Beelden gezocht met spoed (!) Heb jullie hulp nodig

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cybermaxxx, 16 jun 2009.

1. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Dames en heren, ik heb jullie hulp nodig:
    Aanstaande vrijdag m'n CKV eindpresentatie, en ik heb wat (goeie kwaliteit) beelden nodig van:

-Nieuws uitzendingen rond 9/11 world tradecenter, live beelden, of iets waar ook maar in goed scherp beeld te zien is dat de vliegtuigen er in vliegen
    -Raar genoeg, een 0906 sex reclame. Kan ze nergens (online) vinden.
    -Nieuws uitzending / beelden van de drama's in scholen, duitsland en VS, dat daar iemand de hele school kapot geschoten heeft, ook leerlingen leraren etc.

Ik hoop ZO dat jullie me kunnen helpen, zou super zijn. Torrentje, nzb, rapidshare, maakt niet uit alles is welkom!

Let op, geen youtubefilmpjes. Deze worden na 't "rippen" onscherp.

Laatst bewerkt: 16 jun 2009
  2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Download Zeitgeist even (torrent en legaal), daar zit sowieso wel wat 9/11 materiaal in. De kwaliteit is niet super, maar is beter dan moeten rippen van een internetfilmpje.

Het gedeelte over 9/11 is het tweede deel.

Edit: There you go. De linker moet je hebben: 'Official Zeitgeist The Movie torrent'.

Edit2: Vergeet de link helemaal :9 http://www.zeitgeistmovie.com/dloads.htm

3. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
  4. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    De NOS Journaal-uitzendingen vanaf 1 januari 2006 staan allemaal op de NOS-site. Van 9/11 zul je daar dus niets vinden, maar van schietpartijen op scholen zijn ongetwijfeld beelden beschikbaar.

De uitzendingen van de NOS zijn alleen on-line te bekijken, maar er zijn wel manieren om ze te rippen. Volgens mij is het alleen niet toegestaan dat ik die op dit forum uitleg. Dus mocht je daarmee hulp nodig hebben, stuur maar een PM :).

En van 0906-reclames weet ik helaas niets O-).

Deel Deze Pagina