelfs door Nintendo micro (vooral japan en china en omliggende landen)
    Op dit moment is er volgens mij niet al te veel vraag naar gameboys enz. Vooral omdat de nieuwe gens voor de deur staan. Ik denk dat de verkoopcijfers van de psp nogal gaan tegenvallen. (wat ze volgens mij zelfs al doen)

Verder de xbox 360 heeft de markt al veroverd als je kijkt naar de gewone gamers. (mijn mening) ze proberen de markt alleen uit te breiden op moeders gezinnen en playstation fanboys. De xbox 360 is gewoon niet alleen geschikt voor zeg maar de standaard gamers. Maar ook voor gezinnen enz enz.
    xbox 360 wint deze gen...

(klinkt misschien suf maar gamecube heeft toch een groot aandeel gehad in de vorige gen. Al denken sommige mensen van niet hij had meer verkoop cijfers dan xbox (scheeld ongeveer 1 procent of minder maar tog) Ik ben ook benieuwd wat de revolution gaat worden en doen. Maar ik heb mijn keus al gemaakt. en pre order in huis liggen xbox 360 ownd zwaar_O_ _O_ _O_

Het filmpje geeft misschien rare indruk want er word meer afgekraakt. Tjah je moet geen mening vragen aan ps2 fanboys:D:D:D

8. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    ja de PSP is een handheld (miss wisten die noobs van sony da niet ) en de 360 is een console (da wisten ze denk ik ook nie) een console is iets heel anders als een handheld ! :D

9. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Grappig filmpje over de organisatie van het event in amsterdam enzo. Alleen erg kansloos dat die kleine hummeltjes met hun kansloze moeders geinterviewd werden... en die rare gasten die een stijve kregen van het blauwe en groene lampje van de PS2...
    Die kinderen zijn gewoon totaal niet de doelgroep.

10. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig word er ook wel gezegt dat de xbox voor de hardcore gamers is.
    Wat mijns inziens ook wel waar is.
    Ik heb geen xbox gekocht omdat mijn vrienden die hebben(ze hebben allemaal ps2s).
    Ik heb hem gekocht vanwege zijn kracht en achter af gezien was dat een goed keus.
    Ook Xbox live zorgt dat ik weer voor xbox kies gewoon een top console.

Deel Deze Pagina