Bedreigingen: Caps?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Cyberia, 26 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyberia

Cyberia Guest

Michael T heeft zitten liegen!!
    Ik was op die dag bij Caps thuis. We waren aan het gamen in zo'n server zegt ineens de Host tegen ons: "Hey fackmongolen jullie zijn te goed voor een noobgame fack eens gauw op fackmongolen" Ineens werden we gekicket. Even later kregen we een PM: fackjoden ik maak jullie af vieze gore teringlijers. Maar het stopte niet bij 1 PM, we kregen er 6! Allemaal van dat soort bedreigingen! Ik snap echt niet wat Michael T nou wil, HIJ is juist degene die ONS heeft bedreigd!! Natuurlijk nemen we die bedreigingen niet serieus, maar toch.. waar slaat het op??

Ik vind het ZWAAR slap van Michael T om te zeggen dat Caps heeft zitten bedreigen. Dat hebben we namelijk helemaal niet gedaan! Ik was er zelf bij!

Ik word hier echt nijdig van, Caps krijgt nu een slechte naam terwijl hij NOOIT problemen heeft op XBC, ok.. we hadden misschien niet in een Noobs-Only-Game moeten gaan, maar om ons daarvoor uit te schelden, te kicken, te bannen en te bedreigen?? Gaat dat niet een beetje ver?

2. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    En wat is je punt dat je dit niet gewoon bij de andere zinloze-thread toevoegd?

3. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Die andere is al gesloten :+

4. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
  5. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    O je bedoelt die, mijn excuses die had ik niet gezien (dacht dat je dat topic van Michiel T bedoelde).

6. Cyberia

Cyberia Guest

Het gaat me erom dat Michael T onterecht dingen over anderen loopt de lullen!
    Mensen krijgen door hem een slechte naam en worden niet serieus genomen, dat is wat ik bedoel! :mad:

7. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het is toch al meerdere malen gezegd dat je dit via pm moet oplossen. Wat ontzettend stom om dan toch nog een nieuwe thread te starten... Waarschuwing is op zijn plaats na de 3e thread alweer... Onzinnig. Denk je nu echt dat er iemand is die die michael serieus neemt? Tjonge jonge jonge...

8. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    waarom zeg je dit niet in een van de bestaande draadjes....

9. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Vuile leugenaars .
    Waarom zou ik zoiets doen ?
    Ik kicked Jullie omdat jullie alleen maar aan het klieren waren .
    Er staan altijd regels in mijn server als je binnenkomt en als je die dan niet volgt is dat jullie probleem . Maar als ik dan jullie kick , dan moet je niet gaan zeiken . Het is trouwens mijn goed recht om iemand te kicken / bannen , het is tenslotte mijn Server en ik bepaal de regels daar .
    Als je daar niet mee kan leven , ga dan lekker ergens anders naar toe .
    Caps13 begon met dat gezeik . Ik zal eens alles wat hij geschreven heb even opslaan , ook pm'tjes .
    En als jullie zo stom doorgaan , dan zal ik even de politie erbij halen , kijken wat die ervan zeggen .

10. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja en er was dus ook echt geen reden om een nieuwe thread te maken; nogmaals we zullen de zaak uitzoeken en de schuldigen zullen worden bestaft.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina