1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beeld probleem met Xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door mcbbvb, 13 mrt 2009.

  1. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    ik wist niet precies in welke thread ik het moest zetten dus ik heb maar even een nieuwe aangemaakt:)

    ik heb sinds kort een probleem met het beeld op mijn xbox 360. nadat ik ongeveer een half uur heb gespeeld wordt mijn beeld heel raar. ik kan het niet zo goed omschrijven dus ik heb er maar even een foto bijgevoegd. de xbox is een falcon versie. als iemand weet wat er met mijn xbox aan de hand is hoor ik het graag. alvast bedankt!

    [​IMG]
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Bel de support maar, dat houdt ie niet veel langer vol ;)
     
  4. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    thx voor je snelle reactie. mijn xbox staat enigzins 'dicht'. het is een open tv meubeltje maar het is er wel vol (zie foto) zou dat de reden kunnen zijn? zo ja dan probeer ik de xbox een tijdje uit terwijl die helemaal open staat. ik heb er op zich nooit last van gehad dat die daar staat. mijn vorige xbox heeft altijd normaal gefunctioneerd en deze toch ook al ongeveer een jaar.

    [​IMG]

    ps. als deze dicht moet en ik het in die andere thread moet zetten hoor ik het wel.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kan je hem buiten het kastje zetten en dan nog eens testen? Is de achterkant gesloten?
     
  6. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey man, ik ken het probleem. Had het zelf ook en na een paar weken had ik een RROD en moest die opgestuurd worden. Kijk dus niet verbaasd op als dit ook bij jou gebeurt. Sowiezo zou ik even een mailtje naar Support sturen met daarin je foto:cool:
     
  7. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    de achterkant is open. ik heb de xbox buiten het kastje gezet en even drie kwartier gespeeld en ik heb nog geen problemen ondervonden. ik laat de xbox nu wel een tijdje uit het kastje en ik hoop dat het nu over is. iig bedankt!

    ik heb er nu al een paar weken last van dus dan kan het bij mij ook elk moment gebeuren:) ik dacht alleen dat vanaf de falcon er geen RROD meer kon voorkomen. ik neem voor de zekerheid maar contact op met support.
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2009
  8. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee:)
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    mjah ik denk dat dit aan de kast ligt ;)
     

Deel Deze Pagina