1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

BElANGRIJK!!!! MOTO GP FINALE PROBLEEM

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alex V, 17 jul 2003.

1. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    :+ O-) *)

2. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2

kan toch:confused:

3. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ja tuurlijk, ik ging er vanuit dat je het ironisch bedoelde. Nu nog trouwens.

Vind het wel vreemd, de beste wint en dan maakt het niet uit hoe of waarmee. Ik ben ervan overtuigd dat de 'heren klagers' gewoon winnen als ze hun kop uit het zand halen en gewoon lekker hun rondjes rijden zondag. Moeten ze alleen niet hun eigen ruiten ingooien.

Vroeger voetbalde ik al en iedereen wilde altijd de mooiste en witste bal uit de zak. Er zaten natuurlijk ook slechte ballen tussen. Ons trainer wist het duidelijk te brengen: Een goede voetballer kan ook alles met een slechte bal. Zelfs met een rol papier waar ze in afrika mee voetballen. Hoop dat dit genoeg zegt...

4. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is nu eenmaal zo geregeld maar ik heb van guus gehoord die weer van iemand van ducyco heeft gehoord dat ze een live netwerk na zouden bouwen. Beetje raar dus. Maar de middag blijft leuk alleen toch een beetje jammer.

5. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vond het al een lam verhaal. My question to you:

Hoe denk je in godsnaam een Live netwerk te kunnen nabouwen?!?

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    _O_

8. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jep jep

iedereen wil graag winnen dat lijkt me logisch

iedereen wil dus ook graag de fijnste omstandigheden om zo goed mogelijk te presteren maar dit kan je niet altijd voor elkaar krijgen.

wees dan iig blij dat je in die finale staat en duskans maakt op die 1000euro en ga niet lopen schelden op de organisatie

9. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Inderdaad Royal

En bovendien, DuCyCo is de baas!

10. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Pak die jongen niet zo hard aan, hij bedoeld het niet zo, hij is alleen een beetje gefrustreerd door het feit dat we nu met de full version spelen

11. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Als die jongen niet zo overdreven reageert, had die reactie ook niet geplaatst geworden.

12. underhunter

Leuk Bevonden:
    0
    nou ja, zal wel leuk worden, moet alleen ff het geld voor een treinkaartje bij elkaar schrapen, kan ik niet meer paintballen, nouja, jammer dan, we zien zondag wel hoe het nou allemaal precies zit

13. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    :) Dan verkoop je MM3 toch en ga je daarvan paintballen?

14. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het is niet het lulligst voor mij. Ik rij gewoon wel maar de mensen die de full version niet hebben kunnen niet oefenen en ik denk dat dat de verschillen wat groter zal maken. Iedereen lag nu net zo dicht bij elkaar binnen een paar secs en nu..... Maar jullie vatten het veel te ernstig op. Kalmeer.

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mwah ik heb nog nooit zoveel asterisks en hoofdletters in 1 post gezien ;)

16. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Mja Tuur om jouzelf te quoten:

Neemt het toch behoorlijk ernstig? Ik snap best als je nu zegt dat je het 'vervelend' vind voor diegenen, maar dat werd niet duidelijk uit jouw eerdere posts en die van je broer.

Om de discussie nog maar eens aan te wakkeren: Volgens mij is het niet mogelijk om in System Link percentages van instellingen in te stellen? Of zit ik fout?

17. underhunter

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, geen sims meer en het botsen zal er zijn. Maar ducyco beslist jongens dus is niks aan te doen.

18. underhunter

Leuk Bevonden:
    0
    nee, je zit goed, je kan geen percentages simulation instellen je kan niet no collisions aan zetten

Het zou helemaal leuk worden als ze engine heat aan zouden zetten hahaha

19. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik had ff gekeken en je kan alleen eigenlijk de banen, laps weer en ai bikes instellen. Dus geen sims en iets van die collisions.

20. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Tegenstrijdige gevoelens!? Is dat altijd als de zon ondergaat daar?

Deel Deze Pagina