What the Hell? Een f*cking maand oefenen voor jan met de korte klote naam!
*frustratie
Damn powersliden ging net zo lekker...beter gaan ze dit nog last-minute veranderen, dat kan nog best als ze dat gewoon even plannen, 48uur is veel tijd.
Ik dacht dat de MS-wizkids wel zouden weten hoe zij een Live-netwerk konden namaken...
Nog erger is het feit dat ik een vrij agressieve rijder ben, en ik niet echt weet wanneer ik er wél, en wanneer ik er niét langs kan, zonder een botsing te veroorzaken. Maar het is ook weer zo vervelend om me zo in te houden bij het racen, want ik wil er wel voor gaan.
En bovendien hebben velen van jullie het nu nóg makkelijk! Jullie hebben de full-version en jullie weten hoe dat gaat, ik heb er geen weet van!
Ik dacht dat dit voor iedere Live-gamer even toegankelijk was, door het feit dat je alleen de demo mocht gebruiken, en alleen demo-bikes. Nu gaan we alsnóg met de full-version spelen...
Er stond toch niet voor niets dít bij de spelregels: "Er wordt gespeeld met de Demo versie van MotoGP die je gratis bij de aanschaf van je Xbox Live pakket hebt gekregen (spel staat op de starter disk). Iedereen is verplicht met deze disk te spelen."
Ik durf trouwens te wedden dat we niét op Mugello gaan rijden, Jerez maakt betere kans omdat die eerder te unlocken is, net als op de PU-awards dus.
Nu snap ik wat Tuur in het andere topic bedoelde met 'onaangename verrassingen' gelijk heb je gekregen!
Voor degene die niet zó veel hebben geoefend maakt het niet zo veel uit mischien 'dan kom je toch niet' is wel een erg laffe uitspraak, júllie maken meer kans ja, de échte snelle als RAPPE, Alex en Tuur minder. Ik heb me helemaal debiel gespeeld op de demo en dat kan je achteraf zien als 'lomp' en dat is het blijkbaar ook, damn wat was dát fucking zonde van mijn tijd geweest! De finales zelf worden dus wel spannender maar ook oneerlijker, ik vrees dat dit een ouderwets beuk-tournooi gaat worden...
Ik dacht dat de opzet van het toernooi was dat ze de snelste, de beste van Nederland te pakken wilden krijgen? Blijkbaar niet.
Mijn hoop is nog steeds dat Alex V een misverstand de wereld in heeft geholpen en dat we alsnog met de demo gaan spelen, er staat géén full-version achter MotoGP en dat is mijn hoop dat het nog goed kan komen...met de Xboxen zat namelijk (*kuch) ook even iedereen fout, of we die mee moesten nemen of niet.
Dit neemt overigens niet weg dat we een héél gezellig middagie tegemoet gaan, ik ben alleen NOGAL pissed dat ik al mijn tijd heb lopen verknallen...
Laatst bewerkt: 18 jul 2003