1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beijing 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door *360*, 13 jan 2008.

1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik houd hier ook wel van. Ik hoop wel dat je zoiets online kan spelen tegen elkaar. Simpele spelletjes zoals Track and Field vind ik al leuk. Ik zou erg graag een demo willen zien

2. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    wie zei er hier ps2 grafics?
    Ik vind het er goed uitzien en voor onder de 30 euro haal ik ook zeker deze game. Leuk om in de zomer met wat maten te doen.

3. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal hem ook. Vind dit soort spellen geweldig omdat je sporten speelt waar normaal gesproken geen games van zijn. Ook leuk om je persoonlijke records in de tienkamp te verbeteren.

Sydney 2000 en Athens 2004 ook grijs gespeeld :)

4. BydoR

BydoR XBL gamertag: knackebrod

Leuk Bevonden:
    0
    Buttonbashen totdat de knoppen niet meer werken. Leuk. Ahem. Ik vond buttonbashen als minigame op z'n tijd bij partygames zoals Mario Party, Fuzion Frenzy of Kung-Fu Chaos altijd wel grappig. Maar om dat nou een hele game lang te doen...

5. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Kocht torino 2006 (winterspelen) was helemaal into het schaatsen. Maar toen het eerste mankemebt geen echte namen ja dan maar je zelf erben wennemars noemen. Maar ja zo heette je ook automatisch bij eht schansspringen. Dat is zoiezo een groot minpunt voor mij aangezien ik het lefst met echte namen speel. En het schaatsen was zo ontiegelijk moeilijk. Terwijl het bobslleeen het ene na het andere wereldrecord haalde. Al verbeteren ze de namen van de sporters. En de moeilijkheid van sommige sporten dan is dit voor mij een must have.:b:

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Precies, dat vind ik dus ook. Maar dan heb ik liever de Winterspelen. Ik heb een keer een olympische spelen spel gehad met de Winterspelen, en ik heb flink wat Curling gespeeld. Ik ben vast ook de enige die de afgelopen weken flink wat curling heb gekeken op eurosport. Maar normaal maken ze daar geen spel van, door zo'n Olympische Spelen spel kan je het toch een keer spelen. Dus Peking 2008 lijkt me best leuk, beetje kogelstoten, beetje speerwerpen, prima :) Grafisch is het een tikkie minder, maar het ziet er zeker niet slecht uit

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Mee eens. Met track and field heb ik me ook wel vermaakt. Dit ziet er al beter uit dan de eerste screens. Als dit een 30euro titel wordt haal ik hem wel. Hoewel ik me wel afvraag hoe het ringzwaaien werkt. Met combo's of timing ofzo?

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ziet er best grappig uit.

ik vond vandaag een oude PU met een review van Nagano 1998, dat is echt te lelijk, gewoon grappig:lol:

edit://http://www.arcade-history.com/images/game/3962_1.png

haha:p

Laatst bewerkt: 16 apr 2008
  9. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf zit op atletiek, en vind het echt leuk dat er nou een keer een game komt waarin je atletiek kan doen! :) Hopen dat de besturing verder lekker werkt, het spel ziet er iniedergeval goed uit op deze nieuwe screens zeg! Een stuk beter dan sommige van de 1e serie screens. Ik ben trouwens benieuwd hoe het zit met de licenties van atleten. Zullen er echte namen in zitten eigenlijk?

EDIT: Kijk eens bij de kogelstootster naar haar rechter voet op de laatste screen. Die zit wel raar in de grond ofzo?

Laatst bewerkt: 16 apr 2008
  10. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Torino ook wel leuk. Behalve dat ik dat schaatsen niet kon en dat er maar weinig sporten in zaten. Langlaufen enzo waren ook allemaal wel leuk!

11. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wat was er ook alweer mis met dat schaatsen? Ik herinner me ook dat het niet te doen was, maar waarom?

Supremacy: Winterspelen games vind ik minder leuk omdat er meestal minder onderdelen zijn. Ook ben ik gewoon meer fan van de zomerspelen.

12. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    torino was dat op de 360?

13. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Nee op normale xbox

14. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe screenshots:

15. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er mooi uit hoor :)

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Als ik die screens zo zie, krijg ik best veel zin in het spel
    Maar 60 euro vind ik altijd zoveel geld, voor 30 zou ik hem gelijk halen

17. Mikeeey681

Mikeeey681 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sluit ik me aan.
    Plus dat dit soort spellen vaak ongelofelijke humor zijn met vrienden omdat de scores altijd erg dicht bij elkaar liggen.

Easy to learn hard to master

18. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Zulke games zijn altijd grappig voor een eurotje of 20 :)

19. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk is ie regiovrij. Dan moet dat lukken.

20. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    als de reviews een beetje goed zijn wil ik er wel 60e aan geven.Er zitten veel sporten in dus je krijgt waar voor je geld.

Deel Deze Pagina