Voor zowel de beatle als metallica fans, een verzameling van beatle nummers metallica stijl, het resultaat: . Er zijn momenteel 2 verzamelaars te vinden op de officiele site http://www.beatallica.org/index2.html met hits als: Sgt. Hetfield's Motorbreath Pub Band A Garage Dayz Nite The Thing That Should Not Let It Be Everybody's Got a Ticket to Ride Except for Me and My Lightning ''When I find myself in times of trouble Hybrid children come to me Pray for father roaming—roaming free''
De Beatles maakten grappig genoeg de eerste echte hardrockplaat met het nummer helter Skelter, dat puur gemaakt is voor de ruigheid. Als ik morgen mijn versterker hard aan kan zetten ga ik dit diggen.
Zijn gewoon beatles nummers, met ander arangement en teksten....... Wel echt droog, best leuk gedaan. And I'm evil is grappig gedaan, hetzelfde riffje als And I Love Her, en dan die idiote tekst.........
helter skelter is erg goed nummer, ik heb die cover van U2 op rattle and Hum.. en moet zeggen dat ik toch altijd geniet als ik die nummer hoor
Maar als er iets geweldig is, dan zijn het wel de titels van de nummers. Als je zowel metallica als the beatles kent, zie je dat die titels echt schitterend verzonnen zijn.