Beginnersfout, hulp gevraagd

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dirk S, 24 nov 2003.

1. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    ik dacht dat de ontvanger van de DVD kit (dus het ding dat in de Xbox gaat) de regiocode bepaald en als je deze ereinhebt gestopt de regiocode is bepaalt voor je Xbox, dus als je een regio 1 DVD kit hebt kun je hem nooit meer omzetten naar regio 2
    Of zit ik er nu heel erg naast?

2. Dirk S

Dirk S Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aan allen dank voor jullie input. Het spul staat inmiddels op marktplaats. Ik hoop van de opbrengst mijn zoon tenminste met een enkel spel blij te kunnen maken. Hij is zes en ik realiseer me dat ik wellicht beter voor een andere console had kunnen kiezen, maar we hebben nu eenmaal de Xbox. Hebben jullie nog suggesties voor een mooie titel? Wederom reeds nu veel dank,

Dirk

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hoi Dirk de xbox is een goede console ook voor de jonge spelers ... Ik zou Grabbed by the Ghoulies aanraden ... een simpel en kindervriedelijk spel :)

je kan hem ook hier op xbazar verkopen ik denk dat er wel een paar mensen geintresseerd zijn

dan kan je de volgende titel kiezen

[Tk]Xbox NTSC + spellen

4. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Blinx is ook een aanrader, budget titel en erg kindvriendelijk

5. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    "..., de vriendelijke tor" of iets dergelijks. Ik kom maar niet op de naam. Hij is er in het Engels en in het Nederlands en volgens mij op alle consoles te koop. Kan iemand me even helpen met de juiste titel?

Dat lijkt me een heel geschikte game voor een zesjarige en bij elke game shop te koop.

Zoekend naar de goede titel in de Games lijst op xbw.nl, zag ik ook de volgende titels die me op het eerste oog ook geschikt lijken voor een zesjarige.

Finding Nemo
    Nickelodeon Party Blast (moet nog uitkomen)
    Shrek

Laatst bewerkt: 27 nov 2003
  6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    heb je ggen cd (free loader of zoiets) dat je je xbox regiovrij kunt maken of is dat ook ilegaal?
    i

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    free loader werkt niet. Deze is ook nog niet op de markt gebracht, geen licentie gekregen van MS

8. sgaapy

sgaapy Professioneel Grazer

Leuk Bevonden:
    0
    Zapper is ook nog een kindvriendelijke game die bedoelde Jeruzame denk ik. Die is nu denk ik in de classic-prijs dus niet zo duur.

9. Wasabi

Wasabi Forza Utreg

Leuk Bevonden:
    0
    Best jammer

10. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    De DVD is inderdaad Regio Code 1, dus alleen amerikaanse DVD's speelt hij dan af.

Je zult alles moeten aanbieden op Xbazaar...

11. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    maar kan ik nu dus ook een dvd ding met regio 1 kunnen kopen zodat ik dvd uit de vs ook kan afspelen?

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nee

Deel Deze Pagina