1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bedroevend laag niveau threads

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Blaauw, 2 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    hij bedoelt volgens mij...het wouter regime lives on.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik wil me juist zo min mogelijk met het forum bemoeien :) Beleid uitstippelen vind ik best, maar de rest gaat me nu echt de strot uit komen :)

Ik bedoel dat de huidige community best te vervangen is. Niet de gehele community, maar het tuig dat het de moderators lastig maakt. Een strakker beleid zou dat moeten kunnen doen alleen is het ook voor de moderators niet leuk dat constant uit te oefenen. Maar het is iig wel goed dat er een duidelijk signaal wordt verstuurd dat het allemaal wel wat strenger mag/kan. Probleem is dat modereren niet alleen slotjes plaatsen en bannen is. Een topic op de goede weg helpen of de mentaliteit proberen te veranderen is moeilijk en tijdrovend. Laat staan andere users die beginnen te flamen op andere usertjes die iets fout doen :{...

3. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ik begrijp nu uit jou woorden (and correct me if I'm wrong) dat wij maar allemaal moeten ophoepelen omdat jij er geen zin (meer) in hebt.
    Het aanmaken van een thread als deze heeft dus geen nut!!

Als wij als community vervangbaar zijn dan wens ik je veel succes!!

4. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    voelt zich nu ongewenst member:'-(

5. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    @Blaauw

Mja, hoewel ik natuurlijk niet voor WouteR kan spreken zie je hier dus wel weer een van de andere grote problemen hier. Namelijk het niet goed begrijpend kunnen lezen van een post door sommige members. WouteR zegt helemaal niet dat wij maar allemaal moeten ophoepelen omdat hij het zogenaamd beu is. Dat is wat jij er van maakt. Gevolg is dat jij nu pissed of bent en er vervolgens weer andere members gaan reageren op een probleem dat er helemaal niet is. :{

Je moet niet vergeten dat WouteR hier al vanaf het begin zit en in die tijd al heel wat geklaag, gescheld en weet ik al niet meer over zich heen heeft gekregen. Vind je het dan gek dat hij het na verloop van tijd een beetje beu begin te worden?

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nee Blaauw, wat Wouter bedoelt, is denk ik eerder dat de rotte plek uit xbw best vervangbaar is. Daarmee worden niet de members bedoeld die wél hart hebben voor het forum. Die mogen uiteraard best blijven, sterker nog, het forum draait om dergelijke members.

7. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    De sterren staan duidelijk op de goede plaats :cool:

Blaauw, Wouter bedoelt niet dat iedereen op moet rotten. Heb je de wallen onder zijn ogen wel eens gezien? Die komen niet van het naar school gaan hoor, maar van jarenlange terugkerende problemen en probleempjes op XBW. (;)) De Community begon klein en knus, ons kent ons, maar langzaamaan verdween die garde en kwamen nieuwe knulletjes met alle gevolgen van dien. Tuurlijk zitten er goede, nette members tussen en die valt niemand af. Kan me voorstellen dat Wouter het onderhand wel een beetje zat is. :cool:

Edit: Wouter zegt het volgens mij zelf al vrij duidelijk: ''Niet de gehele community, maar het tuig dat het de moderators lastig maakt.''

8. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Aangezien ik een van deze mensen ben die je hier benoemt (:)) moet ik hier toch even een opmerking over maken. De discussies, met name over nederlandse politiek en amerikaans beleid boeien mij, en (blijkbaar) anderen ook. Threads die hiermee een directe of indirecte raakvlak bezitten met deze onderwerpen lopen vaak uit op een eenzelfde discussie. Echter, als je meeneemt dat de politieke wereld ook niet stil staat zijn er altijd na verloop van tijd weer zinnige opmerkingen over te maken.

Bijvoorbeeld: een land als Amerika intrigeert mij, ik zie z'n voors en tegens en ik kan niet genoeg informatie daaromtrent opnemen. Een discussie die jij ziet als de zoveelste herhaling kan voor mij juist weer een inspirerende discussie zijn omdat er opmerkingen worden gemaakt die voor mij bijvoorbeeld eye-openers zijn. Opmerkingen die mij dwingen mijn standpunt bij te stellen, of die juist een bevestiging vormen voor mijn standpunt! Hiermee wil ik dus zeggen dat standpunten van xbw-leden wel degelijk kunnen veranderen en niet altijd vastliggen.

