1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beijing 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door *360*, 13 jan 2008.

1. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het ook een heerlijk spelletje, online heb je binnen no time een room vol. Dus het wordt best veel gespeeld.
    Die soms belachelijke records die je ziet staan hebben niets met cheaters te maken, maar zijn als ik het goed begrepen heb online gehaald, waar dan iets ernstig fout gaat.
    Online spelen met gasten uit europa gaat het nog wel goed, maar met amerikanen erbij heb je echt teveel lag.

2. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde dat er online weinig van klopt. Dan kom je in beeld als 1e over de lijn en blijk je 3e te zijn geworden.

3. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Pfooe ej, ik kom echt niet verder :+

Op de dag 3 al! Dan moet je 2 sporten kwalificeren:

- Speerwerpen
    - 100 meter rugslag zwemmen
    - verspringen
    - 100 meter sprint

3 heb ik er al eens gehaald. Maar nooit 2 tegelijk. 100 meter sprint kan ik gewoon niet. Alleen ik kan echt lastig snelheid opbouwen. Online zie je mensen die hun hele snelheidsbalk vol hebben, dat gebeurt mij maar heel zelden. Hoe maken jullie snelheid? Ik met Linker Sticky van links naar rechts, en dan gaat het soms echt heeel goed. Maar meestal niet, en dan ga ik te sloom om het te kunnen halen.

4. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik gebruik de A en de B knop, gewoon om en om beuken. Dan haal ik met gemak de meter vol. Even blijven oefenen en dan red je het vast ook wel lijkt me.

5. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmm, ik druk er altijd heel snel op. maar ik krijg hem nog niet op 1/4 met A+B. Is dit een ritme wat je moet hebben?

6. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Op de meeste onderdelen is hoe sneller, hoe beter. Ik doe het met 2 duimen.

7. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    pfff... net op de 100 meter zitten proberen. Kom niet onder de 15 seconde. Terwijl ik met pookje wel tot 12 seconde krijg. :emo:

8. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    hmmm, weet niet hoe ik je anders kan helpen. Gewoon oefenen maar. Ik speel regelmatig online, dus als je mee wilt doen, voeg me maar toe.

9. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu ook.

Mijn specialiteit is voorlopig het rapid shooting :') Sta daar 320e ofzo van de wereld.

10. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zuig tot nu toe met snelheid maken. In Track and Field arcade was ik geen koekenbakker. Maar verder dan 11.90 op de 100 meter kom ik niet.

Hoe wagglen jullie de stick? Met je handpalm, vingertoppen of weer iets anders? Zo ja, welke vinger? Etcetera etectera :p

11. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Hmm, ik gebruik de buttons, maar bij de onderdelen waarbij je de stick moet ronddraaien doe ik het met de wortel van mn duim zeg maar. Het gedeelte waar mijn duimspier begint. Enige probleem is dat ik nog wel eens de guide button per ongeluk raak.

Voor snelheid maken vind ik de knoppen bashen veel fijner.

12. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ronddraaien lukt wel. Zwemonderdelen win ik allemaal.

Wagglen/Button mashen is een ramp. Volgens mij heb je een enorm voordeel op de PS3 met button mashen, want die buttons van 360 komen niet snel omhoog. Hoe button mash jij dan? Met speciale techniek zoals batterij ofzo? Of gewoon met 2 vingers?

13. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren gewichtheffen een keer gedaan. Zo hadden ze alle spellen moeten doen! Goed uitgewerkt spelletje! Blijft lang leuk om te doen.

Ben inmiddels al op Dag 5 van de Olympics. Maar de 100 en 200 meter Sprint en bijna alle zwemonderdelen zijn voor mij echt onmogelijk. Ik kan moeilijk die snelheid maken of behouden.

14. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Slowmotion kun je gebruiken in Olympics mode voor de loopnummers.

Zwemonderdelen is met de sticks ronddraaien (allebei andere richting, verschilt per onderdeel welke richting). Dat kun je beter doen dan button mashen. Daarbij hoef je echt niet zo gek hard rond te draaien om 1e te worden.

