LOL @ WouteR Enneh ik vind toch wel dat we zondag voor Gerrit moeten zingen voor alles wat hij voor ons gedaan heeft, om het ons naar onze zin te maken, vinden jullie niet? "Gerrit bedankt, Gerrit bedankt"...dat kan iedereen wel zingen dus dat lijkt me nou eens een puik idee
Laten we Guus toch in zijn eentje kwaken (leuke zinsspeling), daar is hij, zoals jullie allemaal weten heel erg goed in
Meisje hier uit de buurt wou wel mee, vond het wel tof en had wel zin om naar Amsterdam te gaan.. Dus waarschijnlijk gaat zei mee, problem solved.
kreeg net een mailtje van iemand van ownage, verbinding daar blijkt stabiel genoeg voor een levend finaletje...BETER... Voor de gene met autotie, parkeren schijnt klote te zijn, straat is daar nml. opgebroken .Zal zo ff dichtsbije parkeerding posten.
Voor het evt. parkeren aldaar. Prins Hendrikkade 20 a (voorzijde CS) 1012 TL 020 – 638 53 30 475 Ondergrondse beheerde parkeergarage 24 uur open € 3,00 per uur of een gedeelte daarvan € 32,00 per dag MuntenBiljettenCreditcardChipknip
Ghehe, nee dan wel met Tuur, anders durf ik het niet Heej waarvoor heb ik dát mailtje niet:{ Parkeren is duur, maarja daar betaal ik wel aan mee
Ik heb ook dat mailtje niet maar ik had wel gevraagd of ze daar Xbox Live Accounts hebben en ze hebben daar 8 Live Accounts dus in principe hoef je niets zelf mee te nemen, of je moet denken dat je een nieuwe PB gaat rijden