1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

BElANGRIJK!!!! MOTO GP FINALE PROBLEEM

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alex V, 17 jul 2003.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ga ff ergens anders paranoïa doen zeg - Ik begrijp de problemen volledig maar ik ben/was tegen op de manier waarop jullie dit kenbaar maakten. Om mij dan meteen met Twi als boosdoener te zien? Helemaal als je bedenkt dat jouw vete met Twi om iets heeel anders gaat :{

2. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    ---

Laatst bewerkt: 9 jun 2005
  3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Kwam misschien vooral door de opeens opkomende energierijke posts van jou, Tuur en NEK - Ik heb ook geen problemen met jou, en zie ook graag dat jullie adviezen en opmerkingen worden gehonoreerd. Alleen die eerste agressieve posts zette mij aan tot een wat agressieve reactie - Het is niet altijd mogelijk precies te kunnen aflezen met wat voor een intentie iets is geplaatst :)

Vriendjes? ;)

4. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    alex knul dit is internet neem niet alles te serieus.

maar ik mag me niet meer mengen in deze discussie aangezien ik toch niet in de finale zit dus ik weet toch nergens wat van af !

5. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Djeezz. Nou laten we alstublieft even rustig blijven allemaal en niet met vingertjes gaan wijzen. Ik heb daarstraks even een Real Laps Race gedaan op Mugello met Walker en kwam tot 1.35.433 Verder een stuk of vier rondes onder de 1.36, de rest gewoon 1.36.2 ofzoiets. Maar goed, ik weet ook dat je met de spanning van zo'n finale nooit perfect rijdt. Ik denk dat het soms nog meer op improvisatie uit gaat komen..

6. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga zo op vakantie

ik wens IEDEREEN veel succes tijdens de finale dat de beste mag winnen en de slechtste verliest.

als ik terug kom hoor ik wel wie er gewonnen heeft en wie niet ! wie weet waneer het uitgezonden wordt ? ik dacht volgende week zondag of niet ? zijn er daarna nog herhalingen ? maandag, dinsdag etc ?

7. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ow das ook nog zoiets...ze kunnen het lastig verschuiven op de langere termijn, want ze zitten met die uitzendingen. In ieder geval, fijne vakantie Royal

8. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    *zucht, dit maakt het allemaal nog striester.
    - Ik heb NOOIT gezegd dat je drie weken nodig hebt om een baan te leren, dus weet je feiten en beschuldig me niet van dingen die ik niet gezegd heb.
    - Ik heb GEEN motoGP2, dus ik lul me niet klem, eerder jijzelf
    - Het voorbeeld dat je geeft met die ouders heeft weinig te maken met de contekst aangezien je de situatie juist omdraait ik zeg toch ok niet dat Tha NEK zeurt dat ik sneller rijdt omdat ik vaker oefen?:confused:
    Oftewel: je kunt je inderdaad maar beter NIET mengen met de discussie.

Fijne vakantie:)

Anyway wat ik nu ook heel ghar vind is dat je je knopjes niet kan instellen...niet schakelen en met 'a' gassen is dan voor mij nog de enige optie, waarmee ik alweer een aantal seconden advantage mis en een aantal secondes skill per rondje tenniet worden gedaan.

Voorderest gaat het rijden zonder powerslide nog niet eens zó slecht, dus dat maakt opzich niet zo veel uit, het was net wel bijzonder irritant door Zexy Tinman uit de eerste bocht te worden gebeukt...

De uitzendingen worden in de week van 28 juli uitgezonden.

Laatst bewerkt: 18 jul 2003
  9. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0

nuff said ... ook erg grappig over een type foutje van mij te vallen.

ik denk dat wouter of gerbo gaan winnen aangezien hun redelijk rustig blijven _O_

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Neh ik denk het niet :)

11. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap je punt niet, dat was idd frustratie...en trouwens het is ZIJ en niet HUN, dus ga mij maar niet pakken op spelfouten.

Fijne vakantie:)

Zij blijven rustig omdat ze niet al te veel hebben geoefend voor de finale in toch dezelfde kansen krijgen omdat IEDEREEN een stap terug moet doen, en dat terwijl mensen als ik, Tuur en Alex ziek veel hebben geoefend op Mugello en het nu lullig is dat we uiteindelijk tóch dezelfde kansen krijgen als mensen die niet veel hebben ge-oefend. Dat neemt niet weg dat ik ze de prijs van harte gun hoor:)

Het is vervelend om een grotere stap terug te doen dan anderen, als je snapt wat ik bedoel.

12. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Haha nou dat zou ik niet zeggen, in eerste instantie zou ik geen kans maken tegen 4, 5 rijders die zeker sneller zijn, maar op deze manier schuift alles inderdaad een beetje inelkaar. Het wordt spannender en dringen aan de top, maar ik blijf er bij dat de mannen uit Brabant, of Guus, gewoon kunnen winnen.

Echter hebben een aantal ontwikkelingen wel in mijn voordeel gewerkt als je dat graag wil horen.

13. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jij snapt het idd niet nee pak ik jou op een spelfout?

maarja ik lees wel verder ... bartje neemt het zo wel van me over :+

14. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Thank you God!!!!

Onze stem telt en dat blijkt, dit gezeik op het forum begint eindelijk te werken

http://motogp.ownage.nl/spelregels.asp

Whaaa wat een opluchting 10 maal hoera voor Gerrit!!!

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Wie gaat er mee een potje oefenen?}:] *)

15. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Right, vergeet alles maar wat ik eerder heb gezeg :cool: Ze mogen trouwens wel een verdomd goede connectie hebben daar dan?! In het hartje van Amsterdam?

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het gaat uiteindelijk om de peer-to-peer verbinding die wordt opgezet, dus er moet wel 'iets aanwezig zijn maar heel veel problemen zal dat niet met zich meebrengen dnek

17. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens hoe flex ze de pouleverdelingszooi hebben gedaan, telkens de vier beste door, is dat eerlijk of wat!!!

Ze hebben zelfs naar mijn post op het gamekings forum geluisterd waar ik zij dat ze van elke 4, 2 door moesten laten gaan. Ow wat houd ik van deze organistatie:D (of ze waren het al van plan natuurlijk, in elk geval ben ik dus niet achterlijk:D)

Beetje jammer dat ik tegen RAPPE, King Tuur en Dutch Destroyer moet:) Maarja ik kan het dan wel halen om vierde te worden:)

PS ik stel aan iedereen voor dat we weer vriendjes worden*)

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Waar staat finale-poule-indeling?

19. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    http://motogp.ownage.nl/spelregels.asp

Onee je hebt gelijk, maar ik ging ervan uit dat de heats ook meteen de poule-indeling zouden zouden zijn, maar er is kans dat dat niet zo is (waar ik op hoop)

20. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Oke vriendjes :p :p *)

Deel Deze Pagina