1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

BElANGRIJK!!!! MOTO GP FINALE PROBLEEM

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alex V, 17 jul 2003.

1. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    welke aap zit op mijn profiel

2. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    pfff...}:]

3. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Ja altijd.

4. underhunter

Leuk Bevonden:
    0
    Tuur, zat je op mijn profiel??

5. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Je was hier nog ingelogd nekje. Heb je er alweer uitgehaald.

6. underhunter

Leuk Bevonden:
    0
    ok, dan is het goed

7. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ten eerste heb ik dit gepost om de anderen op de hoogte te brengen van de verschillen en niet om de organisatie af te kraken. Ik heb daar wel kritiek op, maar dat hebben we allemaal wel ivm de late bekendmaking. Daar hebben ze hun excuses voor gemaakt dus no hard feelings.

En jullie hebben makkelijk praten met dan kom je toch niet. Wij hebben wel weken zitten oefenen voor jan aap. Dus nou kom ik ook. Ik vind het nog steeds hardstikke leuk hoor, daar niet van, alleen ik vind de spanning er nu wat uit. Ik vind alleen de gameplay verneukt, niet het event voor alle duidelijkheid.

Maar wat heb ik aan die snelle rondjes als ik ze niet kan realiseren doordat nu de regels helemaal worden aangepast waardoor ik in de eerste bocht door een foutje van iemand al stof lig te happen. Zo'n regel van onder voorbehoud staat er trouwens altijd standaard bij, ik ging er niet vanuit dat daar ook gebruik van zou worden gemaakt. naief dus.

het is gewoon niet goed geregeld. En dat heeft niks met brutaliteit te maken dat ik daar wat van zeg. De gameplay is totaal anders nu en ik vind dat ik daar terecht kritiek op mag leveren. Waarom ik zo pissed ben is omdat de organisatie niet eens wist dat er verschil zat in gameplay. Ze hadden gewoon ff bij Tuur of iemand anders die t goed kon dit ff kunnen checken. Ik denk dat zij alleen wisten dat er met collisions aan gereden zou moeten worden.

En wouter waarom gooi ik mijn 1000 euro te grabbel? Denk je nou echt dat omdat ik wat commentaar heb op de organisatie ik gebanned word. (Vond die hele zin beetje vreemd btw) Dacht het niet want we vinden het allemaal lullig, ik zeg er alleen wat van. Ik had vrij veel kans om hoog te eindigen omdat ik geoefend had. Nu is dat voor nix. Mochten ze me toch willen bannen moeten ze dat nu zeggen als het ook al verboden is om een mening te hebben.

En via live om daar nog even op terug te komen was toch net zo goed mogelijk als system link? Je hebt dan alleen een T3 verbinding nodig. Je kunt dan op precies dezelfde manier verslag doen als bij system link. 8 xboxen op een wan ipv een lan. Dat zie je niet van de buitenkant 8) alleen speel je met de oude regels zoals we die eerst ook gebruikten in de voorrondes...Iedere universiteit leent haar locatie op zondag echt wel uit.

Maar goed enough said. er is toch nix maar aan te doen dus laten we er maar een leuke dag van maken dan. End of discussion.

Laatst bewerkt: 18 jul 2003
  8. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Natuurlijk je hebt een punt, meerdere punten zelfs, maar de manier waarop je dat duidelijk maakte was tamelijk agressief. Maar, ook al heeft het misschien geen zin, misschien kunnen we praten over andere mogelijkheden.

Tuurlijk racen staat voorop, maar in de huidige situatie lijkt mij alleen een Single Race een optie waarbij je de tijden opschrijft en vergelijkt. Maar dat neemt wel het hele racegevoel weg.

Wat nu de grootste ramp zou zijn is dat in de absolute finale de één de ander er in de laatste bocht uitknalt. Ik denk dat er dan meer klappen gaan vallen...

9. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Maar aangezien ze nu een andere versie gebruiken is single race denk ik helemaal niet meer leuk. Gewoon meerdere races rijden en degene met de meeste punten wint. Of zoiets.

10. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Nou t was niet agressief bedoeld. Dan daarvoor mijn excuses als dat wel zo overkwam :) Maar t verschil in kwaliteit komt grotendeels uit de slides en dat vind ik zo ontzettend jammer. Ik ben ook vrij snel daardoor en nu rij ik echt als een oud omatje. Ik zie mezelf nu echt wel 17e eindigen of zo. En met de demo was een top 5 plaats zeker goed mogelijk voor me... Op tijden gezien rij ik maar 6 tiende trager op het record dan king tuur namelijk.

Ik denk dat de punten wel duidelijk zijn, ik denk alleen dat de organisatie er zo kort van tevoren niks meer aan kunnen doen. Ze hebben zeker hun best gedaan als ik hoor dat ze grote tv's hebben geregeld, het is gewoon de onwetendheid van de patch die alles door de war schopt. Jammer maar helaas. Ik ga gewoon morgen mijn best doen op de full version, kijken wat ik er nog van kan bakken.

Ik vind het zowieso leuk om iedereen van Live nu eens in het echt te zien. wouter, sonic, dark sc. etc. Kom echt niet voor het geld want dat win ik toch niet.

11. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Hmm We zullen zien zondag. Het duurt van 12.30 tot 16.00 dus ze zullen wel wat in petto hebben :eek::confused::) Tis gewoon lastig dit..

Ontspanning: Ultieme Stunt Mode MGP haalde het net niet in volledige versie, PMGP

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Holy crap dat is de shit! Wil ik ook :eek:

13. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou je nu 17e worden ? je bent toch niet de enige die zich moet aanpassen ?