En daarbij komt ook, je bent niet verplicht te kijken in de thread!(maar volgens mij liet je die threads ook al links liggen :D)!

9. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het voor een groot gedeelte met wouter eens. maar als er een kleine groep het forum onderuit haalt, en die personen zijn bekend bij de mod's, waarom wordt er dan geen actie ondernomen?

zoals blijkt in deze thread zijn er diverse members het met de threadstarter eens.

dusss misschien moeten we inderdaad maar afscheid nemen van een aantal "dwarsliggende" members.

misschien kort door de bocht, maar wel duidelijk.

10. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Dat doen we ook, mensen die dwarsliggen krijgen eerst een waarschuwing en een tweede keer levert afhankelijk van de daad een ban op voor bepaalde of onbepaalde tijd.

11. Richard

Richard I'm live enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Ik stel voor om harder op te treden.
    Waarom eerst een waarschuwing en dan pas een ban, kost je alleen maar extra werk en tijd. Houden mensen zich niet aan de regels (kijk een keer iets ergens fout plaatsen kan iedereen overkomen, maar als er echt ergens ruzie o.i.d. word gemaakt) dan vind gelijk na de 1e keer een ban. Klaar geen gezeur meer, hebben ze ook de kans niet om het een 2e keer te doen.

En idd een stukje terug blijkt wel weer dat mensen toch niet goed lezen. Dat wouter zegt dat het rotte tuig uit deze community vervangbaar is wil idd niet zeggen dat de gehele community vervangbaar is. Dus ook aan zulke mensen een oproep om is een hele reply te lezen en niet de helft, dat scheelt een hele hoop gezeur en getouw trek om wat het nou wel en niet is.
    Dank u

12. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Een OW word gegeven in de hoop dat mensen zich beter gaan gedragen.Iedereen kan wel is een fout maken of iets driftigs zeggen op een rotdag,dat mag van mij 1 keer door de vingers gezien worden.En die mensen verbeteren hopelijk(al zal dat percentage denk ik niet vreselijk hoog liggen)

13. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat mensen vergeten: dit forum draait dankzij de members, maar deze members zijn geen eigenaar van dit forum. members hebben het recht om threads te maken, aan te vullen etc. maar misbruik dit recht niet.

14. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Natuurlijk heb je gelijk als je zegt dat ik zelf of iemand anders niet verplicht is om aan deze discussies mee te doen of om ze te lezen. Dat lezen doe ik overigens nog wel hoor, ik lees nl. alles, nou ja bijna alles ;) Posten doe ik er echter niet meer in omdat ik gewoon geen zin heb om steeds maar weer dezelfde standpunten te moeten aandragen terwijl ik al weet wat de reactie daarop zal worden. Ik denk dat de meesten onderhand wel weten waar ik voor sta in dit soort discussies. Maar goed dat was weer genoeg gepraat over mezelf. :)

Wat mij echter opviel was dat er steeds threads kwamen over verschillende onderwerpen die uiteindelijk toch weer uitliepen op weer eenzelfde discussie over bijv. het Amerikaanse politieke beleid. En als je eerlijk bent moet je toch toegeven dat de meningen van de members die aan dit soort discussies meedoen nauwelijks tot niets veranderd. Wat niet wil zeggen dat dat natuurlijk niet kan gebeuren, maar dit terzijde.

Dit soort herhaling zie je overigens niet alleen in ASEL, maar op het hele forum. Hoeveel threads zijn er bijvoorbeeld al niet over GTA geweest in het Games Forum? Of vragen over geluidssetjes, of hoe je een avatar moet instellen? Natuurlijk is het zo dat het meestal newbies zijn die meestal dit soort vragen stellen en de zoekfunctie niet gebruiken, maar het is wel saai om iedere keer maar weer dezelfde vragen of discussies te zien staan of om ze te lezen. Ik heb deze klacht al vaker gehoord en daar reageerde ik dan ook op.

Laatst bewerkt: 3 sep 2003
  15. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja daarom ben ik er ook voor om de zoekfunctie op 1 of andere manier duidelijk te maken bij het registreren... Maar gelukkig weten de meeste nieuwelingen het naar keer het te vertellen hoe het werkt etc.

16. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ok ik heb het verkeerd begrepen vrees ik, ik vind jou uitleg duidelijker DwD.

Het was ook niet mijn bedoeling Wouter in de zeik te zetten ofzo, ik weet ook wel dat hij gigantisch veel doet voor dit forum (en dan weet ik de helft nog niet eens waarschijnlijk), maar ik probeerde hier gewoon een discussie aan te gaan over de mentaliteit die hier heerst.

17. Richard

Richard I'm live enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet mogelijk dat als iemand (wie dan ook, jong of oud, of je nou nieuw ben of hier al een jaar rondhangt) inlogt er gewoon echt in het groot weergegeven word: Gebruik de zoekfunctie.
    Of iets dergelijks. Dus daarin deel ik het idee van Destrukt-DCF(d1 om de zoekfunctie beter on de aandacht te brengen. Bedoel als je er steeds aan word herinnerd om de zoekfunctie te gebruiken, dan ga je op een gegeven moment toch wel is kijken van, he wat is het eigenlijk of hoe werkt het. Ok zoeken kost wat meer tijd, maar laat ze het er maar voor hebben.

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Tsja je moet wel heel blind dom en arrogant zijn wil je de FAQ en Zoekmachine niet zien. Het is gewoon puur luiheid dat mensen dat niet lezen of gebruiken, daar helpt extra aandacht nauwelijks bij.

Een link naar de FAQ (waar het beleid overigens óók in staat, wat eigenlijk niet goed is) zou nog wel beter onder de aandacht gebracht moeten worden bij registratie. Weet alleen niet of dat nu DwD/Dioga's taak is of de mijne.

19. slicer

slicer iech bin de beste

Leuk Bevonden:
    0
    mierenneukers

Sorry voor mijn taal gebruik.
    ik vind jullie allemaal een stelletje mierenneukers.
    voor de stomste dingen geven jullie een ban of word er een thread gesloten
    voor beeld hier van is
    iemand bied spellen te koop aan en mr blond sluit hem omdat die jongen er geen 5 tussen heeft gezet
    hij had namelijk 5 spellen.
    wat schrijf fouten betreft niet iedereen beheerst de nederlandse taal goed.
    en wat the f**k maakt het uit of er punten of hoofd letters niet staan waar ze horen te staan.
    en dan nu de zoek functie
    daar word ook vaak naar verwezen
    typ iets in en je krijgt 100 keer niks
    het forum is om vragen te stellen TOCH
    inplaats om als antwoord te geven GEBRUIK DE ZOEK FUNCTIE
    kun je ook normaal de vraag beantwoorden
    zelf vroeg ik eens of iemand het spel sw tcw kende
    kreeg ik het antwoord lees de review
    prima lees ik, naar aanleiding van dat stukje kocht ik het spel
    omdat er stond dat het een goed spel was.
    zwaar shit dus het spel 5 min gedaan en nooit meer aangeraakt
    iemad die het spel daadwerkelijk al eens gedaan had ,had me kunnen waarschuwen
    eigentlijk is die mod me 70 euro schuldig
    en dan nu de faq
    ja de faq
    je moet hem lezen,lees de faq eens door zoiet staat meestal achter een gesloten thread
    hoeveel van jullie (en dan heb ik het nu ff over de mod's)
    heeft ooit al eens het nederlandse wedboek gelezen(geld natuurlijk niet voor de belgen)
    jullie weten toch dat je verplicht bent om dat uit je hoofd te kennen
    wedden dat geen van jullie het ooit gelezen heeft
    maar wel als een bloedhond achter unbenullige dingen aanzitten
    begint hier een beetje op auswitch te lijken
    ja ik weet het ik heb het verkeerd geschreven
    en nu komt het leukste
    omdat ik achter de mod's aan zit
    zal ik wel weer een kruisje achter mijn naam krijgen of misschien (en daar zijn ze goed in )verbannen
    och als we maar allemaal in liefde met elkaar kunnen leven
    groetjes van mij

20. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou zeggen, zoek je heil bij een andere Xbox site...

Wat Xbazar betreft, daar willen we strenger optreden. Men moet maar leren hoe je een koopje plaatst of hoe je daar hoort te reageren.

Wat de rest van al die punten betreft wil ik niet eens de moeite nemen om erop in te gaan... :{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina