1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bedreigingen ???

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Hit `em hard, 26 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is mooi , daarom kom je nu er ook niet meer op .

2. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Mijn God wat een stelletje kleuters hier toch weer. Zoek anders de zandbak van de plaatselijke kleuterschool op en ga elkaars hersens inslaan met de daar aanwezige plastic schepjes en emmertjes ipv dit forum te lopen verzieken met jullie infantiele gedoe :{

3. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik noem dit bedreigen.

4. Xenon NL

Xenon NL | XENON NL |

Leuk Bevonden:
    0
    Wil je weten wat ik wil? k:
    Ik wil dat jij inziet dat je voor dingen die je doet ook de consequenties moet nemen...dus niet mensen bedreigen en dan op een forum zeggen dat je me niet kent en dat je geen ruzie zoekt...begrijp best dat het voor een jongetje zoals jou nogal makkelijk praten is via msn, xbw of hoe dan ook...maar in de werkelijkheid is het net ff anders, nietwaar ness?...
    Zoals ik al eerder zei: eens een vent altijd een vent... Eerst zeggen dat je me met wat vriendjes in een komt slaan en nu heb je opeens geen ruzie en kom je niet eens langs...(niet dat je van mij moet komen want ben niet uit op ruzie maar wil je gwoon duidelijk maken wat de consequenties zijn van de "bedreigen" die je toen tegen mij hebt gemaakt...

Hoop dat het je nu al wat duidelijker word...

| XENON NL |

5. Cyberia

Cyberia Guest

Nee dat is geen bedreigen, Xenon zegt steeds dat ik gezegd heb dat ik langs zou komen.. maar dit is echter helemaal het geval niet. Hij blijft er steeds over doorpraten, en daarom vraag ik me af of hij graag wil dat ik kom ofzo!
    Dat is iets heel anders dan dreigen.

6. Victor

Victor Guest

Wtf? Beter idee: ban Cyberia, Caps_13 en Michael_T van XBW. Makkelijk zat.
    Trouwens in je sig staat: wees niet bang, ik bijt niet. Ja dat hebben we gemerkt.

7. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Kan deze Topic op slot ?
    Ik word hier een beetje moe van .

8. Xenon NL

Xenon NL | XENON NL |

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag hier NIEMAND om mij te geloven...probeer alleen deze jongen wat duidelijk te maken...als jullie mij dan afschermen als een ruziemaker of bedreiger of wat dan ook is dat jullie zaak (zit ik verder niet mee) even goede vrienden....

9. Cyberia

Cyberia Guest

Xenon NL,

Ik weet echt niet wie je bent
    Je bent 17, en hebt nu al de grootste praatjes van de wereld met je moeilijke woorden.
    Ik heb je nooit bedreigd en ook nooit uitgescholden!
    Sterker nog, ik weet niet wie je bent!
    Hou gewoon op, of zoek iemand die het wel gezellig vindt om op deze manier met je te praten. Je vindt me geen vent, prima. Wees jij dan een vent en accepteer mijn verontschuldiging en hou hierover op. Wat schieten we ermee op? Ik heb je al verteld dat ik je niet ken en je nooit heb bedreigd, mocht dit op een of andere manier (lijkt me sterk) toch het geval zijn, dan heb ik me daar al voor verontschuldigd. Wat wil je nog meer?

Ness

PS
    Dark Ninja je was er niet bij toen Michael T ons bedreigde op XBC, nu gaat hij echter lopen kletsen dat wij HEM hebben bedreigd wat helemaal niet het geval is. Michael T heeft op Xboxworld.nl overal neergezet dat Caps en ik hem bedreigd hebben, maar het is juist andersom.. hij ons!!
    Nu probeert hij Caps zwart te maken, daar gaat het me om.

Laatst bewerkt door een moderator: 26 mrt 2005
  10. Xenon NL

Xenon NL | XENON NL |

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb niet de grootste praatjes van de wereld...
    (nogmaals)Ik probeer jou duidelijk te maken dat je niet het ene moment iemand kan bedreigen met dit en dat en het andere moment (als er opeens meer mensen zijn) doen alsof je me niet kent en mij afschemeren als een gek alsof ik het hier uit men duim zuig..(kan nu best iemand erbij gaan halen die hier ook vanaf weet en er ook bij was..maar zo zielig ben ik niet want dat kan iedereen die vrienden heeft) maar ik hou er verder over op..we zullen maar zeggen dat ik je excuses heb aanvaard he;)

| XENON NL |

PS: mensen met een goed geheugen weten zich mssn nog wat te herinneren over Syberian en een LAN in Sittard (zoniet bestaat er ook nog een zoekfunctie) waarom kreeg je daar ook al weer geen toegang? (en toen was het ook al wat met geweren als ik het me goed herinner;))

Laatst bewerkt: 26 mrt 2005
  11. Cyberia

Cyberia Guest

Eindelijk
    Was het nou zo moeilijk?
    Maar nogmaals, ik ben niet de Ness die jij bedoelt

12. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    gezellig hier man :p, moeten ze vaker doen

13. Xenon NL

Xenon NL | XENON NL |

Leuk Bevonden:
    0
    kan...moet je me nu ff bedreigen en zeg je morgen dat je me niet kent of me bedreigd hebt... :p

14. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Om verder geflame te verkomen gooi ik hier snel een slotje op, ik denk dat alle partijen wel aan de beurt zijn gekomen en we zullen de zaak grondig uitzoeken. En de verantwoordelijke voor dit zal zeker een straf krijgen.

/edit: Stuur volgende keer gewoon een pm naar een Admin of Moderator, hiermee schiet je niks op.

Laatst bewerkt: 26 mrt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina