Beetje Dure Grap!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door RayRipper92, 10 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RayRipper92

RayRipper92 4 8 15 16 23 42

Leuk Bevonden:
    0
    Vind iemand het ook een beetje raar dat iedereen om de 3 maanden een nieuwe mobiele telefoon wil ? Ik bedoel ja er zit Internet op dat niemand gebruikt en het is slecht ook ... en een camera ... Kan handig zijn maar niet al te vaak .... Beetje geldverspilling ?? Ik heb mijn Samsung Z140 ofzo nu al ... 4 jaar. Ze kunnen er wel een beetje leuk uit zien maar toch kan je niet beter van dat geld een Palmtop of Laptop kopen ? :)

2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Hoi, ik zie dat je je vandaag pas hebt geregistreerd.
    Ik zou voortaan ff de zoekfunctie gebruiken voor je een nieuwe thread aan maakt. Je zou een discussie als deze bijvoorbeeld best in het centrale mobiele telefoons topic kunnen starten.
    http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=77268

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Hij begint gelijk met aanmaken van Topics :cool:!

Maar ben het met je eens. Het is net waar je je prioriteiten aan stelt...
    Wat vind JIJ belangrijk?
    Dan maakt het mij niet uit, of iemand dit aan kleding, rookwaar, telefoons, Dj spullen (Hobby's) enz. uitgeeft.

4. RayRipper92

RayRipper92 4 8 15 16 23 42

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel een beetje zonde dat iemand al zijn geld aan een apparaatje uitgeeft ... enige wat je ermee doet is SMSen of telefoneren .. is een 30 euro dingetje toch goed genoeg voor ? Niet helemaal vol bling bling enzo |:-

Enne hehe ik ben gewoon een beetje alles aant uitproberen topics maken enzo ;) Beetje leuke besprekingen starten

5. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het eens met MYSTERY X, het is gewoon waar jij liever geld aan uitgeeft.

De een wil elke week nieuwe merk kleding, de ander wil een nieuwe telefoon, en weer iemand anders wil misschien elk jaar een gloednieuwe computer.

Tis maar net waar jij je geld aan uit wil geven.

Zelf zou ik trouwens niet elke 3 maanden een telefoon kopen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina