nah hij's niet gecancelled...hij's voorlopig stopgezet, dus hopelijk halen ze over een tijdje weer uit de koelkast
sorry...maar ik heb nog hoop .........ik denk dat die er ooit nog wel komt, alleen wanneer en op welke console dat zou ik nu nog niet weten (denk eerder aan de xbox next)....
Zonde van zo'n originele game. Hij leek me erg leuk. Naja, maar hopen dat hij ooit nog komt (op xbox2 misschien?)
ik had het ook gelezen in de pu,,,wel jammer had ik een trailer cdtje met bc ik denk Cool mischien wel leuk krijg ik pu lees ik dat artikel ik 'DAAAMN'
Ja dat is cker zonde van die game. Het leek mij een origineel idee dat cker een potentie had om heel erg goed te worden. Maar Peter Molyneux zal toch ergens mee bezig moeten zijn, misschien een nog vettere game?
Het lijkt me eerder dat hij gewoon de verwachtingen (weer) niet waar kan maken en nu wacht op een console waarop het wel kan. Kijk eens naar alles wat hij te vertellen had over deze game. Dat is toch bijna niet te doen op de xbox, laat staan hoeveel tijd het zou moeten kosten om het te maken.
ja..daar heb je gelijk in.. maar als hij het inderdaad stop heeft gezet zijn de mensen die daar op w8ten op bc helemaal teleurgesteld dat vind ik dan ook weer jammer
Hij heeft gezegd dat hij het project in de koelkast heeft gezet, het kan dus zijn dat hij het project over een paar jaar opeens weer tevoorschijn tovert, en het dan voor de XBOX³ gaat ontwikkelen.