Behouden we pollrecht?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Tr@m$, 4 jan 2003.

?

Behouden we pollrecht na een week?

Peiling gesloten op 10 jan 2003.
  1. Ja, we zijn coolio

39 stem(men)
    63,9%
  2. Nee, we zijn mietjes

22 stem(men)
    36,1%
  1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Goed id, weet je wat, maak er een poll van, om te kijken of het aanslaat ;)

2. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Re:polls

Jammer dat als iemand zo'n verkeerde pol maakt over merk koelkast/stofzuiger dat je zijn pollrecht niet kan afnemen,ik vind et tot nu toe goed gaan op de forums da ik ben1help/cheats2games chat3sug|probs|opmerk| maar ik heb zelf ook al een fout gemaakt... maar die hebben jullie vast l gezien,ik d8 dat men uitleg goed was maar later(te laat) zagk de fout ook in soz about that....

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee lekker, eerst 4.000 mensen een poll laten maken en dand e rechten afnemen, ben je wel 4.000x bezig geweest

4. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe grapjas }:] ik ben het wel eens met vragen aan mod/ admin systeem als het niet teveel moeite is.. wanneer word er eigenlijk beslist of het pollrecht blijft? meld hier dan even of het wel blijft of niet :)

5. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    re:wouter

Nee maar ik bedoel dan naar de testperiode,dat je van 1 persoon et niet apart kan afnemen,maar ook van iederen et in 1 x afzette(except mods etc.)

6. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    denk dat het beste is als je de poll rechten weer gewoon uit zet...
    Of in 1 forum aan laten staan..

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Zit de proefweek er nu op? En, wat is de beslissing van de Hoge Raad van Bestuur van Xboxworld????

8. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het hele pollsysteem moet je niet vrijgeven vind ik, wordt echt een zooitje. Maak er maar gewoon een vraagsysteem van, dat vind ik wat nuttiger.

En Tr@m$:
    Ik wil niet vervelend doen, maar denk je nou echt dat iemand in offtopic een topic zou openen met de vraag "Wat voor koelkast heb je" zou openen als de poll optie niet bestond voor de members?

Deel Deze Pagina