Zitten wel wat irritante dingetjes in deze games

-Bij de tienkamp heb je elk onderdeel een ander ventje
    -Personal bests worden steeds gereset?
    -Olympics mode is irritant. 1 foutje en je kunt alles weer opnieuw doen.

Maar toch vind ik het een goed spel :)

15. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Personal bests worden niet steeds gereset, maar die in de Olympics mode tellen niet mee.

Ik gebruik mijn duimen voor het button bashen, ik waggle daarbij de controller een beetje in tegengestelde richting van het bashen om zo iets sneller te kunnen zijn.

10 kamp is dat idd. jammer bij, waarom niet gewoon steeds dezelfde, hadden ze makkelijk kunnen doen. Ik vind zelf ook het tafeltennis, gewichtheffen en kanoen niet zo geweldig.

Overall vind ik het een erg leuk spel...

16. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Maar die in training mode zijn ook weer anders dan die in competition mode?

Ik heb je btw toegevoegd zodat ik in training mode me kan vergelijken met jouw scores ;)

17. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    Die andere 2 storen mij niet. Maar die laatste wel, want het lijkt me juist wel leuk om ergens die PR's bij te houden. Maar hij saved ze niet om de een of andere reden.

Ik vermaak me super met dit spel. 's ochtends olympische spelen kijken en daarna zelf doen :thumbs:

18. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Tabletennis stoort me wel. Veel te makkelijk en kost enorm veel tijd. Heb al aantal keren 11-1 11-0 gewonnen maar 11-0 11-0 lukt me steeds niet. Dan blijft er dus nog iets over om voor te spelen. Ik sla bijna 90% van de keren een perfect service 8)

Kayakken is een leuke uitdaging.

1500 meter is ook irritant. Veel te makkelijk en toch ben je 3,5 minuut bezig.

Godverdommense tyfuszooi.

Ik denk hij savet die Olympics mode wel automatisch, aangezien ik nergens kon saven. Maar toen ik load game probeerde na terug te zijn gegaan naar het hoofdmenu kon ik weer opnieuw beginnen. Morgen dan maar. Wie heeft deze belachelijke opzet verzonnen? Elke keer moet je weer opnieuw alles doen omdat je niet 4 keer 4e wordt maar 3 keer goud pakt en 2 keer 5e. Tsjonge jonge jonge.

Sen: Zag je invite maar ik kan niet praten omdat ik dan mensen wakker maak. Nu ga ik slapen. We spelen zeker nog online komende tijd!

Laatst bewerkt door een moderator: 11 aug 2008
  19. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    1500 meter makkelijk? Het is mij nog niet gelukt daar het record te lopen...

Volgens mij klopt het idd. dat records bij sommige modes apart worden opgeslagen. Maar omdat ik vooral online en training speel doet alles het gewoon perfect.

Let ook op, het spel is nog veel toffer in multiplayer.

20. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel ook aangeschaft en in mijn bezit sinds verleden donderdag. Leuke game al zijn er paar saaie sportten in. Maar dit werd al in vorige posts vermeld.
    Deed mij enorm herinneren aan Track&Field op de PS1! Sindsdien zijn er niet echt goeie games in die genre uitgekomen.

Maar wat mij totaal niet lukt is het fietsen in team. Daar snap ik dus niet hoe je best een goed tempo haalt. Ik zie bovenaan rechts zo'n bar staan en bijna op einde van die bar zie ik een streep. (ook te zien bij de 800m/1500m)
    Waarvoor is dit? Want ik heb nog nooit onder de 4min 30 kunnen rijden :eek:
    En soms heb ik opgemerkt bij de 1500m dat ineens mijn hart terug vol zat zonder rustiger te lopen. Is er iets dat ik mis ofzo?

Al de rest lukt wel aardig. Alleen bij cajak is het mij nog niet gelukt zonder fouten het einde te halen en bij judo is het ook wel even zoeken voor de juiste toetsen combinatie.

Meeste saaie act:

tafeltennis: wedstrijden hadden in één set gemogen

Deel Deze Pagina