1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bekraste CD's repareren

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door koennn, 1 apr 2009.

  1. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    En de Media Markts misschien ook wel:)
     
  2. Henri-Alexander

    Henri-Alexander Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar een gamespeciaalzaak gaan is de meest betrouwbare manier. Met tandpasta kun je ook krijgen dat hij hem helemaal niet meer kan lezen en dan helpt polijsten ook niet meer.
     
  3. Typhoon20

    Typhoon20 Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit bij alle games zo zijn, maar mijn console heeft wat krassen veroorzaakt op een spel en toen ik de console ter reparatie had afgestaan aan MS had ik ook gevraagd wat ik met het bekraste spel kon doen. Ze zeiden dat ik dit bij de fabrikant van het spel kon aangeven en dat ze het spel zouden vervangen. Ik heb die spel vandaag aangetekend verzonden, dus afwachten wat er gaat gebeuren.
     
  4. Henri-Alexander

    Henri-Alexander Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige spelcomputers van Microsoft hebben dat inderdaad. Microsoft zet er gewoon een nieuwe Disc Drive in en dan doet hij het weer. Op elke game zit 90 dagen fabrieksgarantie. Als je huis nog een game hebt liggen, kijk maar in de manual. Vaak staat het voorin of achterin. Je krijgt dus gewoon een nieuwe game. Het kan zo zijn dat je de spelcomputer pas net hebt en dan zal de fabrikant de game misschien naar je terug sturen omdat hij binnen 2 weken of iets dergelijks nog binnen winkelgarantie valt. Gewoon even afwachten :). Mijn Elite heb ik vrijdag ook laten ophalen door UPS door problemen met de Disc Drive. Mijne maakte geen krassen maar las de discs heel moeilijk. Na verloop van tijd steeds lastiger. Kan iets van 2 weekjes duren.
     

Deel Deze Pagina