14. underhunter

Leuk Bevonden:
    0
    zekers, waarom hebben ze dat er nou niet in gepleurd

[EDIT]: die jump heb ik het over

15. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Wat een drama allemaal.:eek:

Maar ik kan het begrijpen, ik heb ook alleen maar de demo en heb me in een maandje suf geoefend op Mugello. Nu rij ik eindelijk redelijk, is de versie die we spelen iets anders. Dit gebeurde me ook op de PU-awards. Maar ja, toen kwam ik er ook door dus er valt mee te leven. Punt is, ik begrijp dat de toprijders bang zijn. Als je in de finale tegen Tuur rijdt, weet je wie de beste is (en waarschijnlijk) gaat winnen. Tenzij iedereen met respect gaat rijden is er een grote kans dat Tuur (en anderen) bewust van de weg worden gereden. Maar aan de andere kant, het maakt het wel spannend: Eerst stonden de eventuele winnaars bij voorbaat vast, nu is er misschien iets mogelijk voor de minderen....En dan bedoel ik niet dat je iemand van de weg af hoeft te rijden, je kan ook profiteren van een botsing tussen de nummers 1 en 2.

Het liefst zou ik trouwens nog wel willen oefenen, maar ik ken niemand met MGP1. Vandaar mij vraag: "Is er nog iemand met het hele spel (liefst uit de omgeving Rotterdam) die met/tegen mij wil oefenen????" *)

16. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    What the Hell? Een f*cking maand oefenen voor jan met de korte klote naam!

*frustratie

:mad:

Damn powersliden ging net zo lekker...beter gaan ze dit nog last-minute veranderen, dat kan nog best als ze dat gewoon even plannen, 48uur is veel tijd.
    Ik dacht dat de MS-wizkids wel zouden weten hoe zij een Live-netwerk konden namaken...

Nog erger is het feit dat ik een vrij agressieve rijder ben, en ik niet echt weet wanneer ik er wél, en wanneer ik er niét langs kan, zonder een botsing te veroorzaken. Maar het is ook weer zo vervelend om me zo in te houden bij het racen, want ik wil er wel voor gaan.

En bovendien hebben velen van jullie het nu nóg makkelijk! Jullie hebben de full-version en jullie weten hoe dat gaat, ik heb er geen weet van!

Ik dacht dat dit voor iedere Live-gamer even toegankelijk was, door het feit dat je alleen de demo mocht gebruiken, en alleen demo-bikes. Nu gaan we alsnóg met de full-version spelen...
    Er stond toch niet voor niets dít bij de spelregels: "Er wordt gespeeld met de Demo versie van MotoGP die je gratis bij de aanschaf van je Xbox Live pakket hebt gekregen (spel staat op de starter disk). Iedereen is verplicht met deze disk te spelen."

Ik durf trouwens te wedden dat we niét op Mugello gaan rijden, Jerez maakt betere kans omdat die eerder te unlocken is, net als op de PU-awards dus.

Nu snap ik wat Tuur in het andere topic bedoelde met 'onaangename verrassingen' gelijk heb je gekregen!

Voor degene die niet zó veel hebben geoefend maakt het niet zo veel uit mischien 'dan kom je toch niet' is wel een erg laffe uitspraak, júllie maken meer kans ja, de échte snelle als RAPPE, Alex en Tuur minder. Ik heb me helemaal debiel gespeeld op de demo en dat kan je achteraf zien als 'lomp' en dat is het blijkbaar ook, damn wat was dát fucking zonde van mijn tijd geweest! De finales zelf worden dus wel spannender maar ook oneerlijker, ik vrees dat dit een ouderwets beuk-tournooi gaat worden...

Ik dacht dat de opzet van het toernooi was dat ze de snelste, de beste van Nederland te pakken wilden krijgen? Blijkbaar niet.

Mijn hoop is nog steeds dat Alex V een misverstand de wereld in heeft geholpen en dat we alsnog met de demo gaan spelen, er staat géén full-version achter MotoGP en dat is mijn hoop dat het nog goed kan komen...met de Xboxen zat namelijk (*kuch) ook even iedereen fout, of we die mee moesten nemen of niet.

Dit neemt overigens niet weg dat we een héél gezellig middagie tegemoet gaan, ik ben alleen NOGAL pissed dat ik al mijn tijd heb lopen verknallen...

17. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik dus ook. Maar er staat wel system link en dat betekent dus full version. Als je pas 2 dagen van tevoren een locatie hebt heb je niet echt veel tijd meer om dat te regelen met dat live-netwerk. Zou trouwens ook weer duurder worden dus het staat bijna vast dat we met de full version spelen.

18. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Royal ik zal het nog ff uitleggen. Iedereen moet zich aanpassen dat is waar. Maar er waren al veel mensen die niet goed waren in powersliden. Het verschil tussen mij en die anderen zit in het powersliden. Als dat niet kan heb ik dus meer nadeel dan de rest. Die hoeven zich minder aan te passen. Niet powersliden kost mij 2 seconden. En JEREZ???? Die heb ik al superlang niet meer gespeeld? WAaaahhh

19. underhunter

Leuk Bevonden:
    0
    helaas, en ik vind het nog het lulligst voor mensen zoals guus, die het hele spel niet hebben, ja, oke, ik heb het ook niet, maar ik kan het altijd nog bij tuur gaan spelen, en ik weet dus ook hoe het speelt

20. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, mij leek het juist leuk dat het erg spannend tussen mij en guus zou worden maar nu heeft hij het hele spel niet dus dat haalt de lol voor mij wel een beetje weg.

Deel Deze Pagina