1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beeldscherm valt uit

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door CylonNL, 4 apr 2004.

  1. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb een vraagje aangezien mijn beeldscherm uitvalt of de pc vastloopt als ik aan het gamen ben hoe dat komt weet ik dus niet maar het ligt niet aan mijn specificaties.is mijn videokaart stuk?:confused:
     
  2. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet super handig met de pc maar ik weet wel dat er programma's zijn voor een system check.
    Kijk eens bij download.com
     
  3. Ghost

    Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    1
    Nieuwe voeding moet erin, je pc trekt het niet meer..
    plaats de specs en ik zal je advies geven van het aantal W (is gelijk aan het aantal J/s)
     
  4. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had dat ook gister gehad maar ik denk nie dat het bij jou ook zo is.
    bij ons viel de stekker er in eens uit............:confused:
     
  5. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    PIV 3ghz, 512ddr hardisk 200 gb s-ata 8 kanaals audio 5.1 sound logitech ati radeon 9800 pro sony 17inch 16 ms response
    dvd rewriter dual 8 speed
     
  6. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    dit zijn mijn spec.(hierboven) ik heb m zo gekocht in de winkel(mediamarkt) dus dan lijkt het me dat alles op elkaar is afgesteld:confused:
     
  7. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Dat lijkt mij ook, volgens mij is er niets mis met je voeding. Weet je zeker dat de monitor stekker er HEEL goed inzit (aan beide kanten)
     
  8. gerjan

    gerjan Guest

    was het niet zo dat radeo 9800PRO 256mb HEEEEL erg heet konden worden? Misschien is dat het probleem als je de 256mb versie hebt...soort van beveiliging/ of er is al iets mis...
     
  9. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik heb niet de 256 mb versie (ik heb mijn computer van de mediamarkt achterop staat medion dus mischine is het wel dezefde als van de aldi?) en mijn stekkers zitten er ook goed in.
     

Deel Deze Pagina