Ik vond het maar een beetje een programma waarvan ik het meeste al wel wist, maar wat die gasten van 16-18 (iets in die richting) zeiden vond ik wel typerend, ik vind de PS2 beter maar als ik op de xbox ga spelen is die toch ook wel heel goed. Volgens mij vond hij de xbox eigenlijk wel beter, maar wilde niet toe geven dat hij dom was geweest om te zeggen dat de PS2 beter was en die waarschijnlijk ook thuis heeft staan.
En die kleine britse mannetjes, die hebben al een glimlach van oor tot oor als ze het woord playstation horen, omdat ze die waarschijnlijk hebben gezien op een reclame voor de voetbalwedstrijden of iets dergelijks.
En britse moeders moet je ook niet vragen of ze zo'n ding willen kopen, want engeland ligt veels te dicht bij nederland en die mensen hebben gezien dat gierig zijn toch wel z'n voordelen heeft
. Maar ik denk dat de xbox360 beter aan zal slaan bij de amerikaanse moeders, omdat amerikanen meer zo zijn dat ze de nieuwste gadsets willen, zoals een dikke tv, een vette geluidsinstalatie enz. Maar bij amerikanen is de naam MS wat voor de britse kindertjes de naam PS is.
!!!!!!!!!!!!300-ste post!!!!!!!!!
Laatst bewerkt: 5 nov 2005