1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

BElANGRIJK!!!! MOTO GP FINALE PROBLEEM

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alex V, 17 jul 2003.

1. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem zoiezo mijn account mee, account recovery is ook een goede mogelijkheid...ik wist niet eens dat dat kón maar ik heb het net even geprobeert en het is wel chill.

En dat je zingt mee is gerâje:p

2. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0

Ik neem zoiezo mijn account mee, account recovery is ook een goede mogelijkheid...ik wist niet eens dat dat kón maar ik heb het net even geprobeert en het is wel chill.

[word gramatica controle]En dat je zingt mee is gerâje[correct] =en dat je meezingt is je gerâje[/word gramatica controle]

3. literal

literal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maareh mag je ook je eigen joystick meenemen???

ik race met zo'n kleinere

( je hoeft geen spel ofzo mee te nemen toch)

ennuh jah dat was het wel

4. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Spel hoef je niet mee te nemen, dan was dat wel vermeld. Als je echt met de S wil spelen is het slim om er één mee te nemen. Geen idee waar ze mee racen, ik hoop met de XXL :cool:

5. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ze pas net teruggemaild. Ik had weer eens te snel gelezen en eroverheen gelezen dat je terug moest mailen dat je komt. Maar ja t zal nog wel op tijd zijn denk ik.

6. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Denk ut wel. Ben benieuwd hoeveel mensen daadwerkelijk komen. Van dit forum zijn het er misschien 10 ofzo maar van die anderen hoor je niets... Marius en Jeroen sowieso al niet, anderen hoorde ik twijfelen. Hoop dat zoveel mogelijk komen :)... :eek:

7. underhunter

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, bij mij ook, ik had niet gelezen dat ik ze terug moest mailen, omdat ik dacht; dat is toch informatie die ook al op de site staat, ik heb ze pas net teruggemaild

8. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net trouwens ff gekeken wat voor locatie dat bitterzoet cafe/bar is... dat is dus echt wel zwaar vetjes. Mijn nichtje woont er zowat naast, en die zei dat het nog niet zo lang open was en een van de "hipste tenten" van a'dam is. Dat belooft dus veel goeds.

9. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had eerst een "Je zingt mee en dat is je gerâje, maarja toen vond ik een andere zin leuker, dus kreigie dat. Dus meteen een goede les voor je nek; als je een vreindin heb, moet je niet naar die andere gluren anders houd je nog maar een halve vriendin over....ofzo:confused:

Meer van zulke uitspraken zijn overigens te vinden in mijn prehistorisch-fisolofisch boek "prehistorisch en fisolofisch boek naar Guus B.":+

10. underhunter

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

owhja, ik een vriendin, met mijn lelijke hoofd

11. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Welk mailtje moet je terugmailen als je wilt komen?

Heb nog geen mailtje gezien, maar ik kom natuurlijk wel...

12. underhunter

Leuk Bevonden:
    0
    mailtje waar ook de regels in staan

13. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    geen nood nek. misschien hebben ze nog wel een paar babes gehuurd voor de show haha. I wouldn't mind.*)

14. Gerrit

Gerrit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Reactie's en antwoorden

Ja, andere mensen mogen mee als ze dat willen...

Parkeren is inderdaad een drama dus als je slim bent kom je met OV.... -> doe ik ook, 8 Xboxen op me rug, 8 breedbeeltjes, stekkerdozen, UTP, switches..... Shit ga toch maar met de auto.... ;)

Verder zorgen wij voor alle equipment dus we hebben 8 grote controllers... maar ook 8 kleintjes...... O-)

Verder nog twee verzoekjes...
    1- aangezien ik 3 startersdiskjes kwijt ben... of een paar van jullie die mee kunnen nemen.....
    2- We hebben internet gechecked en geprobeerd, ligt een stabiele goede breerdband internet verbinding maar toch kan het mis gaan..... wij zullen dan een oplossing moeten bedenken en verzoeken jullie daarvoor je MotoGP disk mee te nemen (als je die hebt) zodat wij in noodgevallen kunnen overstappen naar de "standaard" MotoGP versie (wat wij eigenlijk niet willen).

En als laatste ER WORDT NIET GEZONGEN. Of je moet mee willen zingen met de muziek...

15. Massiv

Massiv _O_

Leuk Bevonden:
    0
    goed geregelt...
    ik neem wel een demo diskie mee....O-) :)

Laatst bewerkt: 19 jul 2003
  16. lijpo

lijpo Guest

Dit is balen zeg, heb zelf ook geporbeerd me te kwalifiveren, maar werd 2e:mad: Maar ja dit idd erg rot en wennen en oneerlijk voor de kanshebbers.Maar ja wat kun je er aan doen?:confused:

17. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Nou het is allemaal alweer opgelost hoor lijpo. Staat zo'n beetje het verloop in deze thread.

Anyway, Gerrit, het klinkt goed _O_ top werk. Als ik het morgen niet vergeet neem ik mijn Demo Disk en MGP1 mee. *)

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    *zingt nu alvast voor Gerrit.

Mogen wij ook zo'n coole pruik op? *)

19. Massiv

Massiv _O_

Leuk Bevonden:
    0
    ja, spelen we allen de finale met een pruik op :p

20. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef daar geeneens een pruik meer voor op te zetten :p

Ik neem ook wel MGP1 + Starter Disk mee (hoop dat ie het doet, zitten enorm veel krassen op)... Tot straks.

Deel Deze Pagina