Natuurlijk heb je gelijk als je zegt dat ik zelf of iemand anders niet verplicht is om aan deze discussies mee te doen of om ze te lezen. Dat lezen doe ik overigens nog wel hoor, ik lees nl. alles, nou ja bijna alles Posten doe ik er echter niet meer in omdat ik gewoon geen zin heb om steeds maar weer dezelfde standpunten te moeten aandragen terwijl ik al weet wat de reactie daarop zal worden. Ik denk dat de meesten onderhand wel weten waar ik voor sta in dit soort discussies. Maar goed dat was weer genoeg gepraat over mezelf.
Wat mij echter opviel was dat er steeds threads kwamen over verschillende onderwerpen die uiteindelijk toch weer uitliepen op weer eenzelfde discussie over bijv. het Amerikaanse politieke beleid. En als je eerlijk bent moet je toch toegeven dat de meningen van de members die aan dit soort discussies meedoen nauwelijks tot niets veranderd. Wat niet wil zeggen dat dat natuurlijk niet kan gebeuren, maar dit terzijde.
Dit soort herhaling zie je overigens niet alleen in ASEL, maar op het hele forum. Hoeveel threads zijn er bijvoorbeeld al niet over GTA geweest in het Games Forum? Of vragen over geluidssetjes, of hoe je een avatar moet instellen? Natuurlijk is het zo dat het meestal newbies zijn die meestal dit soort vragen stellen en de zoekfunctie niet gebruiken, maar het is wel saai om iedere keer maar weer dezelfde vragen of discussies te zien staan of om ze te lezen. Ik heb deze klacht al vaker gehoord en daar reageerde ik dan ook op.
Laatst bewerkt: 3 sep 2003