1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

BElANGRIJK!!!! MOTO GP FINALE PROBLEEM

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alex V, 17 jul 2003.

1. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Toch denk ik dat de kans groter is dat het wel zo is, dan zit ik dus bij popov en lazz, nouja, nou moeten ze het natuurlijk wel over live doen, want het is nog steeds niet zeker

2. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik hoop maar dat ze het over live doen. Dan is al het gezeur toch nog ergens goed voor geweest. Is leuker voor iedereen als het mogelijk is. Zowel voor de organisatie als voor de spelers.

3. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Spelers blij, organisatie blij, MS wilt natuurlijk wél gelukkige gezichten op TV, vandaar:)

Dit gezeik en mijn 'hoop' (:p)heeft dan uiteindelijk toch voor een goed eind gezorgd! Of is er nog iets wat roet in het eten gaat gooien! Zie het traks, in de laatste aflevering van: "DuCyCo en de boze wiggetjes!"

4. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    zie je nou wel als je gewoon normaal met die mensen praat valt er van alles te regelen:cool:

5. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze het naar heats indelen, dan denk ik in de eerste ronde wel bij de eerste 4 te kunnen zitten :) Dat is al wat....

6. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik hoop het ook :cool: Benieuwd naar de spelregels die noh niet bekend zijn.

7. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik stel voor dat deze topic gesloten wordt

of dat iig de titel/eerste posts veranderd worden ... die zijn namelijk niet ten goede van de organisatie

8. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    :confused: Nahj hoewel dit forum dik onder de dictatoriaale plak zit denk ik niet dat dit gefilterd hoeft worden hoor, het is toch allemaal ''goed'' gekomen?! :cool:

9. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Uhmm nee er staat niet echt iets negatiefs in die post als je ze goed leest. In die van mij tenminste niet... Alleen de verschillen die een negatief effect hebben op de gameplay. En ik zou de thread pas sluiten als er definitief zekerheid is over de versie die gebruikt gaat worden.

Laatst bewerkt: 18 jul 2003
  10. underhunter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het ook niet echt negatief, en dat dutch cyber combination hem uit het toernooi zou gooien vond ik al helemaal vergezocht, hij zegt alleen dat hij het een beetje slecht vind geregelt

11. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Wat kunnen ouders toch een pain in the ass zijn. Ik vroeg of ik de treinreis helemaal zelf moest betalen, zegt mam:

"Moet je dan naar Amsterdam, wie neem je dan mee? Niemand? Ik weet niet of ik dat dan wel zo'n goed idee vind!"

Ik ben 17 jaar en zou dus niet alleen naar Amsterdam mogen, kheb nog nooit zo'n grote bullshit gehoord.. Vrees dat dit uit het raam klimmen wordt ofzo... Ouders.. :mad:

12. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zou hier haast op willen terugkomen, maar mekker jij maar verder wat die boze twi je nu allemaal voor onrecht aandoet. Dan doe ik wel normaal tegen de mensen die ik wél 1000 euro gun.

13. underhunter

Leuk Bevonden:
    0
    kom kom, vrede op aarde

14. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Simpel: ga met RAPPE, dat is ook een Lim(/ham?)burger. Problem solved:p

En mensen alsjeblieft even niet meer dat kinderachtige gezeik, damn, ik begrijp de reacties ven beide kanten in het begin, en ook het probleem van de organisatie. Vrede op aarde idd, ook al is het dat toch niet:)

Het probleem is bijna opgelost (nog niet zeker) en ik stel voor dat er géén gezeik meer komt (zeker niet van de kant van de mensen die we zondag helemáál niet tegen gaan komen graag) Flamen en bashen doe je maar lekker op het gamesen forum.

15. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    :confused:

Dit is een openbaar forum, als je geen commentaar wilt en alleen incrowd-reacties, begin je je eigen forum maar.

16. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
  17. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Nou iedereen kappen dit is niet de plek om meningsverschillen over persoonlijke zaken uit te vechten...dat doe je zondag maar ;)

Lazz, best klote maar je zal je ma toch moeten overtuigen. Begin gewoon met te zeggen dat je nooit problemen hebt gehad dat je best alleen kan, je bent immers als 17 :eek: en dat alles heel duidelijk geregeld is. Misschien kan je iemand uit de buurt vinden Horst, waar is dat? die ook naar de finale gaat. Zou wel geluk zijn.. Maar het is echt niet gevaarlijk ofzo in Amsterdam of in de trein hoor :p Zeker niet op zondag :cool:

18. Massiv

Massiv _O_

Leuk Bevonden:
    0
    maar mag je niet iemand meenemen dan??
    bv. alleen je pa ofzo???

19. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Denk wel dat ie meemag hoor! Gewoon aardig vragen als je aankomt! Hij hoeft verder natuurlijk niks. Zullen ze vast niet moeilijk over doen, je moet alleen niet de hele familie meenemen. Je kan ook gewoon je pa Amsterdam in sturen. Is genoeg te doen om hem een middagje bezig te houden en om 16.00 pikt ie jou dan weer op ;)

20. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Er mogen zo veel mensen komen kijken als daar intresse voor is dus neem je ma, pa, broertje, zusje enweet-ik-veel wat je daar nog meer allemaal heb mee als je dat wilt, that is:)

Dus LaZZ neem je mâ mee dan hebie dat gezeur ook niet:)

Deel Deze Pagina