1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

BElANGRIJK!!!! MOTO GP FINALE PROBLEEM

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alex V, 17 jul 2003.

1. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind het ook maar een rare zaak dat ze eerst alles over die demo gooien en dan met een andere versie zouden gaan spelen. Ik denk echter zelf dat ze er gewoon geen idee van hebben dat er verschil is tussen de demo en de hele versie. Je zou natuurlijk ff die organisatie kunnen opbellen en het hele probleem uitleggen, met hier zitten klagen schiet je iig helemaal niets op.

en ik neem aan dat als ze niet van dit verschil op de hoogte waren en je dit goed onder woorden brengt ze misschien nog wel wat veranderingen kunnnen aanbrengen.

2. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    MS heeft zat geld, dat is waarschijnlijk geen probleem @ King Tuur. Ze kunnen nog best snel een T3 regelen.

Ik hoop nog steeds dat ze met system link bedoelen dat ze ze linken, en toch het live netwerk gaan namaken, dan zijn ze toch ook gelinkt? (valse hoop)8)

Nouja ik kan in ieder geval niet stellen dat ik het klote vond om zo veel te oefenen, was wel leuk, zeker die keer met Alex, dus het is niet helemaal een verspilling van mijn vakantie geweest, bovendien weet ik voor mezelf nu toch wie er het beste is en waar ik sta, dat is opzich ook belangrijk, dat je weet dat bijv. Alex toch beter is, ook al is-ie dadelijk van de baan gebeukt.

*probeert positief te blijven

Laatst bewerkt: 18 jul 2003
  3. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en al zou microsoft het geld niet hebben, een universiteit heeft ook zo'n verbinding en dat mag je echt wel gebruiken op zondag als je het lief vraagt

4. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Mmm denk niet dat MS zijn budget daarvoor gaat uittrekken... Kan je zeggen dat het al heel wat is, die 1000 euro! En in principe is System Link een nagemaakt Live Netwerk, alleen kan het niet met de demo en instellingen. Jammer. ...

5. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Topic opgestart:
    operation: last hope

Ik weet alleen wel zeker dat ze niet nu nog van locatie wisselen @ nek.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Vraagje voor de PU rijders; Reed men daar ook met de volledige versie of over een namaak Live-netwerk?

7. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Uit mijn eerder post ( 9.48 ) valt op te maken dat het daar ook om de full-version ging. Iemand anders heeft dat geloof ik ook al gezegd.

Edit: Gerrit heeft iig onze kritiek gelezen, hopelijk gaat hij nu nog kijken of hij wat kan veranderen.

8. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Dit berichtje Gerbo, klopt helemaal, maar ze hadden het best eerder kunnen brengen qua info.Dan hadden we geweten dat er niet alleen maar witte ballen in de zak zaten.Het is toch vreemd dat je de voorrondes met het ene spel speelt waarna de finales met een ander.Wat dat betreft snap ik het geklaag wel.Maarja boys we got to play yhe cards that are dealt.Iedere finalist die niet in het bezit is van de volledige versie is van harte welkom om ff te komen oefenen bij mij op me nwe.tv.:)

9. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Op de PU Awards was het inderdaad een netwerkje over de Full Version. Ik moet zeggen dat ik geen verschil kon merken... Maar goed, ik heb het te weinig gespeeld en er niet echt op gelet.

Nu maar een reactie afwachten van de organisatie. In het uiterste geval wordt alles uitgesteld, maar ik denk dat we het hiermee moeten gaan doen, en eerlijk gezegd heb ik er weinig problemen mee, maar nu spreek ik alleen voor mezelf. Ik snap ook de situatie van Guus.

10. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, ons verschil zat en zit voornamelijk in het powersliden ik ben de laatste tijd daardoor nóg véél sneller gaan rijden dan op de kwalificaties, voor niets dus. Het zelf schakel verschil tussen ons is nu dus ook te verwaarlozen, ik durf te wedden dat je me er nu uit rijdt...als ik je niet per ongeluk van de baan beuk, that is...8)

*zucht bijna middag, ik hoop nog steeds op een misverstand...

11. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan blijf ik bij nog mijn standpunt.

het is gewoon een kwestie van van tijd / geld wat je erin steekt om te oefenen ... ik had ook 3 weken kunnen oefenen in de demo van moto gp bij de voorrondes. powersliden en alles erbij, ik heb er voor gekozen dat niet te doen

als je nu zo graag wil oefenen en zo graag wil winnen dan koop je toch ff moto gp 1 ? hoe duur is dat nou 20 euro ofzo ?

begrijp me niet verkeerd ik snap jullie wel .... maar heb ook een beetje begrip voor de organisatie.

eigenlijk zou het leukste zijn een baan te doen waar nog NIEMAND op geoefend heeft ... dus gewoon bekend maken daar zo zondag.

dat lijkt me dan eerlijk ? aangezien niemand kan oefenen ... en je kan zien wie het snelst zich aan een baan went en die is dan toch met oprecht de beste?

ennneeh .....

ik ga toch op vanavond op vakantie dus als iemand motogp 1 wil lenen/kopen ... moet ie maar ff langs enschede komen :p

12. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Oja en mensen zoals Tuur en Alex hebben het spel niet al zoiezo al heel vaak gespeeld:confused: Zoiezo ligt aan het spel wennen zelf al aan hoeveel je andere games speelt en hoe snel je dingen oppakt, dit slaat dus nergens op wat je wilt zeggen. Wil je een n00b strijd zien ofzo?

Maargoed jij zit niet eens in de finales dus ja, wat zoek je hier eigenlijk, tuurlijk hebben wij enorm veel respect voor de organistatie, die blijft natuurlijk nog steeds erg wreed en het wordt ook een hele gezellige middag, maar dit is een beslissing waar de finalisten het over het algemeen niet mee eens zijn en trouwens vind jij het niet logisch om te oefenen voor (een grip op) 1000euro?

13. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Is er in een keer niemand meer op live.
    beetje oefenen?
    Of zit iedereen te wachten op een uitsluitsel dat mischien morgen pas gaat komen?

14. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom wel ff:)

15. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha mag ik mijn mening niet geven omdat ik niet in de finale zit ? rot toch op man

ga jij bij een potje voetbal ook zeuren ja die jongen is beter omdat hij er langer opzit ? of hij is ouders dus heeft meer kunnen oefenen

je zei net dat je 3 weken nodig had om 1 baan te leren kennen ...

hebben alex en tuur geen leven dat ze elke baan uit hun hoofd kennen dan ?

kom op man je lult je zelf vast ... jij hebt vast en zeker ook motogp2 dan ken je de banen ook wel.

het leven is hard, echt waar.

zo is ''sport'' nou eenmaal niet alles kan gaan hoe jij het wil

16. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    ---

Laatst bewerkt: 9 jun 2005
  17. RAPPE

RAPPE Guest

Damn,ik zie nu net pas dat er gespeeld gaat worden met de full version en aan gezien ik die maar hooguit 3 dagen heb gespeeld om alles te unlocken voor m'n custom heb ik 'm nog eens in m'n box gegooid;Het is echt een verschil van dag en nacht,met de demoversie geef ik gas met de stickjes en schakelen doe ik met de triggers,deze instellingen zijn met de full version helemaal niet mogelijk|:- ,nu moet ik of automatisch schakelen of schakelen door op de stickjes te klikken en dat werkt echt niet want als je een beetje fanatiek stuurt zit je ineens 2 versnellingen te laag.En dan nog eens het powersliden;totaal anders,het is gewoon een ander spel.Maarja als er niets meer aan gedaan kan worden moeten we het hiermee doen.Ik hoop in ieder geval dat het wordt uitgesteld om alles alsnog goed te laten verlopen zodat iedereen straks tevreden terug kan kijken op het championship.:confused:

18. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    ---

Laatst bewerkt: 9 jun 2005
  19. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit dus echt zware bullshit en ik weet nu ook niet zeker of ik er uberhaupt nog wel heenga. Dat treinkaartje kost mij 35 euro, en als we dan zo gaan rijden zoals het grootste gedeelte niet gewend is dan zuigt dit flink hard. Ik wil rijden zoals ik gewend ben, en dat is met de demo. Ik wil kunnen powersliden enz. enz. en niet met deze onzin te maken hebben.

20. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Amen brother. Lazz you're the man.

Deel Deze Pagina